Stránka 12 z 14

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Pon 5. Jan 2015, 19:51
od betom
Kdyby byly opálené kontakty v elektromagnetu, tak si myslím, že by nezhasla kontrolka. 8)

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Pon 5. Jan 2015, 20:05
od mio
Kontrolka zhasne, jen startér netočí.Jedna rada spojit kontakty na cívce (na prasáka) třeba šroubovákem.Jestli se roztočí je to cívkou.Když se neroztočí - uhlíky.

Neštartuje 1.9 hladký diesel 51kw

PoslaťNapísal: Str 7. Jan 2015, 14:28
od kiko737
Pred ani nie pol rokom boli menené žhaviče, repasované palivové čerpadlo, prečistený palivový filter, pred týždňom kúpená nová baterka. Auto s novou baterkou štartovalo perfektne teraz v zime ale asi po týždni bez varovania jedného rána štartovať prestalo. Rozmýšlal som nad zamrznutou naftou lebo baterka točí ale v noci nebola teplota nižšia ako -6,9 stupňov celzia takže to sa mi nezdá byť taký extrém aby zamrzla nafta. Ak vie niekto poradiť budem vďačný

Re: Neštartuje 1.9 hladký diesel 51kw

PoslaťNapísal: Str 7. Jan 2015, 15:18
od Dado
Mne to tiez robilo pri tomto istom motore , relatko sice cvakalo ale nenazhavilo zhavice , jak som vymenil rele tak je to v pohode :D ale vyskusaj ci sa ti vobec zahrievaju zhavice ked das kluc do tretej polohy , no a ak sa ti hreju zhavice tak skus natahat naftu pumpou , zamrznutu naftu nenatahas .Ked budes tahat naftu tak si skus vsimnut ci netahas aj vzduch , ono sa to da citit ci to je iba nafta alebo tam aj nieco buble a hadica co ide od filtra do cerpadla by mala byt priesvitna tak sa pozri ci tam nemas bublinu ak hej tak ti to naftu nenatiahne z nadrze . Kedze je zima vsetky stare tesnenia tuhnu je mozne ze je tam spara a taha to vzduch namiesto nafty, ja som mal zodrate take dva okruzky na hadici z naftou co je natiahnuta popod sanie do filtra ( priesvitna hadica s takou plastovou blbostou na konci ) a v nej je nasunuty taky kovovy stucen :D

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Uto 3. Feb 2015, 11:10
od yanci12
Zdravim,
auto už opäť štartuje. Problém bol pravdepodobne v spímacej skrinke. Tu sme rozobrali a čistili kontakty, ktoré boli dosť ohorené (http://yanci.php5.sk/20150123_103155.jpg). Chceli sme vymeniť aj ten hliníkový valček, ktorý sa nám zdal už dosť opotrebovaný( viď obrázok http://yanci.php5.sk/20150123_102019.jpg), ale nikde sme ho nevedeli zohnať. Tak sme ju poskladali a auto štartuje. Je možné, že chybu spôsoboval aj ten pliešok čo spája kontakty, ktorý sa mohol otrasmi uvolniť.

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Uto 26. Jan 2016, 19:23
od mirec319
Zdravim vospolok

Nemam sice xsaru, ale hadam to sem mozem dat. Mam C 15D s motorom DW8B (WJX) a mam problemy s teplym startom. Za studena startuje dobre. Ked je teply a zhasnem ho a hned startujem tak to ide, ale ked ho necham cca 20-30 minut stat tak natocim sice ale musim dlho tocit. Ked vychladne tak neni problem. Vole ventilov som robil lebo na sacich ventiloch bola mala vola. Prepadove hadice vymenene, prirobena pumpicka so spatnym ventilom este pred filter. Nafta nepada, lebo ked ho necham aj tyzden stat tak natoci vpohode. Ak by vedel niekto poradit bol by som vdacny.

