Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod milan » Štv 5. Feb 2009, 18:37

tak kde teda je ten ventil u toho siemense?je to to zakroužkovaný?a nechá se vyměnit nebo musim komplet celý to čerpadlo.jo a v těch průhlednejch hadičkách jsou často vidět bubliny.kde se to může tvořit.pomozte mi prosim.
milan
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Štv 15. Jan 2009, 22:59
Vůz: xsara 2.0 HDI 66kw 2001

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod milanson » Ned 28. Jún 2009, 23:08

mam problem s xsarou2.0hdi kde je regulator tlaku paliva na cerpadle simesn nejde mi do otacek a sviti kontrolka mutoru prosim pomoc
milanson
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Ned 28. Jún 2009, 22:25
Vůz: xsara 2.0HDi 80kw 2003

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod domingo07 » Pon 21. Sep 2009, 16:10

no tak po roku problem odstraneny... ten regulator tlaku je to to zakruzkovane z 1.stranky. ano da sa vymenit iba regulator. ale toto bolo zlozitejsie. Muselo sa vymenit cele cerpadlo. Ono sa totiz pridieralo a vychadzali z neho mikropiliny, ktore zadierali ten regulator tlaku. prisli sme na to ked sme vyhodili von ten regulator uplnou nahodou. Kamos si vsimol tej malinkej pilinky a hned vedel kde je problem. :driv: Cerpadlo sme nerepasovali, chceli 15000 ceskych korun. Zabehol som do Holubic u Brna, kde nejaky dobrak :klik: nechal svoju naburanu xsaricku s funkcnym cerpadlom za 5000 ceskych, hehehe a cuduj sa svete auto ide ako nove. Len som to cerpadlo z vrakoviska nechal vycistit, vymenilo sa nejake tesnenie za 170 korun a zbohom kontrolke s nudzovym rezimom. :jup: najazdil so uz asi 10 tis km bez kontrolky.
Xsara II, 2.0 HDI, 66kw, 12/2001
Obrázok užívateľa
domingo07
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 29
Registrovaný: Pia 15. Aug 2008, 19:29
Bydlisko: Kopčany, okr. Skalica, Slovensko
Vůz: Citroen Xsara, 2.0 HDI, 2001, 66kw

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod PETER HAVASI » Pon 26. Okt 2009, 19:07

daj si spravit diagnostiku.ale urcite bude problem vo vahe vzduchu .potom s plynmi ktore sa vracaju spet a este raz si ich odvazi a potom ich pusta do katalizatora.vela uspechov
PETER HAVASI
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Sob 29. Aug 2009, 18:26
Vůz: citroen xsara 2.0hdi 66kw 90 koni model 2000 nafta

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod 284626 » Str 3. Mar 2010, 10:18

Mne sa kotrolka tlaku paliva zazinala a stracal som vykon kvoli tomu ze bolo v nadrzi zasrane sitko a nestihalo to davat dostatok nafty.
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Štv 11. Feb 2010, 20:56
Bydlisko: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod POET » Ned 14. Mar 2010, 20:52

zdar chlapi, měl jsem stejný problém ,bylo to v nouzovým režimu a myslím že to byl regulátor tlaku paliva mám Bosch a stál 4.500 kč.Ten regulátor byl vydřenej prej špatnou naftou,ale novej regulátor už neměl to mikrosítko no a s prací to stálo 5.200 kč v diessel servisu v Sezimově Ústí .
POET
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Sob 6. Mar 2010, 21:39
Bydlisko: bechyně
Vůz: xsara 2.0 hdi r.v.2001

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod marcco83 » Štv 25. Mar 2010, 8:21

Na cerpadle Bosch je to na pravej strane dole? Ocovi to svieti tiez a uz si nevie dat rady...pomoze to vycistenie toho mikrositka?
Prílohy
2.jpg
Pohlad na cerpadlo Bosch
2.jpg (80.03 KiB) Zobrazené 26445 krát
1.jpg
1.jpg (97.11 KiB) Zobrazené 26445 krát
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod marcco83 » Sob 27. Mar 2010, 17:56

Dnes sme to presli (kontrolka nesvietila) precistili sitko v nadrzi, potom prefukli to mikrositko regulatora tlaku...a kontrolka sa "pekne" rozziarila...Motor uz nejde na nudzovy rezim, ale svieti kontrolka, tak asi to bude musiet ist pod PC...
Asi po 20 km kontrolka zhasla a motor ide ako predtym...dufajme, ze uz na stalo....
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod marcco83 » Uto 6. Apr 2010, 7:28

Znova niecim prispejem....Asi po 100 km sa kontrolka objavila znova...Po odpojeni a znova napojeni konektoru vahy vzduchu kontrolka zhasla...Tak problem bol v palivovom systeme, ci vo vzduchu? ---neznáma---
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod pj » Štv 18. Aug 2011, 15:47

muze prosim nekdo potrvdit, ze ten regulator tlaku palivu (u Xsara 1 HDI) je to zakrouzkovane a vytazene do detailu? System Bosch. Dik.
Prílohy
RTP-HDI1.JPG
RTP-HDI1.JPG (93.15 KiB) Zobrazené 25013 krát
pj
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 349
Registrovaný: Uto 20. Jún 2006, 11:36
Bydlisko: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod 90kuko » Štv 18. Aug 2011, 21:32

Ano je to regulator tlaku paliva.Pridemontaži daj pozor,bud to ma tesnenie alebo gumičku.Vyumyvaj to vtechnickom benzine prefukaj a namontuj nasped.Ak bol len upchaty malo bi to pomoct.Vela uspechou. :driv:
90kuko
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 18
Registrovaný: Pon 15. Nov 2010, 7:27
Bydlisko: Rimavske Zaluzany SLOVENSKO
Vůz: xsara break 2,0 Hdi rv 2000

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod Ťulda » Sob 3. Sep 2011, 16:12

A jak je to s regulatorem na systému Siemens? Máte někdo zkušenosti, kde to je, jak se sundavá a čistí?
Xsara II. Break 2.0HDi rok 2002
Ťulda
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 192
Registrovaný: Str 17. Feb 2010, 13:49
Bydlisko: Chrustenice, ČR
Vůz: Citroen Xsara 2.0HDi Break

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod Dzakub » Pon 10. Okt 2011, 20:47

Ahoj lidi tak jsem měl ten samý problem...mechanik to dnes rozebral vyčistil a už to funguje jako předtím ...mě opravdu pomohlo vyčistit ten regulátor tlaku nafty a jezdím zas v pohodě uvidíme jak dlouho...nemá někdo zkušenost jak dlouho to muže vydržet než se bude muset koupit nový ??...jinak vyčištění mě v servisu stálo 300kč ...mějte se a děkuju Josef vokal díky němu jsem věděl co mají opravit a i pár jistých peněz mi to ušetřilo..
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 57
Registrovaný: Uto 22. Jún 2010, 22:24
Bydlisko: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod marcco83 » Sob 22. Okt 2011, 12:40

Zdravím po dlhej dobre prispejem znova. Tento problém otec rieši priemerne raz za mesiac. Vždy to iste, kontrolka, nudzový režim a pod. Zistil však, že stane sa to vždy pri jazde z kopca, na min. výkon, otáčky. Pomože už len nový regulátr, celé čerpadlo?
:o Niekde som tu čítal, že môže ist o mikropiliny, len neviem ako a kde sa vytvoria tie mikropilinky?
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Poslaťod Josef Vokal » Pon 24. Okt 2011, 21:14

Ahoj všichni.Tak se po dlouhý době vracím k tématu,když vidím kolik lidí se trápí s tímhle zapeklitým problémem.Já jsem taky několikrát před časem čistil regulátor tlaku paliva.Vždy to pomohlo,ale asi na 3/4roku.Takže po vyzkoušení ještě takový malý úpravy,kterou používám už úspěšně 2roky je snad problém vyřešen.Je tady už udělanej perfektní popis vyčištění sítka regulátoru tlaku,tak do něj může autor tuhle malou úpravu dodat,ať naši xsamarádi zbytečně nevyhazujou tisíce za nový díly atd.Postup je následovnej.Vyčistit sítko regulátoru a určitě vyměnit naftový filtr jak je to v návodu.Potom dejte ještě před hlavní filtr malej naftovej filtřík,který koupíte snad v každých autodílech a stojí asi 40kč.Já ho dal mezi ohřev nafty a hlavní filtr,aby zachytil i případný nečistoty z ohřevu.Závada totiž často bývá v tom,že jak se opotřebovává čerpadlo v nádrži a vznikaj mikropiliny,tak právě ty mikropiliny tlakem prostřílej hlavní filtr a pak jdou nečistoty do regulátoru tlaku.Není to z mé hlavy,ale našel jsem to jinde na netu.Je to fakt vyzkoušený a doufám,že rada pomůže.Mějte se a hodně kilometříků. :driv: :driv:
904276_prew_800.jpg
904276_prew_800.jpg (4.37 KiB) Zobrazené 24780 krát
takhle vypadá ten malý filtr
Josef Vokal
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 49
Registrovaný: Pia 6. Jún 2008, 13:16
Bydlisko: Kolín
Vůz: citroen xsara break 2.0HDI 66kw 2001

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia