od baffy » Uto 25. Sep 2012, 15:53
Tak si to čekni ,ale bola to drbačka
Citujem:
Tak jsem dneska konečně výše jmenované svody na motoru 1.6 16V vyměnil, ale povím vám byl to mazec,protože pánové ve Francii jsou pěkní filutové, povolit 4 matky na spoji s katalyzátorem pomocí trojího nastavení ráčny, povolení všech matek nahoře na hlavě, kromě jedný mrchy, která byla schovaná za držákem, který je přišrobovaný na prsou a na něm je uchyceno servo a alternátor, tzn. povolit tu matku a následné vymontování svodů znamenalo:
-sundat drážkovaný řemen
-vymontovat napínací kladku
-vymontovat vodící kladku
-sundat servo
-sundat alternátor
-vymontovat držák serva a alternátoru, který je přišroubován na prsou motoru
-pak vyndat svody, před tím vytočení všech šteftů, poněvadž jsem neměl velkou hvězdu na povolení držáku výfuku ze spodu za motorem, jelikož ten kat jinak potřebuje kvůli demontáži svodů trochu níž
-demotáž lambdy (mrcha drží jako býk)
pozn. nešetřit WDéčkem kvůli povolení všech matic, šteftů a lambdy - po následné motáži opačným způsobem neleknout se čmoudu, to se vypaluje WDéčko
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015