Nestartuje

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod PavelM » Sob 10. Dec 2005, 20:54

Ahoj vsichni,
tak uz i já jsem v klubu nestartovačů. Včera odpoledne manzelka přijela Xsarou z práce domů. Asi po 1/2 hodině sedla do auta a chtěla nastartovat, motor nenaskočil. Kdyz jsem přijel z práce domů, zkusil jsem se podívat co to dělá. Po otočení klíčkem z zapalování se na přístrojové desce rozsvítí kontrolky které postupně zhásejí. Vím ze se dříve vzdy také rozsvítila zlutá kontrolka nad ukazatelem teploty chladicí kapaliny se symbolem (snad) obrysu motoru a písmenem K. Ta se teď nerozsvítí. Motor točí ale nejde nastartovat. Ráno jsme auto odtáhli na laně do servisu - garázista. Po poledni mi do telefonu řekl, ze zapalování nedává jiskru, takze podle něho asi snímač otáček anebo imobilizér. Diagnostiku neudělá, nemá na ni vybavení. Zkouseli jse pouzít vsechny 3 klíče které k autu máme - stále nic. Tak jsem zvědavý, co s autem je a kolik mě to bude stát. :cry:
Xsara 1,8i automat, 1998
PavelM
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 20
Registrovaný: Pia 29. Júl 2005, 11:01
Bydlisko: Břeclavsko

Poslaťod PavelM » Štv 15. Dec 2005, 15:21

Pokračování - Xsara putovala včera na odtahovce do servisu Citroen v Hodoníně. Poptat se mám v pátek, mají údajně stra?ný fofr. Vypadá to na bloklý imobilizér, snímač otáček byl OK. Po zapnutí zapalování zůstala svítit kontrolka se symbolem klíčku. Uvidíme co dál, man?elka u? bez auta ?ílí... :evil:
Xsara 1,8i automat, 1998
PavelM
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 20
Registrovaný: Pia 29. Júl 2005, 11:01
Bydlisko: Břeclavsko

Poslaťod PavelM » Pia 16. Dec 2005, 21:06

Happyend - Xsara u? je doma. Co jí bylo? Po slo?ení auta z odtahovky ji chtěli mechanici následující den odtlačit na dílnu, otočili klíčkem v zapalování aby odemkli volant, otočili dál a Xsara nastartovala!!!! V registru závad nebylo nic. Vyměnili palivový filtr - údajně vypadal jako by byl je?tě původní z výroby. Nejpravděpodobněj?í příčina závady je prý asi zaseklé palivové čerpadlo v nádr?i - nečistotou apod. Asi pohybem auta na odtahovce při jízdě do?lo k jeho uvolnění a zase je v?e OK. Řídící jednotla údajně neumí vyhodnotit skutečnoct, ?e motor nedostává palivo - třeba proto, ?e nefunguje čerpadlo. Při otočení klíčkem v zapalování a rozsvícení kontrolek má být sly?et palivové čerpadlo - takové zavrnění. Pokud se čerpadlo zasekne, údajně stačí silnji poklepat na palivovou nádr?, po odklopení zadního sedadla. Na?těstí oprava nebyla drahá, 300 za filtr + hodina práce. Dra??í byla ta odtahovka, 2 x 25 km. :roll: [/b]
Xsara 1,8i automat, 1998
PavelM
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 20
Registrovaný: Pia 29. Júl 2005, 11:01
Bydlisko: Břeclavsko

Poslaťod PavelM » Ned 18. Dec 2005, 18:18

Tak dneska Xsara opět stávkovala. Po otočení klíčkem do polohy kdy se rozsvítí na palubovce kontrolky se neozvalo asi 2-vteřinové bzzzzzzzz...,
t.j. palivové čerpadlo. Po klepání po nádr?i a jiném "přemlouvání" jsem při zapnutém zapalování zkusil pohnout s voličem automatické převodovky z polohy P odshora dolů a zase zpátky a přestavil na N - neutrál. A ejhle - zabzučelo palivové čerpadlo :shock: . Otočím klíčkem a motor ihned naskočil. :P . Takoná ptákovina!!!! A? se oteplí tak se podívám kde ten zku....ý spínač a zkusím ho prostříknout kontaktolem nebo vyměnit. :evil:
Xsara 1,8i automat, 1998
PavelM
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 20
Registrovaný: Pia 29. Júl 2005, 11:01
Bydlisko: Břeclavsko

Poslaťod Olina » Sob 7. Jan 2006, 11:54

Updated erased
Naposledy upravil Olina dňa Pon 25. Feb 2008, 14:20, celkovo upravené 1
Olina
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Príspevky: 36
Registrovaný: Uto 13. Sep 2005, 17:27

Xsara HDi

Poslaťod demol » Štv 2. Nov 2006, 11:23

mno nic ludia idem aj ja skusat tie kontakty lebo uz si neviem rady z mojou xsarou 2,0 HDi. je to auto na heslo, tyzden ide, potom ho nenastartujem hodinu, den, niekedy 3 dni, motor toci ale nechyti. uz som ho mal 2x u technika.kazal mi ho doniest ked nebude startovat.Kamos ma odtiahol na plosine,pridem do servisu zlozim auto a ono startuje kua. najprv tvrdil ze je to cerpadlo, rozobral ho a nic, potom to malo byt to dvojite rele ale furt nic.jemu islo auto tyzden, prisiel som pon a nedosiel som ani na najblizsiu benzinku. auto opat postalo jednu noc a ide.je to fakt na porazenie.uz mam chut ho dobre poistit a zapalit na nom sviecku (alebo skor pod nim).
demol
 

Poslaťod Milan D » Štv 2. Nov 2006, 21:14

Nazdar chlapi, od minulého týdne jsem taky ve Va?em klubu, skončil jsem pár metrů od Globusu v Brně a domů asi tak milion kilometrů, no prostě paráda, chudák Sárinka makala jako blázen, je?tě jsem si v autě chrochtal jak jezdí a jen co jsem vyjel z Brna a přidám plyn tak to cuklo, rozsvítilo v?e co mohlo a chcíplo a já byl na infarkt, otočil klíčkem, bzz ?ádné, tak?e jsem skončil u známého na podvale a tradá domu. Suma sumárum ode?lo čerpadlo, byl jsem na prá?ky, ?e se to mů?e stát jen mě, tak jak koukám tak s tím blbým čerpadlem je nás více, ale v recenzích na toto auto ( jako ojetina ) se stím nikde nesetkáte, tak zdar a pevné nervy. Xsara II. 00, 2HDI, 66kw
Milan D
 

Poslaťod MP » Pia 3. Nov 2006, 8:56

Z toho plyne poučení:
Nikdy si nechrochtej v autě , jak to pěkně jezdí . Páč co nevidět se něco pose.. , třeba i blbá ?árovka ve světle ( v tom lep?ím případě ) .
Moje zku?enost , tak u? si nechrochtám :)
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Obrázok užívateľa
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 4374
Registrovaný: Pon 16. Jan 2006, 14:45
Bydlisko: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: RE:NEASTARTUJE

Poslaťod Hosť » Str 17. Jan 2007, 14:37

Nový/Neznámý píše:Toto je zaváda kterou opravdu způsobuje to ?e na nízkotlaké palivové čerpadlo nejde napětí, aspoň v mém případě. Zjistil jsem to jednodu?e, kdy? to chcíplo na dálnici okam?itě jsem vytáhl normální 12/21W ?árovku a připojil jsem konce drátů na konektor čerpadla kde jsou dva tlusté dráty .


prosimvas ako sa dostanem k tomu cerpadlu a konektroru ? kde to je a ako sa k tomu dostat ? mam xsara II r2001, 2,0 HDI 66kw
Hosť
 

Poslaťod Milan D. » Str 17. Jan 2007, 18:52

Čerpadlo vyzkoušíš, otočíš klíčkem a pokud vzadu v pravo dole neslyšíš bzzzzz, tak máš problém a k němu se dostaneš jednoduše, odklopíš vzadu v pravo sedačku a pod sedačkou je kobereček s výřezem, ten výřez koberečku odhrneš a pod ním najdeš plastovou černou krytku ( cca 10 - 12cm v průměru ), tu odloupneš a pod ním máš ten zázrak, čerpadlo s převlečnou plastovou matkou a ze shora máš konektor na pérko, čerpadlo u mě má oranžovou barvu, konektor odpojíš a vytočíš převlečnou matice, bacha je tam těsnění a totálně blbej přístup a špatně se to povoluje a ještě hůře přitahuje, pak ho vyměníš, stojí cca 6 - 7 tisíc.
Milan D.
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 125
Registrovaný: Štv 23. Nov 2006, 22:29
Bydlisko: Česká Třebová

Poslaťod Hosť » Štv 18. Jan 2007, 7:20

a co su to za droty a konektor pod sedadlom spolujazdca ?
Hosť
 

Re

Poslaťod K8A » Štv 18. Jan 2007, 9:25

Anonymous píše:a co su to za droty a konektor pod sedadlom spolujazdca ?


tusim, ze jsou pro Airbag spolujezdce nebo vyhrivani sedadla.
XSARA I; 1.4 12/97
K8A
Návštěvník
Návštěvník
 
Príspevky: 5
Registrovaný: Str 17. Jan 2007, 14:37
Bydlisko: Ostrava

Poslaťod Hosť » Pia 26. Jan 2007, 7:33

Milan D. píše:Čerpadlo vyzkoušíš, otočíš klíčkem a pokud vzadu v pravo dole neslyšíš bzzzzz, tak máš problém a k němu se dostaneš jednoduše, odklopíš vzadu v pravo sedačku a pod sedačkou je kobereček s výřezem, ten výřez koberečku odhrneš a pod ním najdeš plastovou černou krytku ( cca 10 - 12cm v průměru ), tu odloupneš a pod ním máš ten zázrak, čerpadlo s převlečnou plastovou matkou a ze shora máš konektor na pérko, čerpadlo u mě má oranžovou barvu, konektor odpojíš a vytočíš převlečnou matice, bacha je tam těsnění a totálně blbej přístup a špatně se to povoluje a ještě hůře přitahuje, pak ho vyměníš, stojí cca 6 - 7 tisíc.


myslel som skor ako vyskusam s tou ziarovkou ci ide prud do cerpadla - a tym padom je chybne ak je tam prud a cerpadlo nejde
Hosť
 

Poslaťod bleriot11 » Pia 26. Jan 2007, 20:45

Jak tu někdo psal:jeden konec žárovky připojíš na jeden kontakt čerpadla(jeden tlustý drát) a druhý kontakt žárovky na druhý silný drát k čerpadlu.Nic na tom není.
Obrázok užívateľa
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1447
Registrovaný: Pia 29. Dec 2006, 19:32
Bydlisko: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Poslaťod tino » Pon 29. Jan 2007, 6:55

bleriot11 píše:Jak tu někdo psal:jeden konec žárovky připojíš na jeden kontakt čerpadla(jeden tlustý drát) a druhý kontakt žárovky na druhý silný drát k čerpadlu.Nic na tom není.


no ano ale su tam 4 droty a zdaju sa mi viac menej rovnako hrube.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Pon 20. Feb 2006, 10:25
Bydlisko: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

PredchádzajúciĎalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 56 hostia