relé palivového čerpadla

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

relé palivového čerpadla

Poslaťod bleriot11 » Uto 1. Nov 2011, 9:46

Prosím o radu,kde se nachází relé palivového čerpadla na 2,0Hdi rv2001.Auto jsem zaparkoval a poté nejde nastartovat.Napětí na čerpadle(v nádrži)při klíčku je pouze 3,5V místo 12V.Na tak malé napětí to čerpadlo prostě nepůjde.V motorovém prostoru,pod onkem jsem našel jakési dvojité relé(hnědé) a to je po proměření dobré.Když je relé demontované a chci proměřit kontakty v konektoru na autě,tak mi bliká stopka a svítí imobilizér a nic tam nenaměřím-tak to asi nebude to správné relátko.

-- přidáno úte lis 01, 2011 10:52 am --

Další poznatek:po přivedení plus 12V drátem přímo na čerpadlo auto okamžitě chytne.Tak mě napadá ještě nějaké čidlo tlaku,které změří tlak v palivové soustavě.Když by bylo vadné,tak si systém myslí,že tam je dostatečný tlak a proto relé čerpadla ani nesepne.
Tak potřebuju vědět: kde je to relé,kde je nějaký snímač tlaku,popřípadě kde je nějaká pojistka co to hlídá?
Dík za rady.

-- přidáno úte lis 01, 2011 12:47 pm --

No tak se stalo to ,co jsem přesně nechtěl.Měřím,bádám...Když proměřím kabel od toho relé(hnědé zdvojené relé v motorovém prostoru)k čerpadu tak je v pořádku.Jedná se o bílý kablík co jde od čerpadla na relé na pozici 5.Dále na pozici 15 je 12V.Když se spojí 5 a 15 je na čerpadle 12V a musí běžet.Tak vezmu za klíček a ono to chytne.Tak vím houby čím to bylo.

-- přidáno úte lis 01, 2011 9:38 pm --

Až někdo bude řešit stejný problém,tak ještě přichází do úvahu toto :http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=9873
Na to ještě kouknu i já.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Re: relé palivového čerpadla

Poslaťod bleriot11 » Sob 19. Nov 2011, 15:31

Dnes mi to kleklo znova před supermarketem.Čerpadlo bylo po klíčku zticha.Tak jsem zamlel tím kulatým konektorem za baterkou a zkusil jsem klíček,čerpadlo zabzučelo a už jsem věděl,že to chytne.Ted mám ten konektor trošku povolenej a budu zkoumat co to udělá.Pro jistotu vozím zásuvku do zapalovače s třímetrovou dvoulinkou a v případě závady těch 12V narvu přímo na čerpadlo-to mám vyzkoušený,pak to jede.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Re: relé palivového čerpadla

Poslaťod stefan1978 » Sob 19. Nov 2011, 16:44

Ahoj zdravím vás,taký istí problém som mal aj ja asi pred 1rokom.Ten istý konektor za bateriou(vrchný) odtiahol som ho o 1/2otáčky a je klud.Prišiel som na to bádaním a vašou pomocou velká vdaka :ooo: Zatial xsarka poslucha a som nad mieru spokojní...
stefan1978
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned 5. Apr 2009, 14:40
Bydlisko: Horné Srnie,okr.Trenčín.
Vůz: xsara break,2,0hdi 08/99 ex,teraz focus II,1.8tdci.

Re: relé palivového čerpadla

Poslaťod fakeout » Uto 14. Feb 2012, 18:58

přesně ten samý problém teď řeším taky, je to na chlup stejné i to napětí a chování při přitaženém káblu s 12V. Už jsi nějak přišel kde to bylo? po čase se to vždycky sebralo a cca 2 týdny to šlapalo jak hodinky a pak zase nic, párktát em teda škrtnul o + a zase se to vzpamatovalo... (měnil jsem i relé spínání čerpadla a nic....)

jinak ten samý problém se řeší tady ale nikde jsem se nedobral odpovědí... http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=9873
Citroën XSARA 2.0 HDI, 66 kw
r.v. 2001; 164000 Km
fakeout
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Štv 16. Dec 2010, 8:43
Bydlisko: Semily
Vůz: Citroën XSARA 2.0 HDI r.v. 2001; 260000 Km


Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia