2 Hdi kouří v tahu

Moderátori: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod Hrnča » Pon 12. Apr 2010, 13:17

Mio už to prakticky dělal a kat má vpořádku. Já bych se toho tedy nebál, ale počkejte si na jeho reakci. Nebo SZ.
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázok
Obrázok užívateľa
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2703
Registrovaný: Uto 25. Sep 2007, 16:54
Bydlisko: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod mio » Pon 12. Apr 2010, 17:00

JJ už jsem ho vystříkával , koukal jsem na wap je tam tlak 110 bar! Není čeho se bát ,nic jsem nepoškodil ani zvuk výfuku se nezhoršil, nic nehučí a nechrastí.Vystříkával jsem ho nejprve od kolena výfuku po směru výf. plynů, nejprve nic a potom šla šedočerná bublající pěna ,přeci jen za 200 000 km už tam toho bylo dost :D .Pak jsem ho vzal i v "protisměru" dokud neprotékala čistá voda.Samozřejmě že jsem neměl trysku zasunutou až ke mřížce ale asi cca. 20 cm od ní !! Když máš strach vyzkoušej větší vzdálenost .Pokud není už nyní poškozený nic by se s ním stát nemělo .Rozdíl po namontování je znatelný jak jsem psal,hlavně v nižších otáčkách motor jde lehčeji do otáček. Asi stejné jako když jsem měl kat úplně venku a měl jen rouru na zkoušku .Ale s katem je ticho.......
Obrázok užívateľa
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Príspevky: 1267
Registrovaný: Pon 1. Okt 2007, 19:30
Bydlisko: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod vena garážmistr » Pon 12. Apr 2010, 18:36

Jsou jen dvě možnosti bud je jen přicpanej a proplach mu pomůže.Nebo je zabetonovanej a nepomůže mu ani svěcená voda. Až ho sundám tak s ním lehounce zatřesu a pokud v něm bude chrastit jak v dětském chrastítku tak je patrně těsně před smrtí nebo po smrti. A podle mě i když bych to chrastítko vypláchnul tak se to uvolní řekl bych o funkci mi moc nejde na STK jdeme až příští rok na jaře a do té doby se snad naše finance vzpamatují a koupíme novej kat. Nebo s tím pak dojedu ke známému na emise aby to prošlo. Asi takhle to vyřeším.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázok
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Obrázok užívateľa
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2232
Registrovaný: Ned 17. Jan 2010, 13:57
Bydlisko: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod marcco83 » Uto 13. Apr 2010, 8:14

Tak nejako vyzera katalyzator na 1.4 Xsare...Predpokladam, ze na mojom HDi to bude nieco podobne...Staci odmontovat a trosku precistis tlakom vody???
http://www.autobazar.eu/sk/katalizator-citroen-xsara-14i-id1122124.html
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod Aleš » Uto 13. Apr 2010, 9:31

Ahoj nerad bych tě zklamal, ale ten můj vypadá úplně jinak.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod marcco83 » Štv 15. Apr 2010, 7:31

!!!
No fajn...Islo mi skor o princip a sposob cistenia...Ten tvoj je viac hrdzavy?
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod Aleš » Štv 15. Apr 2010, 10:05

Ten můj je víc rezavej a hlavně má ůplně jinej tvar. Už je jednou svařovanej. Já už bych na něj radši nesahal. Dokud drží a nebude potřeba novej ani si ho nevšimnu :D .
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Príspevky: 202
Registrovaný: Pon 6. Júl 2009, 19:20
Bydlisko: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod snoopy » Štv 15. Apr 2010, 11:56

pozor na to Kat na dieselu a na benzinu je trochu něco jiného. Ten benzinový bych neproplachoval - navíc u benzinu se ti nezanáši sazemi...
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Obrázok užívateľa
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: Str 8. Júl 2009, 13:17
Bydlisko: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod marcco83 » Štv 15. Apr 2010, 13:15

Znova, tym obrazkom som nemyslel kokretny tvar a dlzku, hrubku, hrdzu...
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázok
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 133
Registrovaný: Uto 6. Okt 2009, 11:16
Bydlisko: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod vena garážmistr » Ned 2. Máj 2010, 20:24

