TEC 2000

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

TEC 2000

Poslaťod jandy » Uto 24. Dec 2013, 12:07

Zdravím všechny, máte někdo zkušenosti s tímto přípravkem http://www.tec-2000.eu/naftove-motory/tec2000-diesel-injector-cleaner.html na Peugeot fóru si to celkem chválí. Uvažuji to vyzkoušet v Xsaře, případně i v Peugeotu
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=70395
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=90162
Obrázok užívateľa
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 427
Registrovaný: Štv 13. Nov 2008, 20:31
Bydlisko: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: TEC 2000

Poslaťod Fanatik » Uto 24. Dec 2013, 12:57

Tady se většinou používá VIF. Ten taky čistí vstřiky. :lol:
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1362
Registrovaný: Str 22. Sep 2010, 20:33
Bydlisko: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: TEC 2000

Poslaťod jandy » Uto 24. Dec 2013, 13:11

VIF samozřejmě používám, jde o to, že vstřiky při 250k km na tachometru už opravdu na tom nejsou nejlíp....
Obrázok užívateľa
jandy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 427
Registrovaný: Štv 13. Nov 2008, 20:31
Bydlisko: Týn nad Vltavou ale vetšinu času se pohybuji v Hrotovicích
Vůz: Peugeot 407SW, 2.0HDi 100 kW; Citroen Xsara kombi, 2,0 HDi, 1999 (u Minimaxe)

Re: TEC 2000

Poslaťod David » Uto 24. Dec 2013, 13:37

zkoušel sem nejen tohle a asi dobrý,možná i proto se motor dožil 215tis bez potřeby měnit turbo a vstřiky se mnou za 3 roky a celkem přes 400tis pár tisíc před smrtí na kleklou řemenici sem dal do oleje Slick 50 a ten byl znát asi nejvíc,pocitově i hlukově ale byl drahej...
jeste tohle sem zkoušel a taky fajn
http://m.heureka.cz/aditiva/gold-eagle-motor-doktor/
Sound Quality
Obrázok užívateľa
David
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 214
Registrovaný: Uto 10. Feb 2009, 5:31
Bydlisko: Praha
Vůz: Renault Laguna II 1,6 16V

Re: TEC 2000

Poslaťod MP » Pia 27. Dec 2013, 12:50

Vzhledem k tomu že VIF taky čistí vstřiky , a pokud ho používáš pořád , tak by to čištění mělo probíhat furt ... respektive by se to nemělo zas.rat .
Tady ten TEC 2000 se má použít , jak píšou , po cca 10 000 km , jednorázově . Takže pokud aditivuješ VIFem průběžně , moc toho pro TEC 2000 na čištění nebude . Si myslím .
Moje exXsarka má už taky čtvrt miliónu , a VIF se do ní leje více než 150 000 km , a vstřiky zatím nebyli ani venku .
A na "pětce" je bezmála taky čtvrt miliónu a VIF jí dávám pořád ( tedy 100 000 km ) a zatím žádný náznaky problémů .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: TEC 2000

Poslaťod drazek » Štv 3. Mar 2016, 15:49

Mohu se zeptat ,zda je možné TEC2000 napojit přímo do palivového okruhu ,případně kam přesně ,aby to nemusel ředit do nádrže.
Mám xsara hdi break 2.0 66kw ,2002. díky

Obrázok
drazek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Str 27. Máj 2009, 8:25
Bydlisko: hradec králové
Vůz: citroen xsara break II HDI 2.0 66KW,2002

Re: TEC 2000

Poslaťod baffy » Štv 3. Mar 2016, 18:53

Tam bude asi čerpadlo v nádrži,že? Takže musíš odpojiť čerpadlo od elektriky ,prívod TECu napojíš na hadičku /koncovku / odchádzajúcu z palivového filtra ,spiatočku musíš rozpojiť a na koncovku hadičku ktorej koniec strčíš do nádoby s TECom. To by malo byť všetko čo sa týka hadíc. Kedže vyradíš čerpadlo v nádrži ,budeš ho musieť niečím nahradiť. Chalani na pugforume použili čerpadlo z ostrekovača okien ,údajne ten tlak postačuje na chod motora vo volnobežných otáčkach. Takže na prívodnú hadičku musíš dať to čerpadlo a keďže si vyradil aj filter ,tak tam osaď aj nejaký filter ,napr. uzavretý papierák čo sa používa pri benzínových motoroch.Myslím že by to takto mohlo fungovať :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: TEC 2000

Poslaťod drazek » Štv 3. Mar 2016, 20:14

nevím jak to tam mám s čerpadlem ,myslel sem že když tam mám balonek na přívodu paliva ,tak si naftu nasává přímo čerpadlo v motoru ,ale sem laik .Doufal sem že by postup mohl být stejný jako třeba u peugeota hdi , https://www.youtube.com/watch?v=p-0mTKppwcg
drazek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Str 27. Máj 2009, 8:25
Bydlisko: hradec králové
Vůz: citroen xsara break II HDI 2.0 66KW,2002

Re: TEC 2000

Poslaťod baffy » Štv 3. Mar 2016, 20:29

Podla mňa nie ,toto je 2.0 HDI 100kW bez čerpadla v nádrži ,takto by to u teba nefungovalo.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015


Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 75 hostia