Vdaka

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Str 27. Jan 2016, 18:49
od mio
Zdravím.Je funkční žhavení ,jde proud do "žhaviček" při teplém motoru? Funguje stop ventil v čerpadle správně ? Studený startuje na otočení nebo musíš točit ? Tlaky ve válcích jsou OK ?

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Str 27. Jan 2016, 22:28
od mirec319
Nazdar, zhavenie je funkcne. Spravil som si kontrolku zhavenia (zapojena priamo na zhavice) a pri teplom motore zhavi par sekund. Vsetky zhavice OK. Stop ventil neviem ci funguje... zistim. Studeny chyti na otocenie. Tlaky neviem... zmeram.

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Sob 30. Jan 2016, 18:35
od mirec319
Caute

No takze ani studeny nestartuje dobre, porovnaval som to s peugeotom 205 s tym istym motorom. Tlaky su dobre. 29, 29, 30, 30. Ako zistim ci funguje stop ventil? Dal som dole vstreky a pod druhym bola vstrekovacia komorka mokra. To sa mi nepaci, ale dal som ich otestovat a chlapik povedal ze su dobre. Uz bude asi chyba len v cerpadle. Neviem co ine by este mohlo byt zle. Aj cievku na vtrekovaci (4ty valec) som meral aj ta je dobra.


Nemate nahodou niekto napredaj cerpadlo DELPHI R8448B401C??

Nestartuje - palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: Sob 21. Jan 2017, 13:10
od Devil
Zdravím, chci se zeptat, na pomoc, je v
Citroen Xsara, 1.9 D, N2 Break, VF7N2WJZF36432617

palivové čerpadlo v nádrži? V tomto počásku to teď vůbec nechce chytit.. Jen s řádným napumpováním, to trochu trvá... Navíc se mi zdá, že paliva jde do oběhu pak málo - v trubici za palivovým filtru je vidět, že tam není "přetlak" a nafta tam jde čúrkem - není plná paliva...

díky za odpovědi,

Dev

Re: Nestartuje - palivové čerpadlo

PoslaťNapísal: Ned 22. Jan 2017, 8:36
od mio
Zdravím, 1.9 d nemá podávací čerpadlo v nádrži. Proto za filtrem nemůže být tlak. Pokud je problém se studeným startem a padáním nafty může být chyba v netěsnosti čerpadla. Stačí sáhnout zespodu na palivové čerpadlo. Pokud je tam nafta, začíná propouštět a chtělo by přetěsnit.

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Ned 22. Jan 2017, 19:34
od Devil
A to čerpadlo je tedy kde, když není v nádrži? hledal bych ho někde mezi palivovým filtrem a nádrží... ?

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Ned 22. Jan 2017, 22:10
od MP
V motorovým prostoru . Vlevo od filtru ( když do motoru koukáš zepředu káry ) .
Na druhým konci plynovýho lanka než je plynovej pedál .
Hoď do gůglu třeba "palivové čerpadlo citroen 1.9 TD" a vyblije ti to spoustu obrázků z kterejch ti to bude jasný .

xsara 1.9TD rv.1998 Niekedy nestartuje

PoslaťNapísal: Pon 23. Jan 2017, 12:41
od ojo20
xsara 1.9TD rv.1998 Niekedy nestartuje
po otoceny klucika kontrolky sa rosvietia okerm zavena starter toci ale motor nenaskoci
po odpojeny baterie cca 10s vsetko ok
Niekedy to robi raz za 1 den dakedy ani raz za mesiac :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Re: startování 1,9 D / TD

PoslaťNapísal: Pon 23. Jan 2017, 17:57
od betom
Pokud teda je "okerm zavena" - okrem žhavenia, tak bych zkontroloval v jakém stavu je relé žhavení. Odpojení baterie máš namysli vypnutí spínačky - klíčku a nebo odpojení akumulátoru od připojovacích kabelů. :shock: