problémy motoru 1,9D

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Poslaťod Sbohem vąem » Str 23. Aug 2006, 9:57

POkud je v?echno v pořádku,v?e těsní nic neuniká,nic nebylo na první pohlad vidět,tu?il bych poruchu ve váze vzduchu,ale je mo?né ?e chce jenom poladit,je tam na klapě elektronický regulátor "TRIML" s tím se natáčí pro snímáni polohy klapky,čili váhy vzduchu,otáčky se dají u star?ích dieselů regulovat i mechanicky.
Vím o jednom,který opravdový odborník na tyto motory,velice uznávaný a i mi kdysi ladil motor za 800 kč doslova k nepoznání a nebyl problém startů i při -25 stupních,ale měl jsem stejné problémy jako ty.
jen ta osoba je z Frýdlantu nad Ostavicí nevím odkud jsi.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Sbohem vąem » Str 23. Aug 2006, 11:24

To by mohlo mít vliv na nečistoty nasávaného vzduchu ale váha vzduchu bude hned někde zatím.Pokud říkí?,?e ti jde lehce nafialovélý kouř z výfuku,jedná se o ?patné seřízení motoru "poměr vzduchu a nafty",na diagnostiku se vyprdni,diesel je z vět?í části jednoduchý stroj a moc elektroniky nepotřebuje,jinak je tomu u benzínových motorů.
Při nastrtovaní za studena mů?e z výfuku vyjít jen lehce černý kouř pak u? by nemělo nic vidět.Ale ten nafialovělý jen ?patný poměr a tím pádem i ?patné spalování.
Co se týče toho neoriginálního dílu,nevím co to přesně je měněno,ale já myslím,?e nemusí? mít strach,?e je ten díl ?patný,samozřejmě stát se mů?e,ale je spousta výrobců neoriginálních dílů.Mnohdy jsou levněj?í a mů?u říct,?e někdy i kvalitněj?í.
Doporučuji sehnat nebo se poptat na někoho kdo se vyzná v Dieselových motorech a nechat mu ho trochu poladit.Paradox je,?e to někdy opraví líp sedlák z vesnice ne? autorizovaný čí jinak specializovaný servis,jeliko? takový sedlák si svoje traktory ladí sám.
Zkus pohledat na inetrnetu se někoho zeptat,třeba nějakého dopravce,mají vět?inou o tom velký přehled ke komu jezdit,pokud nejezdí k autorizovanému.Ale je to věc názoru,snad jsem ti trochu pomohl.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Sbohem vąem » Str 23. Aug 2006, 11:24

Potom hoď tady info.Co tomu vlastně bylo.Ostatním se to potom mů?e hodit.
Sbohem vąem
 

Poslaťod CHiP » Str 23. Aug 2006, 13:01

Kvido píše:To by mohlo mít vliv na nečistoty nasávaného vzduchu ale váha vzduchu bude hned někde zatím.Pokud říkí?,?e ti jde lehce nafialovélý kouř z výfuku,jedná se o ?patné seřízení motoru "poměr vzduchu a nafty",na diagnostiku se vyprdni,diesel je z vět?í části jednoduchý stroj a moc elektroniky nepotřebuje,jinak je tomu u benzínových motorů.
Při nastrtovaní za studena mů?e z výfuku vyjít jen lehce černý kouř pak u? by nemělo nic vidět.Ale ten nafialovělý jen ?patný poměr a tím pádem i ?patné spalování.

Tohle je ale u benziňáku, atmosférickej naf?ák si saje pořád vzduchu stejně, jenom se tam vstřikuje různé mno?ství nafty :wink:
Fialový kouř je podle mě důsledek toho, ?e to papá olej, částečně spálená nafta čudí bílo-?edým kouřem :!:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod CHiP » Str 23. Aug 2006, 13:04

Kdy? odejde váha vzduchu, motor netáhne a nejde do otáček, ale jak pí?e happycrown, tak motor do otáček jde :?, na dvojku 60km/h, to u? budou hodně slu?ný otáčky, někde okolo 3500 :)
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Poslaťod Sbohem vąem » Str 23. Aug 2006, 13:28

Já netvrdím,?e ode?la váha vzduchu stačí aby tryml její polohy byl jinde a ?patně smě?uje.mě to dělalo to ?e v nízkých otáčkách to nechtělo jet a ve vy??ích otáčkách se to zdálo být lep?í,ale musel jsem to točit taky hodně,navíc po nějaké době to bylo znát na spotřebě,byla odost vy??í.
Pravda já Xsaru s dieselem nemám,měl jsem felicii s dieselem 5 let,ale ty klasické dieselové motory jsou hodně podobné.
Kdyby byl kouř bílý,tak bych to typnul na olej.Ale fialový je ?patné spalování.
Je mo?né,?e opravdu něco nefunguje a bude potřeba to vyměnit.
Já taky jsem na Feldě vyměnil i vstřikovače,byly zanesené a jehla která rozpra?uje naftu,je na konci zkroucená a já jsem měl skoro dvě úpálené ?pičky a ?patně rozpra?ovalo,jen pro info,měl jsem najeto 120 000 km a stálo mě to 12 000 kč navíc vyměna ?aruvzdorných podlo?ek 4ks 2000 kč.
Jó,stál mě ten dieseláček hodně.
Tady bych skusil to seřízení,ale hlavně servis kde se na to specializují.
Na?el jsem pro tebe servis v Praze kde se na toto specializují dokonce i na Citrëny.
http://www.autodengler.cz/
Sbohem vąem
 

Poslaťod Sbohem vąem » Štv 24. Aug 2006, 8:38

Tak určitě jsi stím do nějakého servisu zajeď,vím sám,?e se s tákovým autem nedá jezdit a člověka to akorát ?tve.Navíc absolutní tragédie by byla v zimě,pokud jezdí?.
A stou Felicii 1,9D má? pravdu auto bylo líné,ale za to tahoun,bez problému jsem stím tahal Opel comodor váha 1,5 t a nebo kameny na skalku o váze 1,2 t a ten diesel ve felicii hnal i stímto nákladem pěkně slu?ně,hor?í bylo brzdit to byla tragedie.
Sbohem vąem
 

Poslaťod Sbohem vąem » Štv 24. Aug 2006, 9:33

No určitě záruku má?.Ale nevím,zda ti neřeknou ,v?dy? to jezdí a to je normální.Ale zkusit to mů?e?.Zále?í na bazaru a jeho přístupu k zákazníkům.
Jinak pokud je to jenom chyba seřízení,tak si myslím,?e ti to neuznají.
Ale nebylo odvěci,pokud by člověk nepochodil dobře,zajet do servisu kde tomu rozumí a příčinu odhalí,vypsat od nich dokument se závadami s tímto problémem spojeny a pak to tomu autobazaru předlo?it a ti a? se starají jeliko? záruku má?.Ale zase zále?í na danném bazaru jak se zachová.

Příklad:Kamarád z práce koupil asi před měsícem Opel Astra v jednom malém bazárku v Ostravě.
Na plo?e měl pár aut asi 10 v?e dovezeno z Německa.
A přístup toho majitele autobazaru byl víc ne? vstřícný.
Nasedli do auta a zajeli do autorizovaného servisu Opel v Ostravě a auto před jeho zraky skontrolovali,byl nad?en přístupem.
Jen?e,zjistli,?e nefunguje klimatizace,domnívali se ,?e chybí směs a tak ji na náklady majitele nechali naplnit a klima fungovala.
Nic nebránilo kamarádovi ,aby s dobrým pocitem auto koupil.
Týden na to ,klima zase nechladila a jeliko? má na to záruku tak tam za ním zajel,s tím ?e asi nepochodí,ale opak byl pravdou.Opět zajeli do Oplu a zjistíli netěsnost čerpadla klimatizace,které nové stojí 15000 kč na Opla a repas vy?el na 5000 kč,majitel bazaru na vlastní náklady nechal čerpadlo repasovat a naplnit,od té doby má klimu bez problému a opravdu spokojen.
Asi takhle by měl vypadat přístup autobazarů k zákazníkům,ale bohu?el né v?dy tomu tak je.
Sbohem vąem
 

Poslaťod CHiP » Štv 24. Aug 2006, 9:49

Kvido píše:No určitě záruku má?.Ale nevím,zda ti neřeknou ,v?dy? to jezdí a to je normální.Ale zkusit to mů?e?.Zále?í na bazaru a jeho přístupu k zákazníkům.
Jinak pokud je to jenom chyba seřízení,tak si myslím,?e ti to neuznají.
Ale nebylo odvěci,pokud by člověk nepochodil dobře,zajet do servisu kde tomu rozumí a příčinu odhalí,vypsat od nich dokument se závadami s tímto problémem spojeny a pak to tomu autobazaru předlo?it a ti a? se starají jeliko? záruku má?.Ale zase zále?í na danném bazaru jak se zachová.


Jeliko? jsem tuhle hroznou proceduru musel podstoupit, tak to upřesním :)
Bazar i původní majitel auta se ke v?emu stavěli zády :x
Pokud se auto dá do nějakého servisu a bude se po autobazaru chtít aby to zaplatil, nic nezaplatí. Byla by to jenom jeho dobrá vůle.
Já to ře?il i právní cestou a jedině kam se auto dát mů?e, ja autorizovaný :!: servis a pokud ani tohle bazar neakceptuje, lze opravu vymáhat soudní cestou, opravu jinde soudem nelze vymáhat.
Pak je mo?nost taky od smlouvy odstoupit a opět to dohodou ne?lo :x, tak?e zbýval jedině soud, nejprve by musel auto obhlídnou znalec, pak by se ?lo k soudu, v lep?ím případě by to trvalo rok, auto by stálo a výsledek nejistý :?
Pozor na smlouvy v bazarech, kurvy je mají velmi dobře napsaný a kdy? se smlouva podrobně pročte, tak vlastně prodali sotva pojizdný vrak :idea:
Já jsem to po více jak dvou měsících vzdal, kvůli debilní český justici :evil:
Obrázok užívateľa
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 1119
Registrovaný: Štv 9. Mar 2006, 17:48

Ďalší

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 53 hostia