Výměna motoru.

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Výměna motoru.

Poslaťod Pantata » Štv 10. Feb 2011, 9:15

Dobrý den.Poradíte mi prosím jaký motor pasuje do Picassa 1.8i 16V?Chci jej respektive nic jiného mi nezbývá a musí jít ven.Shánět zase jen z Picassa nebo i nějaká Xantie nebo Xsara by pomohla? :(Ještě čistě náhodou někoho znalého v okrese Přerov bych uvítal....Díky
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pon 6. Sep 2010, 10:20
Bydlisko: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod snoopy » Štv 10. Feb 2011, 11:15

stejný motor se dával i do C5 a do nějakých dalších citroenů i peugeotů. Ale jestli bude pasovat, to je otázka. Ikdyž je to technicky stejný motor, může mít jinak řešené uchycení či umístění některých nepodstatných dílů...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Obrázok užívateľa
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: Str 8. Júl 2009, 13:17
Bydlisko: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: Výměna motoru.

Poslaťod lumpík » Štv 10. Feb 2011, 19:19

pokud se nepletu tak 1.8 16v má kod motoru 6FZ (mrkni to techničáku) ten musíš dodržet, pokud tam máš uvedeno i číslo motoru je to o problém víc, musíš nechat udělat na úřadě výmaz čísla motoru a donest jim k tomu kupní smlouvu na ten motor a s papírem od emisí, že ti ten ,,novej,, motor nima prošel. A pak ti v techničáku vyškrtnou číslo motoru a provedou patřičný zápis a pak už můžeš legálně jezdit. A pokud máš uveden jen kod motoru tak jen přehodíš motor a hned můžeš jezdit. S obouma variantama mám zkušenosti. A co se týče toho motoru tak se dával do picassa, C5 a pak do 406 po faceliftu a i do 407, jinak uplně holé motory jsou uplně stejné jak v citroenu a peugeotu, mohou se lišit příslušenstvím na nich například: držáky motoru do kastle, na klimatizaci, altíku(jsou to většinou hliníkové kusy, které jsou jen přišroubované k bloku motoru. Stejně většinou koupíš jen holej motor a na něj si dáš všechno ze svýho vstřiky, altík, držáky a tak dále.... Jinak co se týče výměny motoru na picassu zkušenosti nemám jenom na normálních xsarách a pár škodovek, ale když máš průměrně vybavenou garáž a aspoň řetězovou kočku na zvednutí motoru tak se to nechá. jinak rovnou než budeš usazovat motor tak bych na něm být tebou udělal rovnou rozvody a spojku dělá se to mnohem lépe než když už je to v autě. Když jsem měnil poprvé na xsarce motor byl to celkem porod zvlášť s poloosama :D
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Obrázok užívateľa
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 186
Registrovaný: Pia 31. Júl 2009, 14:24
Bydlisko: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod miskod » Pia 11. Feb 2011, 8:04

Pantata píše:Dobrý den.Poradíte mi prosím jaký motor pasuje do Picassa 1.8i 16V?Chci jej respektive nic jiného mi nezbývá a musí jít ven.Shánět zase jen z Picassa nebo i nějaká Xantie nebo Xsara by pomohla? :(Ještě čistě náhodou někoho znalého v okrese Přerov bych uvítal....Díky


Co mas s tym motorom?
Xsara 1.4i lpg
miskod
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 120
Registrovaný: Str 30. Máj 2007, 9:27
Bydlisko: Banska Bystrica / Praha
Vůz: C5 1, 1.8i lpg + xsara 1, 1.4i lpg

Re: Výměna motoru.

