od dukoz » Štv 10. Mar 2011, 10:27
Myslím, že podtlak v nádrži by nezpůsoboval, že čerpadlo chvíli jede a chvíli nejede. To musí dělat buďto nemocný regulátor (17) nebo čerpadlo (2).
Když jsem řešil vyšší spotřebu (byl to tehdy snímač teploty), tak jako jedna z možností byl zaseklý regulátor (vyčetl jsem to tuším na peugeot nebo fiat fóru), který měl pouštět palivo pouze k motoru a ne do přepadu.
Až ti to bude zase cukat, tak poklepej trochu ten regulátor a uvidíš jestli nastala změna.
PRODANÁ Xsara II 1,6 16V Exclusive, automat AL4, klima, ABS, parkovací senzory, tažné, 2003 8,3 l / 100 km
V DEPOZITU Xantia II 2.0HDi 80kW Break Exclusive, Hydroactive 2, klima, ABS, kůže, 1999 5,5 l / 100 km
TOYOTA Yaris 1,33 vvti MMT5, 2008 6,3 l / 100 km