Zajímavé vlákno
Řešil jsem ztrátový výkon na 2.0i 16V 120kW diagnostika byla v pořádku čistá pomohlo až měření voltmetrem a byl vadný snímač polohy škrtící klapky, ale k tématu
Pokud auto bylo zprvu na uni diagnostice tak tou bych se vůbec neřídil. Zajímalo by mně v jakém stavu byl ten katalizátor před tím než jsi ho vybušil. Jestli byl z části vysypanej tak všechny ty osiny jsou v jednotlivejch dílech výfuku. Což by nasvědčovalo špatné směsi následnému narušení katalizátoru a chyb lambdasondy. To, že stále nebo občas svítí diagnostika tak je potřeba opět napíchnout. Pokud tedy byl katalizátor narušený což by znamenalo chybné spalování je potřeba se nejprve zaměřit na motor (svíčky, filtry, čidla motoru v poslední řadě vstřiky). Možná by stálo za to pokud už tam není katalizátor tak odpojit zadní lambdu ta by neměla rozsvítit diag motoru, ale pouze kontrolku katalizátoru (nejsem si zcela jist jen odhaduji neviděl jsem jak je řešený tenhle rok výroby) Obecně je známo, že po vyndání katu nebo lambdy by to mělo jedině výkonu přihoršit nebo zlepšit. Celkově Tvůj problém je dosti problematický, protože to může být hodně příčin a hlavně neuvážené vybrání katalizátoru, ale hold se stane člověk občas zkouší všechno možné. Dále vzhledem k najetým km by stálo za to změřit kompresní poměry motoru.
Jednoduše řečeno.
Zkontrolovat filtry, svíčky, kabely, změřit tlaky, udělat originální diagnostiku (případně přeměřit čidla) a s tím dále pracovat, vyčistit škrtící klapku. Tohle jsou všechny věci co nstojej moc peněz a nikdy není tímhle co zkazit ba naopak už se tím odstraní hrozba poškození nového katu, který nestojí zrovna málo. V případě, že kat byl poškozen tak vyměnit výfuk (ucpaný od kousků katalyzátoru). Případně pak postupovat katalyzátorem a lambdasondami pokud je možnost sehnat někde kat z vrakoviště je jedno z jakýho auta, ale aspoň aby se přiblížil k obsahui motoru kde byl a kam se bude montovat. Pokud by jsi mohl nasdílet protokol z měření z originál diagnostiky tak ti na to můžu juknout.
Ale v každém případě není co závidět
a musel bych tetnto problém vidět a zkouknout schémata a data, která v autě mají být atd.....
A jen pro info rád vyčnívám z kolektivu
Mám na to povahu a ještě k tomu jsem v takové dobrém znamení, špatná kombinace
brouk pytlík práce všeho druhu
, s čímkoli pomůžu pokud to bude v mých silách více v odkazu mého profilu
Mělník a široké okolí