Poslaťod Pantata » Pia 11. Feb 2011, 17:54

S motorem mám asi tohle.Najednou není olej?Kam se poděl nikdo neví auto nekouří,normálně jede pod autem pár kapek-mám pod ním desku takže žádný vsaky do půdy nejsou.Tohle už podruhé během 5 měsíců-to auto mně prostě sere.Je na plyn-že by plyn podpořil spálení oleje jak mi bylo řečeno tomu nevěřím.Spíš je motor KO už od počátku-nikdo nezjistí kolik měl naběháno je to ital.Plyn tam je rok a půl.Rozvody atd.jsem dělal hned jak jsem to dovezl.Klasicky jak u každýho koupenýho auta-tak to dělám-a nic se nejevilo že by bylo KO.Taky servo začalo najednou chcát-prej auto dostalo ránu zespod-takže z něj asi udělám kurník.A to je asi tak všechno-je toho víc ale nebudu vás zatěžovat :kec:
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pon 6. Sep 2010, 10:20
Bydlisko: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod lumpík » Pia 11. Feb 2011, 21:06

jestli je toho víc, tak jen povídej,radi ti určitě všichni pomůžem aspoň radou :D . A tím, že najednou není olej myslíš co? Že dvakrát do 5 měsíců ti zmizela komlet celá olejová náplň? Nebo jen, že ti zmizí pravidelně olej třeba na 500km půl litru? Oni totiž tyhle motory co máš ty žerou olej, už od výroby. Doma máme C5 s tím samím motorem a zhruba na 1500km si to veme 0.5litru oleje. Jinak jsem našel komplet motor i s převodovkou tady: http://aukro.cz/citroen-xsara-picasso-m ... 52628.html jestli je to cena i s tím, že je tam vše to co je na fotkách tak bych neváhal, a když ti teče eště servo tak tam je taky. Jinak kilometry by měli jít zjistit v citroenu u tý C5-ky se to dalo krásně a to byl dovoz z Holandska teda jestli to jezdilo do orig. servisu, nebo orientačně když to napíchneš na diagnostiku, jestli to dostalo ránu o bagy vylítly tak v jednotce bude patřičnej zápis při kolika kilometrech, nebo i další věci.....
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Obrázok užívateľa
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 186
Registrovaný: Pia 31. Júl 2009, 14:24
Bydlisko: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod Pantata » Sob 12. Feb 2011, 13:57

Kilometry asi budou problém-už jsem tady jednou řešil trable s BSI jednotkou-prej opravovaná-přepájený tišťáky atd.Jo určitě se neztratila celá náplň ale dost z ní.Poprvé jsem musel vyměnit už po třech tisísích celou náplň protože ten můj doktor přes auta tam snad nalil mazut a taky jsem měl plnou hadici vody od odvzdušnění kliky cožmělo asi následék pasty místo oleje.A teď si teda asi přikusuje z náplně po kapkách.Měl jsem před tímhle Volvo a tohle jsem nezažil,předtím taky citroen ale Zx a to bylo jiný kafe.Holt náskok díky technice jak se říká.Draze koupil a ....ani levně neprodá.
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pon 6. Sep 2010, 10:20
Bydlisko: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod lumpík » Sob 12. Feb 2011, 14:20

kdyžtak si tady pročti toto téma třeba ti pomůže: viewtopic.php?f=54&t=4911
doma se mi to snad samo množí 3x xsara pak P806 a eště Š130 a štafetu uzavírá tátova C5, snad je budem muset od sebe odtrhnout:-D
Peugeot 806 r.v: 2001 2.0 16v LPG
Xsara 1.6 16v r.v: 03 ESP a ASR - skoro full výbava
Xsara 1.4 8v r.v: 01 kombík - socka, ale už má palubní počítač,dodělanou klimku,i tempomat z P406 a těď se chystají el.zrcátka
Xsara 1.4 8v r.v: 01 na ND
Š 130 r.v: 1986 LPG
foto aut mám i tady: http://lumpik-citroen.rajce.idnes.cz/
Lexie je dobrá věc, ale umět s ní je věc druhá....
Obrázok užívateľa
lumpík
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 186
Registrovaný: Pia 31. Júl 2009, 14:24
Bydlisko: Nesvačily
Vůz: 1.6 16V rv03 s ESP a ASR a 1.4 8V rv.01 kombík a 1.4 8v rv.01 na dily :-C, P806 LPG a Š130 LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod Pantata » Sob 12. Feb 2011, 19:46

necituj zbytečně
Jo tak to pěkně děkuju nakoupím sud oleje a budu ho rozmazlovat :lol:
Pantata
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pon 6. Sep 2010, 10:20
Bydlisko: Radslavice u Přerova
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,8i LPG

Re: Výměna motoru.

