XSARA 1,9 TD netočí nad 4000

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod tom » Pon 15. Máj 2006, 13:52

Ahoj
Mám uplně ten samej motor ve xsaře z roku 97. U? si nepamatuju kdy jsem to auto naposled takhle vytočil, ale před chvílí jsem přijel z práce, bylo pěkně zahřátý tak jsem to zkusil. Já nemám vůbec ?ádnej problém to auto vytočit do červenýho pole, který mi začíná někde na 4800 otáček. Bez ?kubnutí se to v pohodě vytočí a myslím ?e kdybych byl hodně surovej ?la by i dost přes 5000 otáček, ale jak pí?u, přes 4000 úplně v pohodě jen toho dejmu za mnou.
tom
 

Poslaťod CHiP » Uto 16. Máj 2006, 12:00

Jak sledujete jak vám to čoudí? Já v zrcátku nic nevidím a říct si někomu a? sleduje jak mi to čují je dost irelevantní :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod tom » Uto 16. Máj 2006, 12:49

Já to vidím v zrcátku. Jakmile to pořádně vytočím tak mi to hulí jak nalo?ená Liazka v kopci. V zrcátku to nejde přehlídnout. Motor jede pěkně, olej ne?ere ale při vytočení holt kouří.
tom
 

čoudík z vejfuku

Poslaťod MP » Uto 16. Máj 2006, 13:57

No já ve zrcátku taky nic nevidím , zkou?el jsem to několikrát , pořádně tomu při?lápnout a koukat do zrcátka .... Kolik to mělo otáček nevím , jen podle toho jak to řvalo , otáčkoměr jsem nestihal sledovat , proto?e jsem čuměl do toho zrcátka a taky před sebe :lol:
Asi do toho posadím ?enskou a pojedu za ní na motorce a budu sledovat sám :) , ale ona to asi tak nevytočí :?
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Poslaťod Jack » Str 17. Máj 2006, 10:06

To: MP
Tak to proveď opačně - na motorku posaď ?enskou ;o) Mně to dost kouří u? přes 3000/min a pokud potřebuju zabrat do kopce nebo při předjí?dění, tak i ní?, a v zrcátku je to rozhodně vidět. Někdy mám strach ?e ten za mnou bude muset ro?nout mlhovky... Co? ov?em není nic proti tomu, kdy? se mi seklo turbo... Do kopce do servisu jsem jel na jedničku a za sebou neprosto neprůhlednou bílou tmu...
Jack
Xsara Coupé 1.9TD
1999
Jack
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 34
Registrovaný: Str 16. Nov 2005, 12:39
Bydlisko: Mladá Boleslav

Poslaťod tom » Str 17. Máj 2006, 13:30

V kolika tisících se ti odporoučelo turbo. Já mám najeto 220000 a zatím v pohodě a? na to kouření ve vy??ích otáčkách.
tom
 

Poslaťod MP » Str 17. Máj 2006, 17:20

Tak jsem to dnes testnul .... vydrá?dil jsem Xsaru na 4 500 otáček ( v pohodě by ?la i dál do červenýho ) a koukal do zrcátka . No teď u? jsem ten čmoudík zahlídl. Ale namyslím si ?e by to bylo nějak extrémní . Ono to ale asi jinak vypadá v zrcátku a zvenku . Ale kolikrát takhle auto vytočí? ?
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Jack

Poslaťod Jack » Štv 18. Máj 2006, 6:54

tom píše:V kolika tisících se ti odporoučelo turbo. Já mám najeto 220000 a zatím v pohodě a? na to kouření ve vy??ích otáčkách.


MOje auto není zrovna reprezentativní vzorek na posuzování spolehlivosti. První majitel prorazil chladič, nechal vytéct vodu, a zadřel jeden píst. Já jsem to koupil s najetými 85tis. a turbo se poroučelo asi při 95tis., co? beru jako důsledek prasáckého je?dění předchozího majitele, kterýmu nebylo ani divný, ?e musí často dolívat vodu... Ale od té doby, musím zaklepat na dřevo, Xsárinka jezdí, a jezdí, a jezdí... Teď má 145tis. a nejsou s ní ?ádné problémy...
Jack
Xsara Coupé 1.9TD
1999
Jack
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 34
Registrovaný: Str 16. Nov 2005, 12:39
Bydlisko: Mladá Boleslav

Poslaťod tom » Štv 18. Máj 2006, 20:55

A jak probíhá výměna turba. Nechal sis to někde vyměnit nebo sis ho vyměnil sám. Měnil jsem ho jednou u golfa a tam to nebyl problém, ale kdy? jsem koukal jak ho tam má "chytře" daný xsara tak jsem to viděl buď na motor ven nebo nějak ze spoda ale tam by zas vadila poloosa. Doufám ?e to nebudu hodně dlouho potřebovat, ale zajímá mě jestli jde to turbo vyměnit bez rozebrání půlky auta.
tom
 

Výměna turba

Poslaťod Jack » Pia 19. Máj 2006, 6:15

Johny-D, Tom:
Výměnu turba jsem svěřil raději mechanikovi, dělal mi to jeden kluk co se specializuje na Citroeny - Ulman z Hrdlořez u MB. Turbo bylo z nějaké bouračky, tak?e nestálo moc. Za kompletní servis jsem dal asi 12 000,- přičem? jsem nechal rovnou vyměnit rozvody (kdy? u? byl motor venku z auta...).

Auto se zadřeným turbem je naprosto neschopné provozu. Kompresor v sání a turbína ve výfuku jsou jako dva ?punty, které dusí přívod vzduchu a odvod spalin, tak?e motor netáhne a je pří?erně přechlastanej, tak?e z výfuku jde hustý bílý dým. Po rovince jsem mohl jet maximálně na trojku nějakých 50, do kopečka na jedničku krokem.
Jack
Xsara Coupé 1.9TD
1999
Jack
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 34
Registrovaný: Str 16. Nov 2005, 12:39
Bydlisko: Mladá Boleslav

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 34 hostia