Chápeš správně, napnutí řemene se provádí povolením napínací kladky a pružina sama řemen napne.Ale pístek i pružina musí být nová a to po 200000 km a 11 letech určitě není.Takže pružina se nemění a kladka se napíná ručně (pomůže se pružině) , na napínací kladce bývá čtyřhran do toho se zastrčí klíč a ručně napne ,pak přitáhnou šrouby.Na napnutí řemene se používají hodinky.Nebo: říká se že řemen by neměl jít "postavit" (mezi čerpadlem a vačkou by neměl jít otočit o 90° , něco mezi tedy asi 45 °).Pokud jsi to nedělal použij hodinky!Jestli řemen není ještě zpuchřelý nebo potrhaný ,to ještě nic neznamená záleží v jaké kondici máš kladky.Řemen vydrží strašně moc ,viděl jsem i chybějící zuby a normálně motor běžel
.Tady máš rozpůlenou kladku , dole následek(prasklá vačka + ohnutý ventil,Ko vodítko ventilu .Nutná oprava : hlava dolů-srovnat hlavu,nové těsnění,nová vačka,nové ložiska,vodítka ventil)a to se vyplatí.....