Tuhle výměnu uľ mám taky za sebou a nepřiąlo mi na tom nic sloľitýho... Nejdřív odpoj ty hadičky z víčka, zamačknout čudlíček a vytáhnout. Na tom víčku je ąipka a +, a ąipka a -, tak pootoč směr -, je to jen o kousek jak se tu psalo, ten klíč se hodí kdyľ to nejde jen rukou... Sundej víčko, zapamatuj si jak tam ten filtr byl a pozor na těsnění, aby si ho tam pak dal správně... Vyndej starej filt, vypus» vąechnu naftu co je v té nádrľce, buďto kohoutkem co je pod ní a nebo jí nějak odsaj... Potom tam dej novej filtr (ty za 200,- vám fakt nedoporučuju, je to poslední filtr před jemnejma vstřikama a čerpadlem v hodnotách desítek tisíc, takľe tady ąetřit nedoporučuju) filtr pořádně usaď dej tam těsnění, zavři víčko, nasaď hadičky (pozor která je která). Pak uľ jen stačí otrít hadrem ty části co si oslintal naftou a máą skoro hotovo... V týhle fázi není v baňce s filtrem ľádná nafta, takľe se startovat rači nepokouąej, jinak ti vysokotlaký čerpadlo, který pojede na sucho poděkuje... Do baňky dostaneą naftu pootočením klíčku do 2. polohy, je slyąet podávací čerpadlo z nádrľe, aľ přestane vrčet, vra» klíček na 0 a pak zase na 2. polohu, tenhle postup chce tak 3-5krát zopakovat. Pak uľ nastartuje na vrknutí a netrpí vysokotlaký čerpadlo...
Doufám ľe sem aspoň troąku pomoh...
Jinak by mě zajímalo kde je u HDi balonek na naftu a k čemu tam je
prosím foto