od vena garážmistr » Ned 21. Feb 2010, 9:08
Zdar Xsamarádi mám dotázek naše Xsaruška začala docela znatelně kouřit už někdy minulý týden žena hlásila ž to nechce jet že jakoby nemá sílu.Tak sem hodil oko do mot.prostoru zjistil jsem že byla povolená hadice sání za filtrem tak jsem to zatáhnul tak ja to má být když sem se v tom hrabal tak sem vyfouknul vzd.filtr (má najet cca 5000 Km),vičistil jsem jímku palivového filtru ten má najeto tottéž co vzd.A vzal sem ji projet subjektivně to bylo dobrý žena taky říkala že OK včera sme jeli za sebou a když sem ji dojížděl tak sem zjistil že tou kouří jak vejtřeska při jízdě v kopci.Jenže Xsaruš kouří i ohřátá pokud ji nutíš jet aby točila ke 3000 ot/mim..Kolega v práci tvrdí že se přestalo točit turbo,nebo že je tam nějaká podtaková regulace a ta že by to mohla dělat a nebo že by mohl propouštět některej střik.Kouř je černý a docela dost sazí. Co dokážu doma udělat abych to nějak vyzkusil než to odvezu na chirurgii kde mě stáhnou z kůže.Třeba je to nějaká prkotina ale eště sem se s tím nesetkal tak kam hodit okem případně kde co ošáhonout jestli není někde něco volného nebo upadlého.Ještě mi tvrdí že tohle diagnostika nedokáže definovat přesně kde se co děje. Dík za rady.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)