Únik nafty z palivového čerpadla

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Únik nafty z palivového čerpadla

Poslaťod PeterS » Uto 6. Nov 2007, 7:03

Dobrý deň,
uniká mi nafta z palivového čerpadla. Neviem to riadne popísa», tak si pomôľem obrázkom. Nafta mi uniká popri ąroube na páke 2 z obrázka.

Chcem sa opýta», či náhodou niekto nievie, či je tam nejaké tesnenie resp. aké tesnenie alebo čo vlasne si mám kúpi», keď to chcem pretesni».

Mám Xsaru Break 1.9D (DW8/WJZ), ročník 1998, čerpadlo Lucas.

Vopred ďakujem pekne za akékoµvek rady/postrehy.
Prílohy
b1gk079c.gif
b1gk079c.gif (31.97 KiB) Zobrazené 7861 krát
PeterS
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Pia 28. Sep 2007, 8:56
Bydlisko: Košice
Vůz: Xsara I break 1.9D (DW8), r.v. 1998

Re: Únik nafty z palivového čerpadla

Poslaťod Jozef2413 » Štv 15. Nov 2007, 22:56

Mne to tieľ netesnilo ale mne na takom mieste ľe som sa nemohol k tomu dosta» tak to iąlo k automechanikovi dal bi som to aj tak von a dal by som to naątelovat ono sa to trochu prejavi aj na spotrebe
Obrázok užívateľa
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 67
Registrovaný: Str 3. Jan 2007, 21:50

unik nafty

Poslaťod Shingi » Pia 16. Nov 2007, 11:51

chce to asi fakt zajs» do servisu. ale ak si trúfaą alebo niekoho ąikovného poznáą, exzistuje firma Autobenex a predávajú opravné sady na palivové čerpadlá. www.autobenex.cz myslím, ľe je web adresa v čechách a .sk na slovensku. tak si to obhliadni. myslím ľe su vcelku dos» dobre kvalifikovaný a vedia aj poradi». Zatial sa maj. 8)
Shingi
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 220
Registrovaný: Štv 13. Sep 2007, 13:40
Bydlisko: Banská Bystrica, Slovensko
Vůz: Xsara TD Break I, 1905, diesel, 1998

kape nafta z těla čerpadla

Poslaťod davik » Str 4. Dec 2013, 14:46

Zdarvím pánové, dnes jsem zjistil že mi kape nafta z těla čerpadla v místě jak je štělování volnoběhu, je tam ještě pružina, Myslíte si že když tu matku povolím a vyměním těsnění, že něco pokazím? A případně jaké by tam mělo být těsnění? Bojím se do toho rýpat, aby to nezačalo téct uplně.

Děkuji.
D.
davik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Ned 25. Júl 2010, 21:11
Bydlisko: Břeclav
Vůz: xsara Break N2, 1.9D 51kW, motor DW8B, r.v. 12/2000

Re: kape nafta z těla čerpadla

Poslaťod mio » Str 4. Dec 2013, 18:43

Když vyměníš těsnění okolo hřídelky nepokazíš nic.Můžeš mít v háji i pouzdro s hřídelkou.To pak musíš demontovat horní víčko.Ale můžu ti zaručit že v nejbližší době ti začne téct čerpadlo i na jiných místech.Okolo bočních víček,mezi tělem čerpadla a litinovou částí,nakonec u rozvodového kola.Za všechno může naše vymazlená nafta s ekopříměsí.To samé jsem absoloval na peugeotu.Nakonec jsem stejně odvezl auto k čerpadláři,nechal vyměnit těsnění (za zelené, které odolává ekopříměsím :nasr? :nasr? ) a seřídit čerpadlo.Všechny těsnění byli popraskané po vnějším obvodu O kroužků. Teď bych to odvezl rovnou a nechal udělat vše kompletně , už bych se s tím nes.al. (cena 3500 kč,čerpadlo Bosch).Tohle čerpadlo umí všichni machři přes traktory :mrgreen: .
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1266
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: kape nafta z těla čerpadla

Poslaťod zozo » Štv 12. Dec 2013, 15:25

ahoj mam skoro podobny problem ale stim ze me nafta tece z cerpadla jak sou ty rozvody nafty.mam cerpadli lucas.nevite nekdo nahodu kde bych nekoho takoveho nasel tady na jihu cech?
zozo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 109
Registrovaný: Štv 10. Mar 2011, 20:06
Bydlisko: PUVODEM KAMENICE NAD LIPOU TJ.NA VYSOCINE A JINAK UZ 5LET CESKE BUDEJOVICE
Vůz: citroen xsara 1,9td r.v.1998

Re: Únik nafty z palivového čerpadla

Poslaťod robo27 » Ned 15. Dec 2013, 16:54

Zdravím

V júni tohto roku som kúpil xsaru 1,9D v bazáre v Opave - Pavel Šimeček. Asi po mesiac a cca 500km som zistil že mi tečie čerpadlo Lucas a to najmä smradom nafty do kabíny. Pri kúpe som čerpadlo ohmatával ale bolo suché - motor bol vyumývaný a ono to len slzilo.... tieklo to jemne z dvoch miest a to cez regulátor predvstreku a cez taký väčší šrób v predne spodnej časti čerpadla....

Po zvážení možností som sa rozhodol dať repasovať čerpadlo vo firme AUTO ZM, s.r.o. Brno. Poslal som im to poštou a cca za týždeň a pár dní som to mal späť - cena 8300Kč repas + 90euro nový regulátor predvstreku, ktorý som si vymenil sám.
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )

-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 363
Registrovaný: Štv 8. Máj 2008, 17:51
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998


Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia