od PetrX » Pon 30. Jan 2012, 9:29
Ahoj. Tu svoji atmosferu mam od konce lonskeho dubna a od te doby jsem s tim nalital 17tis.km. Mam baterku tesne po zaruce- nejakej noname 62ah. Musel jsem v lete vymenit svorky na baterce, protoze meli velkej odpor a obcas mi to hlasilo vybitou baterku(pretoceni rychlomeru pri startovani). o baterku se od te doby staram a pravidelne ji nizkejma proudama udrzuju, ale jakmile teploty klesnou k nule je problem s nastarovanim. Dlouho toci a chyta zvolna a nepravidelne a to musim mit plyn na podlaze.. Nastesti jsem z JM kde tech hlubokych mrazu nebylo, takze poi nekolika sekundach(10+) to chytlo. Dnes jsem se ale pri startovani zapotil. Baterku jsem dal po vikendove udrzbe vcera zpet do auta a dnes rano asi na patej pokus nastartoval. To bylo poprve kdy bylo vic jak -10. Autem ted jezdim vicemene jen na rehabilitaci 10km, takze se mi teplomer vody ani nepohne. Auto v minus 10 chladlo vic jak 45min, ale potom nastartovalo na brnk a to uz prece muselo byt vychladle... Chtel bych poradit na co bych se mel zamerit. Jsem ted polovicni mrzak a temer bez penez, tak nechci davat auto mechanikovi co me udela furu prace a problem neodstrani, chtel bych za nim prijit s nejpravdepodobnejsi zavadou. A pokud znate dobryho chlapa pres diesly v okoli brna, hustopec, breclavy, mikulova, tak budu rad za kontakt. Mam tam otiz krapet vic problemu, ktery potrebujou resit(vstriky, ventily)
Jo a taky mam zrejme trvale odpojeny EGR ventil, nevim jesli to ma ale vliv na startovani v mrazu. Auto me nedymi, absulotne nikdy nacernalej kour, pouze za studena bile vyfukove plyny. najeto 220 000km