od Kvido » Uto 29. Dec 2009, 2:45
Tak zaprvé,nelze srovnávat Xsaru s berlingem,berlingo má mnohem kratší převpdpvku,takže jednička dvojka i vlastně ostatní rychlosti se vytočí velice rychle. Tento vůz je považován za pracovní a přepokládá se,že bude jezdit často plně naložen,tak má tedy převody,tak jak mívají velké dodávky,podobné parametry mají i NEW Berlinga ,proto se ochotněji vytáčí,ale maximálka je mnohem nižší je to i kvůli spotřebě.
V zasadě si můžeš svůj výkon motoru nechat změřit tam kde mají motorovou brzdu.
Jinak pokud dodržíš ,alespoň prvotní možnosti snižování výkonu jako je :vzduchový filtr,olej,kvalitní a dobře nafoukané pneu,v pořádku turbo ,tak pak alespoň částečně udržuješ svůj výkon. Každopádně nové auto to není a netěsnosti,vůle,nečistoty už se musí na výkonu podepsat,musel by jsi mít tlaky válců ve výborné kondici,čistota vstřiků,čistotu sání a výfukových cest i ložiska v kolech mohou ovlivňovat výkon a je toho jistě spousty.
Měl jsem taky diesela pravda jen 47 kW ,ale myslel jsem ,že ten motor už ve 140 tisících už toho má asi dost,ale dal jsem to jednomu šikovnému mechanikovi ve Frýdlantu nad Ostravicí ,který se specializoval na Diesely,sám měl Peugeota 307 HDi a ten mi motor odladil,seřídil,pročistil,když mi to vracel,měl jsem pocit,že mi tam nacpal turbo,ani obláček z výfuku a jelo to jak nové,takže i dobré seřízení udělá mnoho.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019