Volnoběh

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod Milan D. » Sob 6. Jan 2007, 21:14

Dnes jsem to zkoušel u své Sárinky mám sice 2,0 HDi, jen jsem ji jen trochu protáhl cca 150 km/hod, psst nikomu to neříkejte, ale vyřadil jsem a otáčky šli okamžitě dolů 900 ot/min., tak si opravdu myslím, že tam máš něco špatně a s tím, že něco ušetříš, tak to by mě mohlo milovat, protože nejsem v Š 120 apod a vždy si vzpomenu na kámošku, když nás vozila ze zábav, ještě že jsme byli k.o.,to bylo vždy utrpení a ploužení tímto stylem s kopce dolů a vyřadit a pod kopcem zařadit a motor málem vyběhl z auta ven, tak čau.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 125
Registrovaný: Štv 23. Nov 2006, 22:29
Bydlisko: Česká Třebová

Poslaťod CHiP » Sob 6. Jan 2007, 22:36

Milan D.: No děda s Š125 vyjel na kopec a tam chcípnul motor, pod kopcem to přes kvalt nastartoval a jelo se dál :?
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod řepák » Sob 6. Jan 2007, 23:15

Anonymous píše:
CHiP píše:řepák: Ušetříš prd, to by jsi ten motor musel vypnout úplně, ne jenom vyřadit :). Jak dáš nohu z plynu a máš zařazený kvalt, tak řídíčí jednotka zavře přívod paliva do motoru a jedeš "zadarmo", narozdíl od toho, když to necháž brumlat na volnoběh :P
I ten náklaďák dělá to samý, když brzdíš motorem, případně retardérem. :)


Přesně tak!!

Jééééé , že jsem se vůbec zeptal .
Prostě sem to takhle udělal a hotovo . Alespoň sem přišel na to co mi to dělá . :driv:
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod CHiP » Ned 7. Jan 2007, 9:52

A už jsi to opravil? :D
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod řepák » Ned 7. Jan 2007, 11:40

Ještě ne , musí to vydržet , když to počkalo do teď . Nejdřív musím ještě přijít na to co se mi ozývá za zvuk od p.př. kola . Asi to budou destičky , bo se mi někdy v létě otočila ta protivybrující pružina , dokonale ohoblovala o kotouč tak sem jí vyndal . Maximálně to bude nějakej ten čep . Uvidíme .
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod Milan D. » Ned 7. Jan 2007, 23:49

Tak si to tak neber s tím vyřazováním, aspoň si člověk zavzpomíná a zasměje, dej prosím vědět co si zjistil s tím volnběhem, díky a nezlob se, příště mi to vrátíš.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 125
Registrovaný: Štv 23. Nov 2006, 22:29
Bydlisko: Česká Třebová

Poslaťod řepák » Ned 14. Jan 2007, 20:53

Sem to řekl před kámošem co měl Feldu a Pašíka 5 a teď 7 a říkal že mu to na F. dělalo taky a prej že je to na 90% snímač . a na 10% těsnění pod palicí a přisává si to vzduch nebo co to blábolil . Kdyby to bylo těsnění tak mi to ani nepojede ........
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod řepák » Ned 14. Jan 2007, 20:54

LionVTS píše:POsilovace funguji i na vonobeh, takze neni duvod aby kvukli tomu motor sam pridaval...

Spis bych prosel krokovy motorek atd

Jo ale z vrakáče to asi nemá cenu , a novej u ,,Kyselejch,, za 2.500,- ?
A ve finále začínám pozorovat že to začíná ,,houpat,, na volnoběh ....
TAK CO S TÍM TEĎ ? Asi to hodím ze skály a půjdu koupit novou C4 !
Za 305 ,- ? Docela pěkná cena . Sice to je holota , ale je to nový auto .
Obrázok užívateľa
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2645
Registrovaný: Ned 25. Jún 2006, 20:07
Bydlisko: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Poslaťod lobello » Ned 14. Jan 2007, 21:38

repak:
neviem ci je to hole auto
my mame doma aj c4 je to vynikajuce auto
a v dobrej vybave
v zakladke myslim ze je aj manualna klima
Obrázok užívateľa
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 441
Registrovaný: Pia 5. Jan 2007, 16:27
Bydlisko: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Poslaťod Sbohem vąem » Pon 15. Jan 2007, 9:16

Já když koupil xsaru tak po nastartování vyběhly otáčky na 1200 a po sešlápnutí plynu šly otáčky i na 4000 a tam zůstaly byl to slušný řev.Dal jsem to hned do servisu,stačilo to vyčistit za 300 kč a mám až do teď pokoj a najezdil jsem od té doby víc jak 10 000 km.

Souhlasím s Chipem ,že při brždění motorem ušetříš paliva nejvíc,jelikož tam nejde žádné,ale mě se stalo,že při dlouhodobějším brždění motorem se mi rožla kontrolka diagnostiky motoru,to jsem nevěděl ani co to je a co s autem je,teď už vím,že to jednotka vyhodnotila správně a nic to není.Po dalším nastartování to zhaslo.

C4 se mi líbí je to opravdu zdařilé autíčko,jen bych si počkal na slušnou ojetinu,nové se mi nevyplatí a není pravda Řepáku,že když si koupíš nové auto tak jsi bez investic ba naopak ,začneš platit ještě víci 6000 kč za garančku+další věci,povinné výměny oleje,filtrů,brzd atd. na to záruku nemáš !!! a to se fakt vyplatí.

Dej to do servisu a uvidíš nebo to rozdělej a vyčisti.
Sbohem vąem
 

Poslaťod bleriot11 » Pon 15. Jan 2007, 20:37

Kámoš měl to samé na P-306,Dnes říkal že vyčistil pouze sací potrubí a asi 3 snímače co jsou přímo na potrubí.A je to v pohodě.Něco na tom fakt bude.Vyčisti to a uvidíš. :roll:
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod lobello » Uto 16. Jan 2007, 22:11

LionVTS: ano aj ja som zachytil taku info ze C4 vts je horsia, menej sportova
Obrázok užívateľa
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 441
Registrovaný: Pia 5. Jan 2007, 16:27
Bydlisko: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Poslaťod Jozef2413 » Uto 20. Feb 2007, 12:36

mirah píše:Podle mě klesají otáčky u vstřkování vždy pomaleji než u karburátorového motoru, ale klesnout by měly až na zhruba 900 ot.
Ja som to tak nepozoroval ale ked na mieste vytočim motor tak by som povedal,že je to skoro skutečnost ale nejake opozdenie tam isto bude to z pravdepodbstou spôsobuje krokovy motorček stare dobre meraky už su tam neni a ak sa sasekava treba rozobrat neni to nič zložiteho a pozriet sa či sa nepridiera ručička ono z pohladu namontovania to neni vidiet :roll:
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50

Poslaťod miskod » Uto 20. Feb 2007, 13:07

Jozef: Mas pravdu. ze to rozobrat nie je ziadny problem. Len ta v mene vsetkych citatelov prosim. Ked opomeniem tvoj pravopis, tak aspon pouzivaj ciarky a bodky (su na klavesnici vpravo dolu). Ono to dost ulahci sa vyznat v texte ktory napises... :idea:
miskod
 

Poslaťod CHiP » Uto 20. Feb 2007, 14:28

miskod: A Tebe zase já prosím, aby jsi psal s diakritikou, usnadní to o dost čtení Tvého příspěvku :P :twisted:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - benzín

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia