Otacky motoru, spotreba.

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Otacky motoru, spotreba.

Poslaťod Rmn » Str 1. Aug 2007, 14:12

Zdravim, zajimalo by me jake mate otacky zahrateho motoru u Xsary 2.0HDI 66kw. Ja je mam furt 900ot/min at je motor zahraty nebo uplne studeny. Je to normalni??? A taky mam podle me vysi spotrebu kolem 6,3l a to jezdim volne. Nemuze to byt tema otackama?? Diky Roman
Xsara 2.0hdi combi 66kw 2000
Obrázok užívateľa
Rmn
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Uto 31. Júl 2007, 20:03
Bydlisko: Slany

Poslaťod pj » Štv 2. Aug 2007, 6:36

mam to uplne stejne. Nikdy mi neprislo ze by to melo byt jinak :-).
Jinac dlouhodoba spotreba (50tis km cca 5.6x l ). 6.3l bych rekl ze je v norme.

Ted jsem koukal znovu a ty stupnice jsou po 250ot/min (myslel jsme ze po 200). Takze opravuji: otacky se drzi mirne nad treti znackou, tj. mohu tam mit 800-850 otacek (blbe se to ale odhaduje musel bych nafotit pokud by jsi mel zajem o srovnani) - jak pri studenem tak pri teplem motoru a kdyz pustim klimu tak se to drzi stejne.
2.0HDI 66kw
Naposledy upravil pj dňa Štv 2. Aug 2007, 13:26, celkovo upravené 2
pj
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 349
Registrovaný: Uto 20. Jún 2006, 11:36
Bydlisko: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Poslaťod majer » Štv 2. Aug 2007, 6:50

no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Obrázok užívateľa
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 137
Registrovaný: Str 25. Júl 2007, 7:49
Bydlisko: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Re: Otacky motoru, spotreba.

Poslaťod semtamtuk » Štv 2. Aug 2007, 20:46

Rmn píše:Zdravim, zajimalo by me jake mate otacky zahrateho motoru u Xsary 2.0HDI 66kw. Ja je mam furt 900ot/min at je motor zahraty nebo uplne studeny. Je to normalni??? A taky mam podle me vysi spotrebu kolem 6,3l a to jezdim volne. Nemuze to byt tema otackama?? Diky Roman

motorově mám to samé,ale v pikaču otáčky taky tak,i při klimatizaci si to přidá samo takľe otáčky neklesnou :oops: jezdím občas volně ale spotřeba asi o 2deciLitr víc
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Obrázok užívateľa
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 60
Registrovaný: Štv 19. Apr 2007, 19:39
Bydlisko: Praha 13

Poslaťod CHiP » Sob 4. Aug 2007, 21:51

majer píše:no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....

To bude zřejmně tím, ľe nemáą HDi a nefunguje Ti na čerpadle elektromagnet, co má přidat palivo, kdyľ zapneą klimu :wink:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod CHiP » Sob 4. Aug 2007, 21:53

pj píše: 6.3l bych rekl ze je v norme.

V "normě"? :shock: Tolik mi neľere ani staré TD a to moc "volně" nejezdím 8)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod pj » Ned 5. Aug 2007, 8:54

CHiP píše:
pj píše: 6.3l bych rekl ze je v norme.

V "normě"? :shock: Tolik mi neľere ani staré TD a to moc "volně" nejezdím 8)

je tam jen odchylka cca 10% od udavane prumeru. Proto v norme. Pod pojmem "volne" si kazdy predstavuje neco jineho.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 349
Registrovaný: Uto 20. Jún 2006, 11:36
Bydlisko: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Poslaťod bleriot11 » Ned 5. Aug 2007, 12:13

2.0 Hdi,Break. Volnou do 5ti litrů(kdyľ jsem fakt hodnej)
Jinak dlouhodobý průměr 5.5,ale nehoním to
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod majer » Uto 7. Aug 2007, 7:27

CHiP píše:
majer píše:no já mám při studeném motoru cca 1000-1100, po zahřátí klesne na cca900,při spuątění klimatizace tak 800.....

To bude zřejmně tím, ľe nemáą HDi a nefunguje Ti na čerpadle elektromagnet, co má přidat palivo, kdyľ zapneą klimu :wink:


no mám 1,9D, a mám to nějak řeąit? nebo to není aľ tak na závadu, nebo platí jen pro Hdi?
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Obrázok užívateľa
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 137
Registrovaný: Str 25. Júl 2007, 7:49
Bydlisko: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Poslaťod Houmr » Uto 7. Aug 2007, 8:09

No mě ŘJ ukazuje volnoběh 856ot/min a podle otáčkoměru sou furt stejně a» je teplej či studenej motor...
Dlouhodobá spotřeba je 5,6l a to jezdim dost po Praze
6,3l je v normě, max bych skontroloval vzduch.filtr a váhu vzduchu... :wink:
Xsara II Cupe 2.0HDi VTR r.v.01
Houmr
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 97
Registrovaný: Str 16. Máj 2007, 6:28
Bydlisko: Praha - Sázava

Poslaťod CHiP » Uto 7. Aug 2007, 13:20

majer: Jak chceą, já to "vyřeąil" tak, ľe jsem troąku zvednul volnoběh tak, aby kdyľ je to ohřátý a zaplá klima, tak to mělo jeątě rozumný otáčky a nevypínala se klima :)
Studený cca 1100 ot/min.
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Rmn » Uto 7. Aug 2007, 20:45

Houmr píše:No mě ŘJ ukazuje volnoběh 856ot/min a podle otáčkoměru sou furt stejně a» je teplej či studenej motor...
Dlouhodobá spotřeba je 5,6l a to jezdim dost po Praze
6,3l je v normě, max bych skontroloval vzduch.filtr a váhu vzduchu... :wink:



Diky
Xsara 2.0hdi combi 66kw 2000
Obrázok užívateľa
Rmn
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Uto 31. Júl 2007, 20:03
Bydlisko: Slany

Poslaťod MP » Uto 7. Aug 2007, 21:18

CHiP píše:majer: Jak chceą, já to "vyřeąil" tak, ľe jsem troąku zvednul volnoběh tak, aby kdyľ je to ohřátý a zaplá klima, tak to mělo jeątě rozumný otáčky a nevypínala se klima :)
Studený cca 1100 ot/min.


ten el.magnet asi nepořeąíą , mě taky nefunguje a minulej tejden jsem se rejpal v klimě u stejné 1,9 TD , a tam taky nepracoval . Zřejmě bolestivý místo . Navíc je na čerpadle přidělanej tak ľe ho neodděláą bez poąkození , aspoň u toho mojeho , takľe neřeąit . Maximálně přihodit pár otáček na volnoběhu .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod majer » Str 8. Aug 2007, 5:59

no otáčky volnoběhu asi nechám tak, klima funguje normálně chladí i na volnoběh auto se zaplou klimou je akorát línějąí neľ líné ,coľ u 51Kw se není čemu divit.....
Xsara break 1,9D ,r.v.02....... f plné palbě :-)
Obrázok užívateľa
majer
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 137
Registrovaný: Str 25. Júl 2007, 7:49
Bydlisko: Ostrava
Vůz: byla:xsara break 1,9D r.v.02,nyní: P406 2,0Hdi 80kw

Poslaťod CHiP » Str 8. Aug 2007, 9:56

Volnoběh při zahřátém motoru se zapnutou klimou:
Prílohy
otacky.jpg
otacky.jpg (26.16 KiB) Zobrazené 9645 krát
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 58 hostia