Tak včera sem kat.propláchnul wapkou dokud z něj netekla jakžtakž čistá voda.Pohledově byl dost přicpanej což se ukázalo i při proplachvání chvilku trvalo než vůbec voda začala protékat.když sem byl od těch sazí zamazanej tak sem propláchnul i prostřední díl. Snad to pomůže nechal sem to od včerejšího poledne vyschnout a zpět sem to dával až dnes po šichtě.Neprojížděl sem to zejtra si to žena projede sama tak pak podám raport.Tak operace se zdařila auto táhne odspoda lépe nekouří tolik.Jen o budu muset eště jednou rozhodit protože sem sundaval i střední díl a neoznačil sem si jak byl natočenej a jak sem to spasoval tak se mě pootočil a když startuju tak jak se zachvěje motor tak to bochá do podlahy,ale to je jen detailík.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázok
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Obrázok užívateľa
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2232
Registrovaný: Ned 17. Jan 2010, 13:57
Bydlisko: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod rastinko29 » Pia 18. Mar 2011, 19:59

Ahoj, to "...nekouri tolik..." znamena ze je problem definitivne vyrieseny? Ja mam podobny problem, dymí ako ked horí pneumatika, uplne cierny dym za kazdym ked co len trosku pridam plyn, ked som dnes nastartoval (dost prsalo a auto stalo asi 30 hodin) tak mi to islo ako keby na tri valce a ked som pridal tak isly otacky len sekavo hore ale vykon nikde, ked som trosku na mieste popridaval tak uz to islo na vsetky styri, teda bez sekania ale nejakych par koni mi pod kapotou citelne zdochlo. Nezalezi na tom ci je motor studeny alebo teply, stale to "hulí" (na cierno) a poriadne netaha. Podozrive zvuky z pod kapoty ziadne. Filtre nove olej cca 5000 shell helix 10w 40 davam od 130 tis teraz mam 210 tis. Rozvody OK. Takze asi skusim vsetko vratane povysavania kobercekov v aute :lol: a potom vam dam vediet. Pojdem zrejme v tomto poradi: Kontrola palivoveho filtra, vycistenie a odstavenie ventilu EGR, vycistenie vahy vzduchu a to cistenie katalizatora si necham na poslednu moznost kedze sa mi nechce liezt pod auto :D . Ak by niekto kto toto cita a napadlo ho este cokolvek co by mi (nam, kedze v tomto zjavne nie som sam) mohlo pomoct, tak by som ho poprosil aby bol taky mily a "lasky k HDi-ckam plny" :D a napisal nam, co si nevieme rady, COKOLVEK co by nam aspon dalo nádej :wink: . Vopred kazdemu co sem napise aspon pismenko krasne dakujem :klik:
Xsara II 2,0HDi 2001
Obrázok užívateľa
rastinko29
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Príspevky: 64
Registrovaný: Pon 17. Sep 2007, 13:26
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: 2 Hdi kouří v tahu

Poslaťod vena garážmistr » Pon 21. Mar 2011, 11:01

Začni váhou vzduchu, ona nato jak malá je to součástka dokáže ku..... pozlobit, vloni jsem prováděl propláchnutí KATU na nějaký čas se to zlepšilo ale ted v zimě se to vrátilo. Jenže od loňska jsem vybavenější a trochu zběhlejší. První bylo napíchnout na DIAG. ta ukázala chybu prutoku nasávaného vzduchu nebo jak to psala už si to nepamatuju. Tak jsem zkusil váhu vyčistit a vydrželo to asi 14 dní pak se závada začala opakovat zajímavé že jen v určitém počasí ráno když mrzlo tak to jelo ale odpoledne při slunku ani boha. Nakonec jsem váhu dal novou a tuky tuk zatím pokoj. Projevovalo se to trvalým černým kouřem at už šla do "tahu" nebo na volno,a při jízdě to bylo jako když tě chytne slon chobotem za prdel jen se ploužila.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázok
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Obrázok užívateľa
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Príspevky: 2232
Registrovaný: Ned 17. Jan 2010, 13:57
Bydlisko: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Predchádzajúci

Späť na Motor - diesel

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia