chip do HDi 66Kw - zkušenosti

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod Hosť » Pon 2. Apr 2007, 10:40

ak myslys na ten clanok, suhlasim s tebou len nahodou som na to narazil a podla mna dost rozumne vysvetluje ako to ze seriove auto ma horsi vykon a chiptuning ho dokaze zvysit. Myslym ako princip ako to funguje , uz tie superlativy aky su oni dobry beriem tiez s rezervou. Ja sa tiez na nieco podobne nechystam, ale moj kamarat si to dal urobit /nie u tej FY z clanku ale niekde inde/ na picase HDI 2,0 a mal vysi vykon - bolo to citit pri jazde. Spotreba mu trosku klesla, lenze kedze mal okolo 40 000 km tak to moze byt aj zabehom. A po 4-och rokoch ho predal a kupil nove takze so zivotnostou si hlavu nelamal. Teraz ma picaso 1,6 HDI . Aspon myslym. A ma problem ak ide okolo 80-ky na 15-ke a prudko stlaci plyn akoby mu motor na okamih vynechal a na display mu rozvieti chyba motora. Bol s tym v citroene dokonca ssa mu to podarilo urobit za jazdy s technikom ktory mal napojeny pocitac na auto, takze dostali komplet udaje - otacky tlaky a pod. Aj tak z toho nie su mudry a nevedia to urobit. A nejaky znamy ktory robi chiptuning na to pozeral a povedal ze je chyba v softe ktory za urcitych okolnosti blbo ovlada turbo. Takze az sa mu skonci zaruka chce mu to dat.
Hosť
 

Poslaťod pastynko » Pon 2. Apr 2007, 11:53

levis501 píše:Uľ ze zásady jsem opatrnějąí vůči tvrzením o kvalitě produktu od člověka, který jej prodává...ale jinak OK, přátelé, rezignuji... :(


neslo nam o to aby si rezignoval :o len sme sa snazili vysvetlit ako to je ;)

takze mier vsetkym a vela km bez zaavad :P
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod pastynko » Uto 3. Apr 2007, 10:38

tu mas link na jednu firmu z BA, su to profici, maju velmi dobre referencie!

http://www.mmracing.sk/referencie.html

najdi si na tej stranke xsaru, upravovali 2.0 HDI 90 konovu a dosiahli + 25 koni a + 45 Nm, co je velmi slusne by som povedal ;)

takze nieco taketo treba najst a budes davat dole vsetky oktavky a passaty :D
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod Houmr » Uto 15. Máj 2007, 7:27

Zdravim, o víkendu jsem si pořídil XsaruII Cupe 2.0HDi VTR 66kW, jen tak na okraj...
Po pročtení téhle diskuze koukám ľe se neshodnete jestli chipovat či ne... Já sem jednoznačně pro chip a taky tam pujde... :lol:
Čet jsem tu dotaz jaký je rozdíl mezi 2.0 HDi v 90koňský verzy a 110koňský verzy??? Odpověď v ŘJ a nějakejch drobnostech je správná, ale pod sloven drobnosti se skrývá: např jiný blok motoru, hydraulická spojka u 110k verze, 90k verze nemá intercooler... prostě rozdíl je celkem značnej :wink:
No a k té debatě jak je moľný zvýąit výkon a sníľit spotřebu, dy» je to fyzika a nejde to, to byla pravda u karburátorů ale tady tenhle argumet rozhodně není na místě...
HDi je zaprvé ąkrcené na emisích (po seąlápnutí plynu na podlahu neakceleruje jako TDi a taky za ním neni oblak černého dýmu), to po načipování odpadá... ale emise uděláte v pohodě i po čipu a vyndání katu...
HDi je v základu na nějakých 60% výkonu kterého je motor schopen dosáhnout pouze ŘJ, kvůli ľivotnosti se doporučuje chipovat na 80%...
Chip vám nezmění otáčky při stejné rychlosti oproti nenachipovanému, to je fyzikálně nemoľné (převodovka)
Pokles spotřeby je způsoben tím, ľe např. do kopce místo na trojku pojedete v pohodě na čtyřku...
Sem se na první příspěvek docela rozjel co :D
Houmr
 

