Zdravím, mám Xsarku od roku 2004, kupoval jsem jí a měla natočeno 103tis, tedˇmám 185. Nejdřív pozitiva : spotřeba 6,8 (když jedu dálky po dálnici) - 7,5 ( v zimě krátké popojížďky plus než oškrábu skla tak mám zapnutý motor a ohřívám si vnitřek. Když jedu sám dá se i trochu závodit. Naloženy 4 kola na střeše plný kufr + manželka a děti a Sárinka si jen přede ani se nezadýchává a z místa A dojede do místa B naprosto v pohodě. Takže spokojenost naprostá !!! Teď negativa : odvětrání klikové hřídele=olej při velkým mrazu pokud je odvětrání zasrané vyletí měrkou, (stalo se mi jednou) ve 150tis km jsem kvůli kapce jako padesátikoruna na zemi pod motorem měnil těsnění mezi motorem a převodovkou (když už to bylo rozebrané tak šla i spojka a bylo to za 6tis Kč) a teď v létě 2011 mi ruplo tesnění pod hlavou a začal téct chladič tak z toho bylo opět 6tis. Jinak vše původní tak jak jsem to koupil. Když to srovnám se svým předchozím autem což byla Škoda Forman kde jsem za 2 a půl roku dal do auta 40tis Kč a najel taky 40 tis km
je to nebe a dudy.
. Na 95% až budu kupovat další jeté auto to bude opět Citronek pokud se nevyskytne lepší a výhodnější nabídka.
99 1.8i 66kW červená metal. dovoz F Xsarácké podložky pod SPZ