S aditívom tam problém nebude to by ti vypísalo nedostatok aditíva.Skôr je problém s regeneráciou ,neviem či si ju dokážeš odkontrolovať,kedy prebieha a či vôbec prebehne bez jej prerušenia.V podstate chyby píšu o probléme teploty na vstupe do FAP ,je tam snímač teploty.Ono je možné že je v prdeli,takže premerať alebo vymeniť,ak sa nedosiahne dostatočná teplota regenerácia sa nespustí a tebe sa FAP-ko upcháva.Ako si na tom s výkom motora,nejde do núdzaku? No a druhá chyba bude tiež niečo so snímačom,ale plynového pedálu,možno by stačilo vyčistiť,neviem?
-- přidáno 28 Júl 2013, 13:13 -
Auto máš ako prvý majitel? Pretože pri takejto motorizácii sú tie km srandovné a moc by som im neveril
Pri prudkom brzdení ,alebo zrýchlení sa mení aj prudko tlak výfukových plynov a snímače na FAP-ku vstupný a výstupný porovnávajú a registrujú zvýšený rozdiel ,to je podla mňa ten tvoj antipollution fault.