Stránka 1 z 1

Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Štv 28. Okt 2010, 9:30
od fantomas72
Ahoj všem,prosím o radu nebo pomoc,většinou ráno když je motor studený a já ho nastartuju začne se jakoby dusit a otáčky jdou dolů až motor úplně zhasne.Po druhém nastartování je všechno ok.Nemůže být třeba ucpaný palivový filtr,nebo něco s čerpadlem?Připadá mi jakoby tam šlo málo benzinu :cry: Díky za rady s pozdravem Fantomas72.

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Štv 28. Okt 2010, 10:26
od dokturek
asi bych začal timhle
http://xsara.cz/phpbb3/download/motor_b ... zduchu.pdf
a pokud jde o filtry tak pokud neviš kdy byli měněny tak je radši vyměn to same plati pro svičky

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Sob 30. Okt 2010, 7:46
od miskod
fantomas72 píše:Ahoj všem,prosím o radu nebo pomoc,většinou ráno když je motor studený a já ho nastartuju začne se jakoby dusit a otáčky jdou dolů až motor úplně zhasne.Po druhém nastartování je všechno ok.Nemůže být třeba ucpaný palivový filtr,nebo něco s čerpadlem?Připadá mi jakoby tam šlo málo benzinu :cry: Díky za rady s pozdravem Fantomas72.



Nemas tam nahodou LPG????

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Sob 30. Okt 2010, 12:26
od vlasta0303
Lpg na to nemůže mít vliv,startuje na benzin./snad čistý/ :driv:

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Pon 1. Nov 2010, 15:18
od miskod
Ale moze...
Ak je zle nastaveny plyn, tak prave toto je primarny dosledok. Auto sa "nauci" na plyn.
Odskusane na viacerych autach... Nejdem to rozpisovat. Uz som to pisal x-krat.

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Sob 6. Nov 2010, 19:15
od Rope
Ja třeba bych chtěl aby si to napsal po xprvé, nebo dej odkaz na to kde jsi to psal, opakování je matka moudrosti a né každý to třeba četl.

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Štv 18. Nov 2010, 7:57
od miskod
No ono je otazka ci to nebude trochu offtopic. Dotycny sa este stale nevyjadril ci tam ten plyn ma alebo nie. Ale ak ho tam ma a je zle nastaveny tak to bude tym. Ale este je tu este jedna moznost. Takto sa mi sprava moja C5. Tam mam pripchate benzinove vstreky. Nalial som tam cistic palivoveho systemu, presiel celu nadrz a pomohlo to.
No a k tomu zle nastavenemu pynu:
Ono je sice pekne ze auto ma lambda regulaciu, ale to je snad najpomalsia regulacia bohatosti zmesi aka moze byt. Preto ma riadiaca jednotka tabulkove hodnoty a pomocou vystupu z lambdy ich len mierne koriguje. Ked ja rychlo stlacim plyn, tak chcem aby mal motor dane otacky (resp. aby vstrekoval dane mnozstvo paliva) hned. To znamena aby sa bohatost zmesi dostala blizko idealu. Bez tabulkovych hodnot v RJ by to neslo. Blbe ale je ze tieto tabulky nie su pevne, ale su adaptivne. To znamena, ze ak mam zle nastaveny plyn, tak si auto po case naberie zle hodnoty a zacne to na benzin blbnut. Napr. ak za danych podmienok (poloha pedalu, tlak paliva, teplota motora, teplota vzduchu,...) pri jazde na benzin mam otvoreny vstrek 10ms, tak za rovnakych podmienok pri jazde na plyn musi chciet mat motorova RJ otvoreny ten benzinovy vstrek tiez 10ms (plynova RJ nerobi nic ine len prepocitava tuto dobu na dobu otvorenia plynoveho vstreku). Ak je to zle nastavene, tak sa pri jazde na benzin po stlaceni pedalu dostane bohatost zmesi daleko od idealu a prichadza na rad dlheeeeeee doregulovavanie labda regulaciou. Toto kludne moze trvat dve,tri sekundy. Toto je presne odpoved pre tych co sa im (hlavne studene) auto na benzin dusi a po case normalne vystreli. Naprava je mozna resetom motorovej RJ a poriadnym nastavenim lpg (niekym co vie co robi). Na ten reset na mojej xsare 1 stacilo precitat a vymazat (aj prazdnu) chybovu pamat.

Re: Nízké otáčky

PoslaťNapísal: Štv 2. Dec 2010, 10:39
od fantomas72
Ahoj,jasně že v autě plyn nemám,ani bych ho nechtěl.Vyměnil jsem palivový filtr,ze kterého vyteklo černý bahno a dělá to pořád a ještě k tomu čerpadlo strašně nahlas bzučí.Uklidní se to tak po třetím nastartování.Nemůže to být regulátor tlaku paliva?