Kvido píše:Zvýąení výkonu čipováním je jen začátek,třeba u motorů u Fábie bylo zjiątěno,ľe kdyľ se namontují stejně dlouhé výfukové svody získa motor 1,4 16V (74 kw) daląích 6 koní navíc a to je jen začátek zvyąování výkonu,ono zvýąit výkon jen zlepąením sání nestačí,je pěkné tam dát kitové sání a jak jsem u WV zjistil,je lepąí brát vzduch dál od motoru a zespod auta ho nasávat je od silnice lepąí vlhkost a vyľąí tlak vzduchu,ale ten vzduch musí i nějak ven,tak úprava musí být i na výfukovém ústrojí,jinak nasávaní je zbytečné a u WV zjistili,ľe se dá těmito úpravami nasbírat 20-25 koní navíc,to je sluąné.
benzinove motory by som sem neplietol, to je nieco uplne ine...
myslim ze tato debata sa zacala uberat uplne inam, ako sa mala. clovek tu chcel skusenosti. ja som napisal skusenosti. viac ludi ich napisalo.
levis501: ak neveris mne, je to ok, ale ako vidis, napisalo to sem viac ludi... chod sa informovat do nejakej chiptinung firmy. ty stale hovoris o tom, ako keby motor mal stale rovnaky vykon a krutak a ziadne udaje sa v nom nemenili... v tom pripadi si mozes z auta vyhodit von RJ a jazdit bezn, lebo ti je zbytocna.
PS: keby si mal pravdu, bol by som celkom rad, mal by som brutalny krutak uz od minimalnych otacok...ale toto zatial dokaze iba elektromotor