STARTOVÁNÍ

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

STARTOVÁNÍ

Poslaťod LUKÁŠ » Uto 8. Apr 2008, 23:07

AHOJ V©ICHNI MÁM DAL©Í PROBLÉM PŘI TEPLOTĚ KOLEM +5 STUP·U MOTOR NASKOČÍ A HNED CHCÍPNE.NA PODRUHÉ NĚKDY A® NA POTŘETÍ JEDE NORMÁLNĚ.NEMŮ®E TO BÝT ®HAVENÍM? AUTO MÁM 14 DNU TAK NEVÍM CO STÍM.DÍK (2.0HDi 66kw) rok 2001
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Hrnča » Str 9. Apr 2008, 8:40

Pokud nastartuje, tak to ľhavením nebude. To by ani nenastartoval. Spíą bych to viděl na nedostatek nafty. Před startováním zkus třeba dvakrát třikrát naľhavit a nechat doběhnout palivové čerpadlo..
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STARTOVÁNÍ

Poslaťod K4my » Str 9. Apr 2008, 10:00

LUKÁ© píše:AHOJ V©ICHNI MÁM DAL©Í PROBLÉM PŘI TEPLOTĚ KOLEM +5 STUP·U MOTOR NASKOČÍ A HNED CHCÍPNE.NA PODRUHÉ NĚKDY A® NA POTŘETÍ JEDE NORMÁLNĚ.NEMŮ®E TO BÝT ®HAVENÍM? AUTO MÁM 14 DNU TAK NEVÍM CO STÍM.DÍK (2.0HDi 66kw) rok 2001

nemuze to byt treba nizkou hladinou paliva v nadrzi? Spatne plneni + studeny motor, to samozrejme potom umrit muze.

Poznatek pokud se stoji cumakem do kopce je to obcas problem i kdyz je paliva vice nez rezerva :-) znam to z rannich rozjezdu :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 751
Registrovaný: Štv 3. Máj 2007, 11:13
Bydlisko: Odry - Nový Jičín

Poslaťod LUKÁŠ » Str 9. Apr 2008, 14:41

Dělá to jen kdyľ je zima tak mně napadlo to ľhavení.Moľná tam je nějaké relé co ho zapíná.Opel začínal ľhavit při +2 jinak neľhavil.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Hrnča » Str 9. Apr 2008, 15:02

Tak jedině vyndat vąechny ľhavičky a zkusit je venku. Podle mě ale pokud to jednou chytne, tak by mělo být ľhavení v cajku. Kdyby to neľhavilo, tak to bude dlouho točit neľ to chytí. No a pokud to chytí, tak uľ to na 99% nezdechne...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Poslaťod LUKÁŠ » Str 9. Apr 2008, 15:12

chytne jen tak na 1sekundu a to je vąe.můľu to nehrát a dát to sem,ale aľ zas bude zima (moľná ráno) moľná někdo na něco příjde
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Kvido » Str 9. Apr 2008, 15:40

A kdyľ přidáą plyn motor běľí normálně ? Nemá tendenci taky chcípnout.
Kolik máą otáček po nastartování ?
Problém můľe být v teplotním čidle,ąpatně vyhodnocuje teplotu a při chladnu nepouątí sitič a motor neľ se zahřeje neudrľí otáčky. To bývá docela častý problém asi aľ po krokovém motorku u benziňáku.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Obrázok užívateľa
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Príspevky: 1463
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 19:19
Bydlisko: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Poslaťod LUKÁŠ » Str 9. Apr 2008, 15:54

Kdyľ uľ nastartuji tak první okamľik to zakolísá a pak uľ to jede.
Za tepla to jede super.Čím větąí zima tím častěji to musím startovat.I kdyľ drľím startér tak to nechytne,musím znova vypnout zapalování a pak to jede.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Luky » Str 9. Apr 2008, 15:56

Zkusil bych ľhavky, třeba máą jen letní..
BLACK PEARL
Obrázok užívateľa
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 499
Registrovaný: Štv 22. Jún 2006, 22:08
Bydlisko: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Poslaťod LUKÁŠ » Str 9. Apr 2008, 17:16

Jak letní?To neznám. :shock:
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Luky » Str 9. Apr 2008, 17:48

No oni jsou letní a pak celoroční, letní jsou ty horąí, startujou dobře i v zimě, kdyľ jsou nevé, ale po roce muľou odejít a dobře fungovat jen za určitých teplot, naproti tomu celoroční jsou kvalitnějąí a za celou dobu ľivotnosti nepoznáľ rozdíl v zimě. Např.: NGK, Denso.
BLACK PEARL
Obrázok užívateľa
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 499
Registrovaný: Štv 22. Jún 2006, 22:08
Bydlisko: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Poslaťod LUKÁŠ » Str 9. Apr 2008, 18:05

A jak je poznám?
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Poslaťod Dave » Str 9. Apr 2008, 18:10

stejný jev sem měl vloni při těch mrazech a byly to fakt ľhavící svíčky.
Xsara II 1.9D r.v. 2002 úúúplně obyč přibližovadlo
Obrázok užívateľa
Dave
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 249
Registrovaný: Sob 16. Sep 2006, 11:09
Bydlisko: Hluboká n.Vlt
Vůz: Grand Scenic II 2.0 dCi r.v.08

Poslaťod Luky » Str 9. Apr 2008, 18:13

No to se podle starých nepozná, leda vědět co je to zač a kdy byly kupovaný, ale říkáą, ľe auto máą 14 dní, takľe to asi nezjistíą.
BLACK PEARL
Obrázok užívateľa
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 499
Registrovaný: Štv 22. Jún 2006, 22:08
Bydlisko: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Poslaťod LUKÁŠ » Štv 10. Apr 2008, 17:34

tak problém sem naąel.neľhaví to vůbec.teď uľ jen zjistit proč.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Uto 25. Mar 2008, 21:31
Bydlisko: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 10 hostia