V?e je otázka peněz:
1. Motorový olej + filtr : někde v motoru by mohla být nálepka(?títek) kdy se měnil naposled a jaký tam je olej. Kdy? ne tak vyměnit co nejdřív. olej dle návodu k autu od Citroena (tu?ím Total 5W-40). Já třeba pou?ívám Paramo Racing 5w-40. Cena okolo 1000 Kč, ale i podstatně víc dle oleje a servisu.
2. Palivový filtr - zkontrolovat jestli není total ucpaný, případně vyměnit nebo preventivně vyměnit. min cca 600 Kč
3. Rozvodový řemen: myslím ?e se u těchto aut(motorů) mění na 120 tis km, zále?í jestli máte km dolo?ené (třeba servisní kní?kou). Cena zále?í opět na servisu a jestli se budou měnit i nějaké kladky (někdo je pouze kontroluje někdo je mění preventivně) cena za řemem cca 1500 kč, kladky to nevím ale počítat od 2000 a? třeba 5000 to fakt nevím. + práce v servisu.
4. Vzduchový filtr (motor), pylový fitr (nasávání vzduchu do kabiny). To platí to samé jakou palivového filtru.
5. Olej převodovka: myslím ?e tato náplně jsou do?ivotní, akorát se kontroluje stav případně dolejvá.
6. Nechat zkontrolovat brzdy (destičky + kotouče) - zále?í na tlou?ce, mechanik by měl říct co a jak to vypadá.
7. ?havící svíčky - jestli to teď v zimě startuje ráno normálně tak bych to neře?il. Jinak stojí cca 400 Kč kus a jsou tam čtyři. Více jsen teď psal v diskusi "Problemy XSARA II.
No to by mohlo stačit
co? Hodně intervalů výměn lze vyčíst v servisní kní?ce jestli ji máte.
S Pozdravem.