Ventilator chladenia

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Ventilator chladenia

Poslaťod baffy » Uto 17. Júl 2007, 15:35

spy píše:
baffy píše:
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw

Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?
viem :wink: napíą kod motora a kilowaty,pozriem sa ti na to
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Ventilator chladenia

Poslaťod spy » Uto 17. Júl 2007, 21:12

baffy píše:
spy píše:Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?
viem :wink: napíą kod motora a kilowaty,pozriem sa ti na to

1,8i 8V 66kW s klimou
Myslim ľe tenhle motor má označení TU7JP (nebo XU7JB ? ... hledal sem troąku na netu a krapet sem znejistěl, oboje to vypadá na 1,8i s 66kW, ale třebas TU7JP vůbec není na obrázku který si postoval tady http://ukazto.com/?img=kodymotoru.jpg :) )
mitä?
Obrázok užívateľa
spy
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 252
Registrovaný: Pon 8. Máj 2006, 15:26
Bydlisko: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Re: Ventilator chladenia

Poslaťod baffy » Str 18. Júl 2007, 15:05

spy píše:
baffy píše:
spy píše:Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?
viem :wink: napíą kod motora a kilowaty,pozriem sa ti na to

1,8i 8V 66kW s klimou
Myslim ľe tenhle motor má označení TU7JP (nebo XU7JB ? ... hledal sem troąku na netu a krapet sem znejistěl, oboje to vypadá na 1,8i s 66kW, ale třebas TU7JP vůbec není na obrázku který si postoval tady http://ukazto.com/?img=kodymotoru.jpg :) )

XU7JB- 1.8 66kw
XU7JP- 1.8 74kw
XU7JP4- 1.8 16V 81kw
Údaje pre tvoj motor:
Tlak víčka chladiče1.4(bar)
Termostat otvírá při83 - 89(°C)
Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák 1-96(°C)
Stupeň 2/větrák 2-101(°C)
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Obrázok užívateľa
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 5184
Registrovaný: Sob 6. Jan 2007, 20:31
Bydlisko: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

odpo

Poslaťod jarmat2 » Pon 24. Sep 2007, 22:07

Dnes sem měnil termostat protoľe brzo propouątěl tak ten nový pouątí při 85 stupních a vrtule mi zapíná při 97 stupních.Vyąąí teplota není moc dobrá pak můľou praskat hadice nebo těsnění pod hlavou atd.
Mám Xarušku 1.4 r.v. 2001 a všechny příspěvky se týkají pouze jí.
jarmat2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 29
Registrovaný: Ned 15. Júl 2007, 18:10
Bydlisko: ostrava-376km od Prahy a 1640km od Moskvy a 1165km od San Marina
Vůz: xsara 1.4 r.v. 2001

Poslaťod Tony » Štv 27. Sep 2007, 13:33

Ventilátor větąinou běľí pořád, ale jen na malý otáčky, ľe o tom ani nevíte rozjíľdí se aľ kdyľ teplota stoupne na kritickou hodnotu. A nebo se můľe klidně sám spustit po chcípnutí motoru třeba za deset minut. Tím myslím kdyľ budete někde auto zahřívat např. zběsilou jízdou nebo staním v koloně a potom zastavíte tak teplota jeątě o něco stoupne a automat to sám pustí, ale také jen občas a to uľ větąinou musí bejt venku teplo.
Citroen Xsara II - 1.6 - 16v - 2001
Tony
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 83
Registrovaný: Pia 8. Jún 2007, 0:04
Bydlisko: Žďár nad Sázavou
Vůz: Citroen Xsara II - 1.6i - 16v - 80kW - r.v.2001

Poslaťod CHiP » Pia 28. Sep 2007, 10:21

Tony píše:Ventilátor větąinou běľí pořád, ale jen na malý otáčky, ľe o tom ani nevíte rozjíľdí se aľ kdyľ teplota stoupne na kritickou hodnotu. .