Poslaťod mira-h » Uto 4. Feb 2014, 20:52

Draze koupil a ....ani levně neprodá.

I můj případ. Mám Xsaru 1.8, 8V na LPG a momentálně motor KO.

před 2 roky vylítal olej měrkou a auto se nejspíš i uvařilo (bylo -17 a vody málo, protože jí to neustále žralo). Tehdy jsem nechal vyměnit těsnění, srovnat hlavu vč. tlakové zkoušky, nová gufera na ventily a když už to bylo venku, tak i nové rozvody (vč. kladky a pumpy) jak se patří.

Před 14ti dny (po cca 20tis KM) opět vylítal ojej měrkou. Zpočátku to vypadalo jako banalita, ale ukázalo se, že je motor total death, protože jde všechno do sebe (voda-olej-tlkak z válců). Byla mi navrhnuta výměna motoru anebo likvidace francouze.

Motor 1.8- 16V, jak jsem posléze zjistil je velice žádané zboží, protože je poruchový.
Nebýt toho LPG tak to zcela určo :mudr:
francouze už NIKDY
mira-h
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Uto 4. Feb 2014, 19:35
Bydlisko: Brno
Vůz: Citroen Xsara Break 1.8-8V, 66kW, LPG, r.v. 1999

Re: Výměna motoru.

Poslaťod baffy » Uto 4. Feb 2014, 23:55

To čo popisuješ predsa nemohol spôsobiť únik oleja.A k tomu francúzovi, ak si prvým majitelom toho auta chápem ,ale ak nie tak neviň francúza ,ale toho pána čo to vlastnil pred tebou,respektíve toho čo to od neho kúpil :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Výměna motoru.

Poslaťod Dzamby » Sob 16. Aug 2014, 9:32

Zdravím všechny,
chtěl bych se pouze zeptat na takovou asi zřídka viditelnout otázku. Mám xsaru 1998 1,4i, ale chtěl bych něco silnějšího, ale mojí xsarky se mi nechce vzdávat, tak jsem přemýšlel, jestli půjde dát místo toho 1,4kového motoru ten VTSkový 2 litr...Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost a jak by to asi bylo s náročností, pokud to vůbec jde? :)
Dzamby
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Ned 1. Dec 2013, 14:48
Bydlisko: Most
Vůz: Citroen xsara 1,4i 1998

Re: Výměna motoru.

Poslaťod MP » Sob 16. Aug 2014, 17:15

Jde všechno když se chce , a když ti někdo řekne že to nejde , tak to je teprve výzva pro tebe abys to udělal . Ale tady od bych upustil . Když pominu to že by jsi to nezlegalizoval , tak i finančně by to bylo tak náročný že se to nevyplatí . Nejde jen o to přehodit motor , ale budeš ten dvoulitr pak brzdit těma bubínkama co máš jistě na 1.4 vzadu ? A bude toho jistě víc .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Výměna motoru.

Poslaťod pripad » Štv 21. Aug 2014, 16:44

Zdravím, chcem sa opýtať, či by bolo možné prehodiť motor zo Xsara (Ph1) r.v.: 98, VTS 120kW do Xsara (Ph2) 00- namiesto 2.0 100kW? Viem, že motor ako taký by tam pasoval keďže aj Xsara (Ph2) 00- sa robila so 120kW motorom, ale či by nebol problém s elektrikou?. Kedže Xsara (Ph2) 00- má BSI riad. jednotku. Alebo či by nenastali iné komplikácie. Ďakujem :ooo:
pripad
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Štv 21. Aug 2014, 16:29
Bydlisko: Prievidza
Vůz: Xsara VTS, r.v. 98

Re: Výměna motoru.

Poslaťod Cvrček » Štv 21. Aug 2014, 20:35

Jiná elektroinstalace. Řídící jednotka motoru plus nutnost "nějak" spárovat s autem,přesněji s BSI. Zní to jednoduše,ale zase tak jednoduché to není.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Obrázok užívateľa
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4553
Registrovaný: Štv 7. Jún 2007, 10:33
Bydlisko: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Ďalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 14 hostia