Stránka 1 z 1

Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 14:42
od Phanaticz
Mám lahvičku STP a spíš se chci zeptat jestli stim máte dobrý zkušenosti a jestli muzu dat treba pul ty lahve na pulku nadrže nebo mam radši to dát celý do plný nádrže??? Dík za odp.

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 16:59
od Lukaash
Já to zatim použil jednou - měl jsem asi půlku nádrže, nalil celou lahvičku u pumpy a dotankoval skoro do plný. V blízké době to budu praktikovat znovu. Každopádně držel bych se dávkování uvedenýho na lahvičce.

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 19:22
od Vasik
Oj, za rok co Xsaru mam tak jsem to tam nelil ani jednou, k čemu je to dobrý?

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 19:45
od Kostěj
U předchozího auta (Š-120, r.v. 1979) mě postupné použití různých aditiv do oleje a benzínu zachránilo před generálkou motoru. Používal jsem aditiva od kanadské firmy Kleen-Flo a od Valvoline, nikdy ne dvě naráz, a fungovalo to.

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 21:10
od snoopy
tak nevim, aditiva do benzinu - a neni lepší rovnou kupovat kvalitni aditivovany benzin? když koupim u levnější pumpy, ušetřim na nádrži tak kilčo, lahev STP stoji cca 200 Kč...

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 10. Sep 2010, 21:20
od mio
To "Kostěj" : To zní jako reklama z teleshopingu :D .Kdysi dávno (když jsem ještě tankoval benzin ) jsem do GTI tankoval jen V-power ,přidával různá aditiva do benzínu, kupoval nejlepší oleje, svíčky, kabely a další ptákoviny :mrgreen: .Jako první po čase odešlo benzínové čerpadlo , kuchnul jsem ho a totálně vydřené ,pak zázračné svíčky (vydržely asi 15 000 km) a nakonec asi vlivem kvalitního oleje ztvrdly gufera na ventilech :mrgreen: .Začal jsem kupovat obyč. benzín u " benziny " , zakoupil originál svíčky (vydržely 40 000 km a,pak šel vůz do světa), olej doporučený od výrobce a světe div se jezdilo to úplně stejně :mrgreen: .Jestli se ti to doma válí v regálu klidně to tam nalij , ale vyhazovat prachy za "placebo" efekt :shock:možná kdyby to alespoň vázalo vodu-budiž . To jsi radši kup kvalitní gumičky do stěračů,tam efekt zaručeně poznáš ..... :D :D

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Sob 11. Sep 2010, 13:47
od Kostěj
Fakt nekecám. Benzín jsem vždycky, i teď, bral a beru víceoktanový (na Š-120 u Aralu myslím 96 nebo 98 + aditivum na zvýšení oktanového čísla, teď tankuju 100 okt. V-Power Racing na Shellu bez dalších aditiv). Na Máničce tekl olej přes simeringy a gufera, po ujetí cca. 500 km na aditivum, které mělo navrátit pružnost pryži to přestalo. Na první pokus jsem neprošel na emisích, borec mi řekl, že u tak starého auta s najetými tuším 120 tkm jedině generálka motoru v ceně 10 až 12 tis. Kč, což se mi dávat nechtělo. Tak jsem vyzkoušel ta aditiva - buď, anebo. Nevím už, v jakém pořadí, ale každopádně na vyčistění karbercu, pak na ventily, pak něco, co mělo zbavit motor od karbonu a jiných sajrajtů, po výplachu motoru Valvoline Engine Flush (to dělám při výměně oleje dodnes) jsem vypustil starý olej a do kvalitního nového přidal něco na úpravu viskozity oleje, do převodového po výměně taky něco (oboje myslím od Wynn´s), pak jsem povyměňoval - jak říkáš - vše, co šlo - svíčky za nové čtyřkontaktové od Bosche, nové zapalovací kabely a cívku, na které jsem udělal úpravu na zvýšení intenzity jiskry, tyristorový regulátor napětí a asi podávací čerpadlo, na víc si už nevzpomenu, jo, přetěsnil jsem motorovou vanu tím červeným silikonem a udělal úpravu sání - resp. přisávání teplého vzduchu přes termostat, výfuk vyměnil za nový Walker. Na druhý pokus na emisích se mě ten samý člověk ptal, kdo mi tu generálku na motoru dělal, že mám emise jak u nového motoru z fabriky. Pod motorem ani převodovkou jsem od té doby nikdy nenašel ani kapku oleje, auto mě nikdy a nikde nenechalo ve štychu a mezi výměnami oleje vždy po roce jsem nedolíval ani deci. Jestliže jsem dříve jezdil do jednoho ze zdejších kopců v autě sám taktak na dvojku rychlostí 30 až 40 km/h, tak po těch sajrajtech v pohodě za 3 a 60 km/h a motor si jen medil, žádný klepot ventilů, žádné samozápaly, prostě super, a to už jsem jezdil většinou na aralácký aditivovaný benzín jen s přídavkem zvyšovače okt. čísla od Wynn´s. V Buchlovských kopcích jsem to běžně natíral Favoritům, a to se jednalo o uzouna se čtyřmi kvalty. Takže nevím, co tomu motoru tehdy pomohlo nejvíce, ale jsem přesvědčen, že ta aditiva svoji roli sehrála za zlomek ceny generálky. Dnes u Žofrého jen jednou za 5.000 km proleju benzínovou nádrží čistič palivového systému od Sonaxu a při výměně oleje vypláchnu motor tím sajrajtem od Valvoline a maximální spokojenost. Uff, to jsem se rozepsal. Jo, a provize od výrobců aditiv fakt neberu - alespoň zatím :D .

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Ned 12. Sep 2010, 20:13
od Verdom
No já aditivum od STP použil asi 3x, vždy před zimou, protože zima je pro auto vždycky horší jak léto. 8)
Zkušenost dobrá. Dodržoval jsem dávkování podle popisu na pixle.
Vesměs se chod zlepšil a nebyly problémy.
Pokud se párkrát natočí V-Power asi to udělá tu samou službu.
Stávalo se mi, že to sem tam na volnoběh chcíplo.
Pak byl klid.
Možná to až tak uplně placebo není a trochu to porozpustí logr v trubkách :D

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Štv 16. Sep 2010, 19:36
od vlasta0303
Zdarec,páni!A co vam takhle říká VELFOBIN? Pořád se vyrábí a za pár korun, na vodu v nádrži úplně stačí.Použil jsem to v letošní kruté zimě.Super. :driv:

Re: Aditiva do benzinu

PoslaťNapísal: Pia 17. Sep 2010, 8:15
od snoopy
nojo, velfobin, to je v podstatě líh, Ethanol. Od doby, co se přidává do benzinu biosložka ho tam máš dost tak jako tak...