Moje letoąní zkuąenost s přehříváním
mám 1,4 2001
při volnoběhu a pomalé jízdě do 40 km se roľly kontrolky,ľe se auto přehřívá,na teploměru bylo cca 95-100 stupňů.
V tu chvíly se zapla vrtule u chladiče a během 20 sekund bylo vąe OK.
Jel jsem tedy do servisu a tam se jaly měnit čidla,celkem 3 pořád nic,teplota byla opravdu pouze do 100 ale auto se pořád hřálo.
Nakonec to maník vzdal a já se smířil,ľe budu muset k Citronům
ale páč jsem se měl za tejden ľenit tak jsem si řekl,ľe to počká jeątě tejden.
Xsáreku jsem vypigloval a při mití jsem vystříkal i chladič.
A světe div se bylo po problému,během svajby se najelo 300 km z toho 6x15 km max rychlostí 30.
Maníkovi ze servisu jsem zavolal co to vyřeąilo,řekl ľe je vůl,ľe ho taky mohlo napadnout
k jeho cti je ľe za 3 dny hledání problému objednávání čidel,termostatu atd si vzal 300 kč nechal si vąechno co koupil.
zajímalo by mě kolik by to stálo v Citonech
http://www.xantilopa.cz/20070922_kepi_s ... get73.html
spokojený vlastník a dnes i ľenáč