Pokud se dá věřit těm 150 000 km tak má ještě minimálně 300 000 km při slušným zacházení před sebou .... a pokud má najeto o stovku víc , tak pořád má před sebou to stejný co za sebou .
K tomu co píšeš bych ještě dodal že bych měnil olej po cca 10 - 12 000 km , stejně tak vzduchovej filtr . Palivovej řekněme po dvaceti . Po jízdě na dálnici nevypínat motor hned , ale nechat ještě chvíli běžet při nízkejch otáčkách , nebo na volnoběh ( kvůli turbu ) . Přidávat do nafty VIF . Před zimou zkontrolovat žhaviče ( případně vyměnit ) ... a není důvod aby nechytla na drnc i při delším stání na mrazu .
Měl jsem ten stejnej motor a v zimě jsem topil hned , ne až po zahřátí motoru .
( když jsem xsarku prodával , stála tři tejdny v zimě - leden - kdy byli taky slušný mrazy - a když jsem s kupcem k ní dojel , vyhrabal ji z hromady sněhu , tak jsem dvakrát nažhavil a taky chytla na drnc ... ani jsem nemusel nic říkat a kupce byl rozhodnutej )
Tak ať slouží ...
... a asi bych udělal rozvody , pokud nemáš 100 % jistotu že byli nedávno měněny .