Motor jede na nouzový režim

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

motor

Poslaťod majky 5 » Uto 6. Jan 2015, 13:13

pomoc na dia. jsemi ukazalo tlak paliva pod krajní hodnotou.hazí mně to do nouzového režimu.
majky 5
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Uto 6. Jan 2015, 13:00
Bydlisko: trutnov
Vůz: citroenxsara break 2.0hdi 66 kw r.v 2001

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod baffy » Uto 6. Jan 2015, 16:55

majky 5 alebo martin-pulpan ,ktorú z tých dvoch registrácií ti môžem zmazať? Alebo mi skús vysvetliť dôvod pre rovnaký príspevok pod obidvomi nickmi :shock:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod majky 5 » Uto 6. Jan 2015, 22:26

Muzete smazat majky 5. to jsem psal ja a martin-pulpan je muj syn
majky 5
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Uto 6. Jan 2015, 13:00
Bydlisko: trutnov
Vůz: citroenxsara break 2.0hdi 66 kw r.v 2001

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod baffy » Uto 6. Jan 2015, 22:45

Ďakujem za vysvetlenie :D .Zarazili ma dva rôzne nicky z toho istého mesta ,s tým istým problémom a vo dvoch vláknach.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod michal231 » Štv 15. Jan 2015, 23:08

petrfischer píše:Tak celý víkend auto jezdí v pohodě. Před cestou do toho Ústí jsem vyměnil palivový filtr... ale stejně si myslím, že jsem definitivně vyjel tu červenou naftu a proto to zas jezdí.....


to je přesně typ informace, která se nevyplatí psát na veřejné fórum :roll:
Obrázok užívateľa
michal231
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Štv 15. Jan 2015, 22:46
Bydlisko: Praha
Vůz: Citroen Xsara 1.6 I 16V (2006)

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod oldavan » Sob 31. Jan 2015, 19:48

Zdravím všechny na fóru, pročetl jsem už miliony odkazů ohledně HDI, bohužel nikde jsem nenašel odpověď na můj problém Mám xsaru 2.0hdi 2001 66 kw. Pořád mi to hlásí "antipollutoin fault", přestože jsem na základě diagnostiky vyměnil už regulátor tlaku paliva, váhu vzduchu, EGR ventil jsem odslepil a pak zase zaslepil, všechny filtry měním pravidelně, tankuji jenom v Rakousku a ještě přidávám čistič palivového systému od Castrolu. Problém nastane tehdy, když jedu jaksi eco a pak chci přidat, to vyletí uvedená chyba, motor jede, ale jen v nouzovém režimu, vypnu klíček na cca minutu a jede to znova. 100% pak při projetí pravotočivé zatáčky při nájezdu na dálnici, kontrolka se rozsvítí a nezhasne. Jindy zase při studeném motoru se kontolka rozsvítí, ale po chvíli zhasne, přidám a zase svítí, je to na posr.... Tak nevím, máte někdo stejný problém a podařilo se vám ho vyřešit? Dˇ
oldavan
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 7
Registrovaný: Ned 12. Feb 2012, 22:08
Bydlisko: Napajedla
Vůz: xsara 2.0 hdi 66kw 2001

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod HonzaC » Sob 31. Jan 2015, 20:18

"100% pak při projetí pravotočivé zatáčky při nájezdu na dálnici" - tak bych tipoval někde nějaký špatný kontakt. Kdysi jsme měli berlingo se stejným motorem a podobný problém. V autorizovaném servisu si s tím neporadili ani na poněkolikáté, stálo to tehdy dost peněz a závada byla docela banální. V servisu - již ne autoriovaném, ale nějaký tuning servis v Ostravě, to po chvíli odhalili. Závada byla špatný kontat na plynovém pedálu, oni to tehdy rozebrali a prostříkali kontaktolem, složili a od té doby byl klid. Bohužel ani nevím, jaké závadu tehdy detekovali v tom autorizáku, jen vím, že něco měnili a k ničemu než ztrátě peněz to bohužel nevedlo.
HonzaC
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 13
Registrovaný: Uto 2. Apr 2013, 9:40
Bydlisko: Frýdecko-Místecko
Vůz: Citroen Xsara Break 1,9D rv.2000, C4 GP 1,6 HDi rv.2008

