Stránka 2 z 2

Re: Spouštění motoru

PoslaťNapísal: Pon 15. Nov 2010, 20:27
od zlj
Tak jsem to Helkovi napíchnul,diagnostika ok,napadlo mě proměřit průběh odporů na snímačích teploty vody a nasávaného vzduchu
a právě ten posledně jmenovaný po důkladném vychladnutí udával příliš nízkou teplotu shruba o 15 stupnů.Dali jsme nový a zdá se to
dobré tak uvidím.

Re: Spouštění motoru

PoslaťNapísal: Uto 16. Nov 2010, 22:00
od Marek
Zdravím, po nastartování mi motor špatně táhne, pokud je chladno - tak pod 10°C. Pokud ho na místě trochu protočím, (s citem - do 2500ot), jde už dobře. Vadí mi to hlavně ráno, protože parkuji do kopce. Po dovolené, když jsem jel po dálnici a vyjel i celou nádrž benzínu, se to na čas spravilo. Jezdím prakticky jenom couračky, navíc na LPG.
Mám 3 verze příčiny:
- zanesené vstřiky, které jsou málo v činnosti
- řídící jednotka si zvykla na LPG a dělá jí potíž uřídit studený motor na benzín
- problém s některým čidlem.
Po výměně svíček se prohlém trochu zlepšil, ale neodstranil.
Hodnoty odporu čidel teploty na motoru někde mám, má perličkové čidlo v sání stejnou charakteristiku?

Re: Spouštění motoru

PoslaťNapísal: Str 17. Nov 2010, 20:42
od zlj
S diagnostikováním motoru překopaného na plyn mám sice prach malé zkušenosti,ale přesto jeden vůz jsem měřil byla to
1.6 16V 2003 a vzpomínám,že to byl docela chaos a k úspěchu jsme se stejně nedopracovali.Šlo o cukání motoru za tepla.Když jsem
měřil motor tak to udávalo tolik dočasných i trvalých závad,že by to auto snad ani nemělo jed.Údajně mu v origo servise přehráli
software a doporučili více jezdit na benzin.