Tak běľí pořád nebo se spustí aľ kdyľ teplota překročí určitou hranici? Mě se teda netočí pořád, krásně to jde sledovat na teploměru třeba při popojíľdění v koloně. Pomalu nahoru, rychle dolů a tak pořád dokola :lol:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod kep » Str 3. Okt 2007, 9:20

Moje letoąní zkuąenost s přehříváním :( mám 1,4 2001
při volnoběhu a pomalé jízdě do 40 km se roľly kontrolky,ľe se auto přehřívá,na teploměru bylo cca 95-100 stupňů.
V tu chvíly se zapla vrtule u chladiče a během 20 sekund bylo vąe OK.
Jel jsem tedy do servisu a tam se jaly měnit čidla,celkem 3 pořád nic,teplota byla opravdu pouze do 100 ale auto se pořád hřálo.
Nakonec to maník vzdal a já se smířil,ľe budu muset k Citronům :(
ale páč jsem se měl za tejden ľenit tak jsem si řekl,ľe to počká jeątě tejden.
Xsáreku jsem vypigloval a při mití jsem vystříkal i chladič.
A světe div se bylo po problému,během svajby se najelo 300 km z toho 6x15 km max rychlostí 30.

Maníkovi ze servisu jsem zavolal co to vyřeąilo,řekl ľe je vůl,ľe ho taky mohlo napadnout :? k jeho cti je ľe za 3 dny hledání problému objednávání čidel,termostatu atd si vzal 300 kč nechal si vąechno co koupil.

zajímalo by mě kolik by to stálo v Citonech :?:

http://www.xantilopa.cz/20070922_kepi_s ... get73.html
spokojený vlastník a dnes i ľenáč :wink:
kep
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Pon 16. Okt 2006, 14:19
Bydlisko: Bno

Poslaťod rl » Štv 28. Feb 2008, 15:41

prosim, ja mam takyto problem.. mam xsaru I, rocnik 98, motor 1.9D

pri kolonach, ked sa teplota zohreje na cca 90 stupnov, auto sa zacne cele triast zvnutra, ako by sa malo rozpadnut kazdu chvilu.. :(

cim to moze byt?

mam spraveny manualny spinac na to pridavne vychladanie motora, ked sa zacne zohrievat, ale robi to vlastne aj vtedy.. auto sa trasie..
dakujem
(termostat bol meneny v novembri 2007)
Obrázok užívateľa
rl
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Str 27. Feb 2008, 15:29
Bydlisko: nitra

Poslaťod rasto » Uto 4. Mar 2008, 11:12

tak mne staci aby bolo teple pocasie a ked stojim v kolone, rucicka sa priblizi k cervenemu polu a spusta sa ventilator. V lete dost casto aj pri parkovani. to by ma zaujimalo ci je to OK alebo KO
xsara I 1,8i 8V krasna vinovo cervena metla ale bez klimy :( ale so strešným oknom :), C5 II 2,0i aj s klimou :)
Obrázok užívateľa
rasto
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 246
Registrovaný: Pia 29. Feb 2008, 11:47
Bydlisko: už Trnava
Vůz: X1 1,8i 8V 66kW 1997, C5I 2,0i 100kW 2001, C5II 2,0i+LPG 103 kW 2007

Poslaťod spy » Uto 4. Mar 2008, 19:26

rasto píše:tak mne staci aby bolo teple pocasie a ked stojim v kolone, rucicka sa priblizi k cervenemu polu a spusta sa ventilator. V lete dost casto aj pri parkovani. to by ma zaujimalo ci je to OK alebo KO

Asi budeą mít stejný problém jako já, proměřuje ti teploměr.
Taky v létě mi to vyleze aľ k červenému, pak se ale Sahary normálně pustí. Nechal sem to jednou proměřit v Citroenu a řekli mi ľe to proměřuje o 10st...cca...

Jak to máą v zimě, nemáą tam zase moc zimu? Já tam třebas při jízdě po dálnici mam okolo 75 - 80... v létě tak nějak kousek pod 90
mitä?
Obrázok užívateľa
spy
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 252
Registrovaný: Pon 8. Máj 2006, 15:26
Bydlisko: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Predchádzajúci

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 68 hostia