Volnobeh 1,9D

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Volnobeh 1,9D

Poslaťod Jozef2413 » Pia 30. Mar 2007, 18:17

Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50

Poslaťod MrKrok » Pia 30. Mar 2007, 18:26

Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?
xsara 1,4i 1999
Obrázok užívateľa
MrKrok
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 147
Registrovaný: Ned 11. Feb 2007, 19:33
Bydlisko: Bojnice
Vůz: xsara 1.4i, benzin,r.v.1999 este bez pocitacu

Poslaťod Jozef2413 » Pia 30. Mar 2007, 21:38

MrKrok píše:Ja mam 1.4 otacky po starte mam okolo 1100 to zohriati okolo 900. Asi to ma automaticky sytic a mozno tebe nefunguje. Nechcipa ti studeny motor?
Nie
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50

Poslaťod SilverGhost » Sob 31. Mar 2007, 12:11

Mám ten samý motor, ale ničeho takového jsem si nevąiml. Aľ někam pojedu, vyzkouąím to a dám vědět.
Obrázok užívateľa
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1363
Registrovaný: Štv 2. Nov 2006, 20:33
Bydlisko: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Re: Volnobeh 1,9D

Poslaťod CHiP » Sob 31. Mar 2007, 12:58

Jozef2413 píše:Popiąem môj problem neviem ale sa my to nezda spočivá v tom ľe ked naątartujem rano studeny motor ide to na menąich otačkach aľ po chvili so prida ja myslim ľe by to malo byt opačne ja by rad vedel kto ma 1,9D ake ma otačky za studena a po zohriati dakujem :wink:

Podle mě to dělá doľhavování. Dělá mi to taky.
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod MP » Sob 31. Mar 2007, 15:20

A co tzv. termosytič .... funguje ti ? Mě nefungoval , sehnal jsem jinej , pak to "vyladil" tak ľe po nastartování studenýho to má tak o cca 100 otáček/min víc . Po ohřátí to klesne .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod CHiP » Sob 31. Mar 2007, 15:29

MP: Mě funguje ... ale zatím to jezdí a startuje v pohodě, takľe proč to řeąit :?:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Mison » Pon 2. Apr 2007, 14:02

Měl jsem podobný problém, minulou zimu jsem, musel dát auto roztát do tepla (asi zamrzla nafta) a po nastartování (asi 20s normální otáčky) menąí rana a otáčky se zničeho nic zdvihly,takľe malé otáčky po nastartování a po zahřátí vyąąí, mechanik říkal, ľe to dělá termostat, který ovládá lanko od volnoběhu, říkal, ľe v zimě a» to raději nechám tak, ľe kdyby volnoběch za tepla seřídíl, ľe bych ráno nemusel nastartovat, ľe to ničemu nevadí.(servis mám 20km od bydliątě v jedné zapadlé dědině - ąpatná doprava) tak mi od téj doby otáčky při zahřátém motoru ukazují asi 1050 ot/min a za studena pod 950 - záleľí jaká je přes noc teplota. Před 4 měsící jsem byl na STK a emise dopadly dobře, otáčkoměr mi ukazuje víc neľ naměřili na STK. Tak to nechávám tak.....mnoho zdaru.
Xsara1,9D Break
Mison
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 89
Registrovaný: Ned 31. Júl 2005, 20:26
Bydlisko: Zlín
Vůz: Xsara Break 1,9D 1999

Poslaťod CHiP » Pon 2. Apr 2007, 14:30

No u mě to není takový rozdíl. Kdyľ to blafne studený, tak je ručička přímo na 1000 ot/min, po chvíli, podle mě aľ to doľhaví, tak se otáčky nepatrně zvýąí a spodní hrana ručičky je zároveň s horní hranou čárky u 1000 ot/min na otáčkoměru :D Aľ se to ohřeje, tak trochu klesnou, tak jak jsem to nastavil ...
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Jozef2413 » Pon 2. Apr 2007, 17:59

Dakujem vąetkym za odpovede ale aj tak mi to bude aąte vrtat v hlave aľ pôjdem do ®iliny opytam sa v servise ako to v skutočnosti je potom sa ozvem čauky vąem
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50

Poslaťod Jozef2413 » Pon 2. Apr 2007, 18:04

řepák píše:a hlavně má Josef naftu ....
Ne bud poąklibačnej a s tebou nesuhlasim nafta do kamen a do nakladaku a do kamen uľ vubec nie to by bola velka ąkoda ak to spalujeą poąli mi ju ja ju spalim v Xarinde čau
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50


Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 63 hostia