Preskakoval me klinak jednou o zub napravo pak zase nalevo. Pri cca 1100ot/min to nepekne vibrovalo. Byl to pokazde ten tlumic vibraci. Pokazde proto, ze uz jsem ho kupoval 2x
Jeden vydrzel 20 000km ten druhy je tam cca 40 000km a zatim je to OK (ted to zaklepavam o vse co jde vcetne me hlavy). Neni nejlevnejsi (cca2500,-Kc) a neda se nijak overit, ze je kaput. U me bylo voditkem spatneho tlumice vibraci (krom preskakovani remene a vibraci z motoru) i hodne vibrujici dopinaci kladka pri nastartovanem motoru a volnobeznych otackach.. Ted kdyz koukam na tu dopinaci kladku tak se skoro vubec nehne. Pri spatnem tlumici vybraci skakala cca a 1cm.
Fakt je ten, ze klinak je u Xsary naprosto silenej kor ve verzi s klimou. To vymyslel kokot. Nebo Francouz. Jak sprane dopnout remen netusi ani v Citroenu (v tom Brnenskem v Kralove Poli urcite ne. Prvni kladku a tlumic co vydrzel tech 20 000km menili tam
Vzali za to 12 000,-Kc) Ted to ale drzi uz tretim rokem a to je hlavni. Pevne nervy vsem!