Stránka 4 z 4

konektor na podavacom palivovom čerpadle

PoslaťNapísal: Ned 18. Máj 2014, 13:56
od tino
Ahojte,

mám problém s konektorom, ktorý sa pripája na podávacie palivové čerpadlo v nádrži. Jeden kontakt je taký nie moc dobrý, a pri štartovaní sa niekedy čerpadlo nezapne, tým pádom ani nenaštarujem. Inak ak to aj ide ak je ten kontak blbý, nemôže spôsobovať zapínanie a vypínanie čerpadla počas jazdy ? Nespôsobí to poškodenie čerpadla ? Už som ho raz musel meniť.
Da sa ten konektor nejak opraviť alebo vymeniť ? Nikde som to ako náhradny diel nenašiel.

dik

Martin
xsara II, 2,0 HDI, rok 2001, 66 KW

Re: konektor na podavacom palivovom čerpadle

PoslaťNapísal: Ned 18. Máj 2014, 14:04
od baffy
Skús sa pozrieť tu: http://service.citroen.com/dtt/vis_doc/AC/documents/cs_CZ/index.html .Sú tam aj OEM kódy pre objednávku priamo v citroene ,alebo využiť nejakú búračku respektíve vrakovisko.

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Uto 20. Máj 2014, 13:51
od tino
no áno, a myslýš že sa to bude dať kúpiť aj inde ako v citróne ? čo som pozeral nikde som to nenašiel

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Uto 20. Máj 2014, 17:25
od baffy
Určite ano ,napr.nejaké vrakovište respektíve inzerát tipu rozpredám na ND :wink:

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Sob 31. Máj 2014, 12:06
od tino
no vrakovisko v Poprade nič také nemá, a na okolí iné nieje. Neviete či sa dá ten konektor rozobrať a vymeniť piny ? Vyzerá že je zhora zaliaty živicou. Ak tak dám tu nejaké foto

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 13. Feb 2015, 11:14
od honzabocek91
Zdravím Vás, nejsem odborník a proto mám dotaz na zkušenější z Vás. Mám Xsaru 2.0 Hdi r. v. 2001.. před měsícem mi v servisu měnili spojku.. od té doby jsem ujel jen asi 100Km a najednou z ničeho nic začalo Auto ztrácet výkon a neskutečně se hulilo z výfuku, tak jsem si myslel, že je to čerpadlo (špatný spalování).. nakonec jsem to dal do jiného servisu (nevěděli o spojce), kde se mě ptali jestli mi s tim autem někdo něco dělal, tak jsem jim to řekl. Našli kus plastu ve válci, takže Motor neměl tlak. Takže repas hlavy a vše co s tim souvisí.. (dalších 8 500k) a nyní je to v pořádku když je Auto v tahu, ale když nešlapu na plyn tak se cuká a taky kouří jak prase.. že by přeci jen to čerpadlo, nebo nějaký filtr? Prosím o radu.. díky :)

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pia 13. Feb 2015, 11:55
od MP
Můžeš rozvést tuto větu prosím :

honzabocek91 píše:Našli kus plastu ve válci, takže Motor neměl tlak. Takže repas hlavy a vše co s tim souvisí


Taky nejsem odborník , ale protože vím jak spalovací motor funguje tak toto nechápu .
Jak se kus plastu dostane do válce ? ... to jako přes sací ventil ?
Jak kus plastu ve válci přežije ? ...ve válci probíhá spalování , takže to tam všechno shoří .
Pokud motor nemá tlak , tak to fouká přes ventily nebo kroužky . Tak jak to bylo ?

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Štv 12. Máj 2016, 20:00
od rambik7
Tesneniw pod hlavou si skontroloval ale tak že ju dáš opatrne dole kamošovi sa tadiaľ dostal ' umelý ' kus prepalene tesnenie alebo aj krúžky stáva sa len pri JDI HDI JDT A DT motoroch

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Ned 11. Mar 2018, 19:55
od Bergr
Zdravím příznivce Xsary, mám pár týdnů Picasso 2.0 Hdi a blbě startuje, tak procházím kde co, mám nové žhaviče, novou baterku, všechny filtry a stejně se mu nechce startovat, točí to, občas zaškytá, no a na třeba 6. pokus chytne a jezdí normálně. Jindy chytne normálně, no prostě jak kdy, diagnostika nic, kontrolky nic. Měřil jsem tlak na podávacím čerpadle v nádrži a mám tam tak 0,6 baru. Vím, že to je málo, ale chci se jen ujistit, jestli jsem to měřil dobře. Měřil jsem za palivovým filtrem, na vstupu do vysokotlakového čerpadla, nebo to musím měřit jinde? A ještě pro jistotu, měl bych naměřit 2 a více barů, je to tak správně? Díky moc

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

PoslaťNapísal: Pon 16. Máj 2022, 7:49
od strelec7
ahoj, nestartuje mi to. a zjistiljsem že mi nejde z hlavní trubky čerpadla nafta když točím motorem, vše ostatní se zdá OK. palivo do filtru teče, filtr nový,... delší dobu motor neběžel. Jako by to bylo v režimu chcipnutí potoru. co tam řídí na čerpadle chcípnutí motoru? je tam zezhora nějaký elektromagnetický ovladač asi to otvírá stop ventil tuším. jak správně má fungovat? je možné ho zapojit přímo? jde změřit a jaký hodnoty když je OK? . když zapojím +- nebo -+ je to jedno nebo je důležitá polarita. díky:)