Poslaťod pastynko » Uto 15. Máj 2007, 8:10

Houmr píše:Zdravim, o víkendu jsem si pořídil XsaruII Cupe 2.0HDi VTR 66kW, jen tak na okraj...
Po pročtení téhle diskuze koukám ľe se neshodnete jestli chipovat či ne... Já sem jednoznačně pro chip a taky tam pujde... :lol:
Čet jsem tu dotaz jaký je rozdíl mezi 2.0 HDi v 90koňský verzy a 110koňský verzy??? Odpověď v ŘJ a nějakejch drobnostech je správná, ale pod sloven drobnosti se skrývá: např jiný blok motoru, hydraulická spojka u 110k verze, 90k verze nemá intercooler... prostě rozdíl je celkem značnej :wink:
No a k té debatě jak je moľný zvýąit výkon a sníľit spotřebu, dy» je to fyzika a nejde to, to byla pravda u karburátorů ale tady tenhle argumet rozhodně není na místě...
HDi je zaprvé ąkrcené na emisích (po seąlápnutí plynu na podlahu neakceleruje jako TDi a taky za ním neni oblak černého dýmu), to po načipování odpadá... ale emise uděláte v pohodě i po čipu a vyndání katu...
HDi je v základu na nějakých 60% výkonu kterého je motor schopen dosáhnout pouze ŘJ, kvůli ľivotnosti se doporučuje chipovat na 80%...
Chip vám nezmění otáčky při stejné rychlosti oproti nenachipovanému, to je fyzikálně nemoľné (převodovka)
Pokles spotřeby je způsoben tím, ľe např. do kopce místo na trojku pojedete v pohodě na čtyřku...
Sem se na první příspěvek docela rozjel co :D


fyzika je fyzika, ale skusenost je skusenost ;)

s motormi HDI nemam skusenosti, ale pri TDI ten rozdiel nie je... to ze za TDI po zosliapnuti plynu na podlahu zostane cierny dym je sposobene ZLYM chipom :roll:

no ale uz sa do tejto diskusie nezapajam, nakolko HDI nemam a ani som nemal moznost si ho pozriet pred a po chipe... TDI som mal, ale aj tak nie som zrovna expert na diesle :lol:

kazdopadne to co som pisal ja boli skusenosti ku ktorym som sa dostal ako pozorovatel chipovania a uzivania aut mojich znamych a kamosov...
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Poslaťod Hrnča » Ned 30. Sep 2007, 10:44

Kvido píše:jj,diesely se dají pěkně čipnout,teď si jeden známy načipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI původní výkon 150 koní a nyní 180 koní,spotřeba ąla lehce dólů,výkon odost nahoru jen se změnila kultivovanost motoru,je teď trochu hlučnějąí něľ byl,coľ je docela zajímavé,člověk by řekl,ľe by tomu mělo být naopak.
Ale byl bych pro,já měl feldu v naftě a taky mi jeden machr přes naf»áky upravil a bylo kure.... znát ikdyľ to nemělo turbo.
U benziňáku není takový nárust po chipování.
Jen by mě zajímalo včem spočívá rozdíl v xsaře HDI 66 KW a 80 KW,vľdy» ot jsou oba dvoulitry né ?
Jen najdi fakt dobrou firmu,skus se zeptat CHIPA :lol:

Xsara s výkonem 80kW má navíc chladič stlačeného vzduchu. 66-ka ho nemá. V motorovém prostoru je to poznat podle jedné hadice navíc. Při pohledu je to napravo od krytu. Průměr má asi jako hadice od sání...
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod Hrnča » Ned 30. Sep 2007, 10:50

pastynko píše:
Kvido píše:Tak jeątě jedna připomínka k čipování:Dneska jsem se od dozvěděl od toho co Chipoval novou Hondu Accord 2,4 TDCI výkon se 150 koní na 180 koní.
Byl to dělat v Polsku ve firmě která se tím zabývá jiľ spoustu let a pouze na přeplňované motory,neľ mu udělali Chip na míru auta,provedli jedno denní diagnostiku motoru ,auto uľ má najeto 60 000 km a musí nejdříve vedět v jakém stavu je motor studený,zahřátý,ventily,rozvody,poloosy,spojka,výfuk,elektronika,ale nejduleľítějąí pro ně bylo Turbo.
Aľ po zjiątění stavu motoru(kompletní diagnostika) a potřebných úpravách začli provádět tzv.Chipování ,které uľ bylo poměrně rychlé,ale podle lidí kteří to dělali prý motoru nechali jeątě skoro 20 koňovou rezervu,kvůli ľivotnosti motoru,ví,ľe kdo si tohle nechá udělat nebude auto ąetřit. I tak zrychlení prý se nedá srovnávat a maximálku uľ vyzkouąel a je o 20 km/h vyľąí tedy 250 km/h.
Jinak tenhle přístup by se mi taky líbil jen nemám 20 litrů na vyhození.


toto uz je ta profesionalita ;)

u nas taku este asi nenajdes :(

Na ciróny asi ne, ale pokud jde o koncern VW tak bych o jedné vědět. Je kousek od Mladé Boleslavi. http://www.cimbu.cz
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Predchádzajúci

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 59 hostia