Volnoběh

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Volnoběh

Poslaťod řepák » Sob 16. Dec 2006, 22:06

PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod CHiP » Ned 17. Dec 2006, 8:50

řepák: Je to kvůli tomu aby zůstala zachována funkčnost všech posilovačů, normálka :wink:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod řepák » Ned 17. Dec 2006, 9:35

No jo , ale až takhle vysoký ?
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod CHiP » Ned 17. Dec 2006, 11:21

řepák: Myslím, že MB se kterým jsem se jenom vezl, tak když se vyřadilo ve 150 km/h, tak to točilo okolo 3000 ot/min a čím se jelo pomaleji, tím volnoběh klesal dolů :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Hosť » Ned 17. Dec 2006, 11:38

To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...
Hosť
 

Poslaťod Micak » Ned 17. Dec 2006, 11:38

Anonymous píše:To nemyslis vazne, ze ne? to jsem jeste neslysel...

To je moje
Obrázok užívateľa
Micak
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Sob 11. Nov 2006, 10:09
Bydlisko: Modrá

Poslaťod CHiP » Ned 17. Dec 2006, 18:37

Micak: Myslím. Nevím jak Xsary s BSI ale u nových aut je to normální :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Hosť » Ned 17. Dec 2006, 21:45

Chip: noo, tak jsem zase o neco chtrejsi :lol: fakt jsem o tom jeste neslysel... ale co se tyce moji xsarky, tak ta drzi volnobeh nekde kolem 900ot. a to mi pripadne dost...
Hosť
 

Re: Volnoběh

Poslaťod Zabak » Ned 17. Dec 2006, 22:52

řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)
ZABAK Xsara 1,8 16V VTS :-)
Obrázok užívateľa
Zabak
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Štv 24. Nov 2005, 16:53
Bydlisko: Praha

Re: Volnoběh

Poslaťod řepák » Ned 31. Dec 2006, 18:22

Zabak píše:
řepák píše:PLS o radu .
Vypozoroval sem , že když jedu třeba z kopce a vykvaltuju tak mi ot zůstávají , pro mě , v dost vysoký frekvenci . 130 km/= 2000 - 2500 ot/min .
Teď sem přijel od tchána a ten má tedy Xsantii a prej mu to dělá taky . Akorát , že mu to po chvilce zase spadne . Já sem to ale nějak dlouho nepozoroval . Bo vždycky se najde blb kterej hned bliká abych přidal když jedu vlevo 130 a někdy i o pár km/h víc . Ale to už neřeším .
Díky .


a ot.zustávaji stejné???? nebo se to mění s rychlostí ???
zkus vytočit motor na místě na neutrál jestli se při klesání ty otacky zasenou taky ????
a jakym zpusobem ty otačkamy dostaneš dolu, když se ti to stane ???
podle toho co jsi zatim napsal bych to tipoval na krkovy motorek (asi se zasekává)


Mění s rychlostí
Na místě je to v pohodě
No že uberu na ,,fofru,, na nějakých 90 ale většinou prostě jedu a pak třeba příjde sjezd z D .
No ale ono to je cejtit ze se ten motor i víc točí ...
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod falkon » Pon 1. Jan 2007, 18:49

Nevím,jestli naše problémy s otáčkama jsou stejné nebo podobné,ale mě otáčky spadávají při každém řazení docela pomalu,všiml jsem si toho už při koupi,pak jsem se to konzultoval s několika automechaniky a každý se shodl na tom,že je to normální.Když to tam rychle nalupu,tak ručička otáčkoměru nestačí ani spadnout na nižší otáčky.Už jsem si na to zvykl a teď už mi to ani nepřijde.
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 30
Registrovaný: Pon 31. Júl 2006, 17:47

Poslaťod darnel » Pon 1. Jan 2007, 19:02

Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (asi 1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .
Naposledy upravil darnel dňa Uto 2. Jan 2007, 15:38, celkovo upravené 1
darnel
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Ned 20. Aug 2006, 17:39
Bydlisko: Olomoucko

Poslaťod falkon » Pon 1. Jan 2007, 19:13

darnel píše:Sice nejsem žádnej expert, ale řekl bych že to tak být nemá. Když sundám nohu z plynu otáčky spadnou okamžitě (1s). Řekl bych že to zhruba odpovídá skutečnosti, při volnoběhu mám kolem 850-900ot. Mám 1.8 8V .


Tak nikdy jsem to přesně neměřil,ale s porovnáním s Favoritem,kterého jsem měl před Xsarou,tak tam padaly otáčky okamžitě jak jsem sundal nohu z plynu,tady je malá prodlevička,ale jinak mi otáčky na volnoběh drží normálně a mám je kolem 900ot/min,mám taky 1,8 8V
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 30
Registrovaný: Pon 31. Júl 2006, 17:47

Poslaťod mirah » Pon 1. Jan 2007, 19:21

Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.
xsara 1.8i 16v
mirah
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 33
Registrovaný: Sob 29. Apr 2006, 16:04
Bydlisko: Táborsko

Poslaťod falkon » Uto 2. Jan 2007, 16:38

mirah píše:Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.


Takhle mi to přesně citovali Ti automechanici,že to způsobuje to vstřikování.
falkon
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 30
Registrovaný: Pon 31. Júl 2006, 17:47

Ďalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 18 hostia