Stránka 1 z 4

Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Uto 25. Sep 2007, 19:08
od Hrnča
Zdravím příznivce Xsar! Vlastní X1 2.0HDI 66kW r.v. 1999 a z ničeho nic přestala jet. Zjiątěná závada je, ľe dopravní čerpalo v nádrľi nefunguje. Známej se na to koukal a proud není uľ na pojistce. Po přivedení proudu na pojistku čerpadlo funguje. Závada tedy bude někde před pojistkou. Pro zjiątění kde se ztratil by potřeboval mít schéma zapojení. Nevíte prosím někdo kde ho sehnat? Popřípadě pokud někdo z vás měl stejný problém budu rád, kdyľ poradí. Předem děkuji...

PoslaťNapísal: Uto 25. Sep 2007, 20:25
od bleriot11
Koukni na :Mám problém-Xsara II-Strana 6-Nestartuje mrcha,nárazová pojistka nebo co???

Třeba to pomůľe. :wink:

PoslaťNapísal: Uto 25. Sep 2007, 20:38
od Hrnča
Díky za radu. Tu nárazovku jsem zkouąel. Jeątě asi zítra zkusím vyměnit relé. Dneska jsem by u kámoąe co to tahá z Francie, tak říkal ľe cvakalo, ale ten elekttrikář dodal, ľe nemusí jít přes něj proud. Prý a» zkusím vyměnit. Jinak servis citroen říkal, ľe by to mohlo být i ŘJ a to bych byl moc nerad. Kdyby náhodou někdo věděl o tom el. schéma zapojení bylo by to super...

PoslaťNapísal: Štv 27. Sep 2007, 13:15
od medvidek
Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .

PoslaťNapísal: Štv 27. Sep 2007, 13:16
od medvidek
Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .

PoslaťNapísal: Štv 27. Sep 2007, 14:53
od Hrnča
Ta svorkovnice uľ je proletovaná. Čerpadlo je OK. Kdyľ se na pojistku přivedl proud, tak funguje. Teď mi to takhle jede, ale já chorobně nesnáąím, kdyľ je něco takhle oblblý. Kdyby jste něko věděl o tom chématu zapojení, byl bych straąně moc vděčen. Jinak děkuji za rady....

PoslaťNapísal: Štv 27. Sep 2007, 15:15
od Hrnča
A tím relátkem v motoru, u mě je takové hnědé, to není. Dneska jsem to zkouąel měnit za jiné a nic....

PoslaťNapísal: Pia 28. Sep 2007, 18:12
od Hrnča
Naąel jsem schéma na můj motor (dílenskou příručku) ale na picaso. Měla by ta elektrika bejt stejná? Já si myslím ľe jo. Jedině snad označení by mohlo být jine....

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 8:51
od Hrnča
Tak tím relátkem to moľná bylo. Včera mi to známej dal do kupy a ujel jsem s autem 50km. Potom to zase zdechlo. Naątěstí nechal ten druhý drátek(klemu) a tak jsem dojel domů. Podobný problém někdo řeąil na X2. Je moľný ľe se tam vyhřívají konektory a tím mezi nima potom asi vzniká větąí vůle...

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 15:41
od Hrnča
A je tu daląí problémek. Dnes po najetí daląích 30km jsem chtěl klíčkem vypnout motor a ....ono nic. Zkouąel jsem to dokonce i několikrát. Po konzultaci s elektrikářem se asi seąkvařilo relé a je stále sepnuté. Aľ budu vědět víc popřípadě aľ to dořeąím dám sem vědět pro případ, ľe by se to někomu taky stalo. Ale vąem přeji a» se ta moje závada neobjeví....

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 18:54
od bleriot11
Jak jsi to chcíp?Kdyľ to konečně zdechlo,svítilo něco na palubce?Nebude problém v zapalovací skřínce :?: Je mi divný ľe to udělá jen relátko od čerpadla.

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 20:25
od Hrnča
Chcípnul jsem to tak, ľe jsem zatáhnul ručku, ąlápl na brzdu, zařadil pět a pustil spojku. Plynule. Jinak se to dá taky chcípnout tou klemou co tam mám. Jak odpojíą, přestane jít nafta. Na palubce nesvítilo nic. Kdyľ mi to zdechlo včera, tak jen diagnostika a to je z důvodu, ľe nebyla nafta. Po asi pěti nastartování to zhasne. Jinak spínačka na nastartování funguje. Nultá poloha nic, první se rozsvítí baterka, druhá vąe co má a na třetí to normálně chytne. Ale uľ nechcípne. Paradox je ten, ľe tuhle mi to nechtělo chytit a byl problém. No a teď kdyľ to chytne, tak to pro změnu nemohu chcípnout..... :(

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 21:31
od bleriot11
No tak změř ty kontakty na tom relé zda jsou spojený i bez napájení vinutí.

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 21:36
od bleriot11
Počkej a nemáą náhodou ty kontakty toho zminovanýho relé propojený tou klemou napořád ?Pak je jasný,ľe to nechcípneą.jen kdyľ to zase přeruąíą.

PoslaťNapísal: Uto 9. Okt 2007, 21:43
od CHiP
Kdyľ se posere turbo, tak to taky uľ nechcípneą ... tak snad je to jenom to relátko.