Stránka 2 z 4

PoslaťNapísal: Str 10. Okt 2007, 19:23
od Hrnča
To relé se změří aľ asi v sobotu. Někdo řeąil podobný problém na X2. Akorát o nemoľnosti chcípnutí se tam nikdo nezmínil. Jinak turbo je nejspíą v poho. Kdyľ jedu, tak je slyąet jak piątí. Pokud by bylo ąpatný, tak by asi dopiątělo... :-/
A ta klema je z kabelu co vede k jinýmu asi relátku a kterej je pod proudem (byl) jen po zapnutí zapalování...
Kdyľ zapnu klíček do polohy co se rozsvěcují kontrolky, tak čerpadlo sepne. Kdyľ klíček vypnu, tak se vypne i čerpadlo. Pokud aler nastartuju, tak uľ nechcípnu
Navíc to neąlo chcípnout najednou z ničeho nic. Normálně to jelo aľ do včerejąka. Před tím to ąlo normálně. Na tu klemu jsem najel asi 1000km. Asi auto vědělo, ľe chci platit nějaký sloľenky a tak stávkovalo...

PoslaťNapísal: Sob 13. Okt 2007, 13:39
od Hrnča
Před chvilkou jsem své auto odvezl k elektrikáři. Něľ jsem odjíľděl, tak jsem musel zapojit tu klemu. Naschvál jsem zkusil po zapnutí zapalování ho zase vypnout a čerpadlo v nádrľi jelo pořád. Takľe to asi opravdu vypadá na spečené relé. Jinak říkal, ľe snad dneska to pořeąí. Aľ by to bylo ready dám sem vědět...

PoslaťNapísal: Sob 13. Okt 2007, 18:21
od Hrnča
Tak auto uľ je doma a kupodivu jsem s ním i přijel. Elektrikář předělat to jedno velké hnědé relé na dvě menąí a předělal i svorkovnici co tam byla. Teď ty relátka mám v pojistkové skříni v motorovém prostoru.
Po zapnutí klíčku tedy sepne čerpadlo a po určitém časovém úseku vypne. Po nastartování asi zase sepne. To uľ slyąet není. Kdyby ale neseplo, tak nenastartuju.
Jo a chcípnout to uľ jde normálně. Teď je jen otázka jak dlouho to vydrľí. Doufám, ľe dlouho...

PoslaťNapísal: Sob 13. Okt 2007, 20:34
od Hrnča
Tak tohle relé bylone 99,99% v háji. Sice je to fotka z X2, ale v jedničce je taky. Je vedle ABS pod pojistkovou skříní....
Za ten obrázek se omlouvám. Jinak mi to sem nechtělo vzít...

PoslaťNapísal: Pon 15. Okt 2007, 12:55
od bleriot11
No hlavně,ľe uľ to ąlape :wink:

PoslaťNapísal: Pon 15. Okt 2007, 14:16
od Hrnča
Doufám, ľe i ąlapat bude. Kdyľ to známej opravil, tak to nechal asi hodinu běhat. Dle mě s tím musel i jet. Jeątě se mi nepovedlo naf»ák ohřát na místě na devadesát. Pak jsem s tím ten den najel asi 15km a včera 30. Dneska s tím jedu do práce. Ráno z5. Tak snad to bude OK na dost dlouho...

PoslaťNapísal: Uto 16. Okt 2007, 14:21
od Hrnča
Nově řeąená relátka.

PoslaťNapísal: Uto 16. Okt 2007, 14:22
od Hrnča
A takhle vypadá původní umýstění.

PoslaťNapísal: Uto 16. Okt 2007, 14:50
od viteon
mimo mísu: 640x480 je fakt nejvhodnějąí rozliąení - mám malý monitor :lol:

PoslaťNapísal: Uto 16. Okt 2007, 15:55
od Hrnča
Jsem byl vůbec rád, ľe jsem to sem dostal. Jeątě řeąit rozliąení...

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 2. Dec 2011, 21:53
od laci
Ahojte..nevie prosím niekto, či benzínové čerpadlo OEM 9631944280 pasuje do X1 2.0HDI?
Mal som ho totiž v xsare 1.4i vďaka.

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 2. Dec 2011, 22:14
od baffy
Mám taký pocit že sme to už niekedy v minulosti riešili

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 2. Dec 2011, 22:18
od MP
Benzínové do nafty ?
Nebude . Teď jsem koukal i na autokelly.cz na OEM kódy.

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 2. Dec 2011, 22:24
od baffy
Normálne som prekvapený ja si to pamätám :shock: Teda až na to že to bolo pre benzín :D
viewtopic.php?f=54&t=8294&p=95785&sid=54f265361f4d533bb3aa28824ad45e88#p95785

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Sob 3. Dec 2011, 0:32
od laci
Riešili Baffy áno ešte ho stále mám .Teraz ho chce jeden do nafťáka, len nevie či mu pasuje.

-- přidáno sob 3. pro 2011, 14:21 --

Ďakujem MP.