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod grindeer » Sob 31. Jan 2015, 23:00

Zdravím,kdo mi poradí kde hledat palivový filtr u xsary z roku 2004 obsah 1.4i.Nejsem si jistý jestli je u čerpadla pod zadní sedačkou tak se raději ptám,než něco začnu rozdělávat.
grindeer
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Sob 31. Jan 2015, 22:54
Bydlisko: Bzenec
Vůz: citroen xsara 1.4i benzin 2004

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod baffy » Ned 1. Feb 2015, 0:05

Hmm ,mám taký pocit ,že budeš hladať zbytočne.Od istého roku sa už v benzínových variantách palivový filter nenachádza.Mal som 2001 ,kde ešte bol a to v mieste pri podbehu ,pred pravým zadným kolesom ,brané v smere jazdy.
EDIT: vovalil si benzínový problém do naftovej sekcie.Nem vadí potom to presuniem na to správne miesto napr. sem
http://www.xsara.sk/phpbb3/viewtopic.php?f=54&t=100
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod oldavan » Ned 22. Feb 2015, 18:00

Nazdar lidi, takže jak jsem si tady stěžoval na to, jak mi pořád vyskakuje chyba "antipollution fault" a to převážně při jízdě do kopce a nejvíc pak po projetí pravotočivé zatáčky, nedočkal jsem se na těchto stránkách rozumné rady, tak jsem prostě už musel zajet do autorizovaného servisu. Tam to napíchli a samozřejmě stále stejná chyba. Jo a mimoto jsem musel okamžitě vyměnit řemenici na klice, ta házela jak krá.. . Konečně jsem , myslím , narazil na technika, který o motorech asi už něco ví, tak kromě té řemenice mi doporučil nějaký sajrajt do paliva přímo od PSA (cca. 500,- Kč na jednorázové použití) , ten jsem nalil a po ujetí asi 1000 km sleduji výrazné zlepšení chodu motoru a kupodivu žádné chybové hlášení!!! Vysvětlil mi, že pokud je některý vstřikovač už horší, neproteče ním tolik paliva, kolik dává čerpadlo a pak zareaguje čidlo tlaku na liště vstřikovačů a to je to chybové hlášení. Doporučil mi to tam nalít a počkat a pokud se to nespraví, tak vstřikovače na diagnostiku resp. vyměnit, ale to radši koupím ještě pár čističů od PSA, protože repase nebo výměna, to je balík = skoro hodnota auta . :lol:
oldavan
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 7
Registrovaný: Ned 12. Feb 2012, 22:08
Bydlisko: Napajedla
Vůz: xsara 2.0 hdi 66kw 2001

Re: Motor jede na nouzový režim

Poslaťod korimi » Str 25. Feb 2015, 20:45

Jinak antipolution fault se dost casto u citroenu a peugeotu objevoval ve spojeni s podtlakovymi ventily.... Jezdi a az to tu chybu vyhodi zastav a pod kapotou jsou podlakove ventily (pocet ovlivnem motorem a rokem), do podtlakoveho ventilu vedou dve hadicky a jeden konektor a pokud je ventil velice horky tak je problem v nem. A u vozu s coolerem to obcas dela snimac tlaku...
Zlaty PSA :-)
Potřebujete-li radu či pomoc nebojte se mne oslovit, rád poradím :-)
Obrázok užívateľa
korimi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 54
Registrovaný: Ned 8. Feb 2015, 23:43
Bydlisko: Jičín
Vůz: Peugeot 405 Break II 1,8 benzin (ex: Xsara Break 2,0hdi 66kW 2000)

Predchádzajúci

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 58 hostia