Ventilator chladenia

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Ventilator chladenia

Poslaťod tino » Pon 9. Júl 2007, 7:37

a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Pon 20. Feb 2006, 10:25
Bydlisko: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Poslaťod Honza » Uto 10. Júl 2007, 13:10

No tohle by me taky zajimalo. Taky se mi jeste nepustil a to jdu i pres 90.
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Obrázok užívateľa
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 15:47
Bydlisko: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Poslaťod K4my » Uto 10. Júl 2007, 13:35

mno ten se zapina jen pri kritickych hodnotach ne??? 110 stupnu a vejs
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod Honza » Uto 10. Júl 2007, 13:37

No ale neni tak vyjimecny, ze je u ostatnich aut slysim. Jen me zajima, jestli se nekdo k ty kriticky hranici dostal. :)
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Obrázok užívateľa
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pia 20. Apr 2007, 15:47
Bydlisko: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Poslaťod ladggio » Uto 10. Júl 2007, 14:48

Asi si s tím nelam hlavu, mě se větąinou také netočí. Větąinou mám teplotu tak 77-80°C (nevím,moľná by mohla být i vyąąí) a jen při couračkách ve městě se dostane k 90°C a to také netočí.
Xsara 1,6 16V, 2001
Obrázok užívateľa
ladggio
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 39
Registrovaný: Ned 11. Mar 2007, 11:52
Bydlisko: Rakovnicko

Poslaťod bleriot11 » Uto 10. Júl 2007, 17:26

Mě ten větrák jede kdyľ zapnu na místě klimu.Jinak se mi jeątě netočil.U mého auta mám jen jeden větrák společný jak pro klimu tak na přehřátí motoru.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod lobello » Uto 10. Júl 2007, 21:17

mne zasa vetrak spina stale ked teplota prekroci hranicu 90 stupnov
Obrázok užívateľa
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 441
Registrovaný: Pia 5. Jan 2007, 16:27
Bydlisko: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Poslaťod Sbohem vąem » Str 11. Júl 2007, 9:16

Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.
Sbohem vąem
 

Poslaťod K4my » Str 11. Júl 2007, 9:43

mno ja mel moznost predminuly tyden svoji xsaru provetrat po dalnici ve vedrech, a jakmile jedu stabilne 4000 otacek na dalnici coz je tech cca 130km/h mam teplotu 100. Jakmile stahnu tocky na rekneme 2,5-3 tisice mam po chvilince zpatky 90, ale vazne vam nereknu zda se mi pri teto situaci vetrak toci, vim jen ze kdyz sem vuz odstavil a nechal ho vytocit tak se mi vetrak netocil :) ale pokud to nekdo moc bude chtit tak reknu pritelkyni at prevezme rizeni a zkusim kobru 11 a prelezu na kapotu, ikdyz to ji asi budu muset pred jizdou sundat :lol:
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod pastynko » Str 11. Júl 2007, 14:43

Kvido píše:Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.


ja to mam tak isto ;)

a vobec to neriesim :) vyzera to tak ze vsetko funguje ako ma, takze naco si robit starosti :lol:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Obrázok užívateľa
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 298
Registrovaný: Pon 3. Júl 2006, 12:07
Bydlisko: SK, Bratislava

Re: Ventilator chladenia

Poslaťod baffy » Štv 12. Júl 2007, 20:03

tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Poslaťod CHiP » Štv 12. Júl 2007, 20:55

Mám takové tuąení, ľe se vám ten větrák normálně spíná na pomalou rychlost a akorát ho neslyąíte. Já ho teda neslyąím. Jo aľ vám sepne na druhou rychlost, tak uľ slyąet bude, prý je to docela hučák. Mě to zatím vľdy uchladilo na první stupeň i v těch nejparnějąích loňských dnen v koloně, tak nevím jak moc to dělá kravál :P
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Zdenda » Sob 14. Júl 2007, 18:31

Minulej víkend jsem ohřál cca na 110 a větrák se neroztočil. Rozpojil jsem konektor na chladiči a propojil to natvrdo - pouze cvakalo relátko. Problém byl v zaoxidovaným konektoru před motůrkem ventilátoru. Konektor se prostříkl konkorem a vąe fáchá jak má :)
Preventivně bych to zkontroloval, neľ to utavit někde v koloně :!:
xsara break 1,9D
Zdenda
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Uto 7. Nov 2006, 18:37
Bydlisko: Liberec

Re: Ventilator chladenia

Poslaťod spy » Sob 14. Júl 2007, 21:34

baffy píše:
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw

Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?
mitä?
Obrázok užívateľa
spy
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 252
Registrovaný: Pon 8. Máj 2006, 15:26
Bydlisko: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Poslaťod tino » Uto 17. Júl 2007, 12:04

tak som bol dnes v citrone na prehliadke + vymena oleja a filtrov. odskusali mi ten ventilator, ze je OK, spina pri 98 st.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Pon 20. Feb 2006, 10:25
Bydlisko: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia