od Cvrček » Pon 31. Aug 2009, 23:31
Tedy,mám starší typ motoru DHY (1,9TD). A na jaře mě to dělalo podobné "psí kusy". Měl jsem špatný žhaviče a k tomu mi povolila svorka,která drží hadičku na výstupu z palivovýho filtru. Když jsem stál pár hodin,tak jsem žhavil,tak jak píšeš v prvním příspěvku. Ale při startu po denním a více stání jsem musel balonkem natáhnout naftu,která mi spadla. A přisávalo ti vzduch. A to dost razantně. Po výměně svorky mám klid. Ale bylo to na X-tý pokus hledání a tahání za hadičky,než jsem přišel na to,kde je vůle.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998