VIN : VF7N2DHYF36325909
mail:
franc24@seznam.cz Díky
-- přidáno stř 14. lis 2012, 22:06 --
mio : já už mám doma cca 3 týdny jiné turbo se svodama z P 306 1,9TD DHY , ale nějak se nemůžu dokopat k výměně
Takže bych vyměnil jak říkáš komplet kus za kus a potom zrovna výměna oleje
Kleki : Děkuju ... tohle přesně jsem potřeboval
Ono to moje turbo nemá od 2200 vůbec zátah ... olej v autě je a nikde neuniká ... když to sešlápneš tak to ani extra nehulí .. jede to jako 1,9 diesel ... ale při rozjíždění to zatáhne do sedačky... ale od těch cca 2200 je to mrtvý
EDIT : ještě jsem slyšel , že to může být nějakou zatuhlou klapkou... je pravda , že tomu občas dám do 3500ot/min...výjmečně pod 4000ot ale to je trápení motoru ale je to pořád stejný... myslel jsem , že tímhle by se to mohlo rozjezdit , ale nic ...jinak spotřeba fantastická ... jezdím reálně za 5,2l což je nádhera
-- přidáno stř 14. lis 2012, 22:30 --
Chci veřejně poděkovat baffimu a Klekimu za výborné návody
Díky moc
Je : Citroen Xsara Break 1,9TD SX VTS
rv.98 , folie, 14" alu Alessio,tažný...kára se spotřebou kolem 5ti litrů... best !!!
Byl : Ford Mondeo Kombi 1,8TD
rv.97,alu 16"Borbet,všechno v el....už je pryč...koroze
Časem snad Mondeo TDCi