od Cvrček » Pia 13. Máj 2016, 22:24
Ty jo,tady se bohužel koukám zamotává...
Ondra1: Kde jsi s tím byl? Osobně bych ti v tomhle případě doporučil kluky Kaňkovic z Raspenavy. Tihle napravení z druhé strany zákona ví v tomhle více,než kdokoliv. Dnes po letech už jedou čistě. Kdyby jsi chtěl,tak by se to dalo domluvit.
Jinak to že to nezkouslo VIN po ručním zadání spíš ukazuje na mrtvou BSI.
rambik7: Jedeš neskutečně,jako kulomet. Doslova. Zkus spomalit a trochu číst i po sobě. Ačkoliv nejsem nejmladší a slovenštinu chápu dobře i kuli tomu,že jsem před osmi roky ještě dělal ve firmě,kde bylo hodně slováků. A do dnes mezi nima mám dost kamarádů a si i s nima často píšu,či si zavoláme,tak tvé příspěvky mi dokážou smyslově unikat. Zkus si na to prosím dát pozor. Ono práve z tohodle důvodu ti to MP i napsal.
Co se týče tvého problému. Baffy ti psal,aby jsi dal ty VINko. Ono je potřeba celé,ne jen typ motoru. Můžou být změny v kabeláži a mohl by jsi se ztratit. Já bych třeba mohl taky jedním schématem a popisem přispět. Mám,jak to vypadá u naší Hrbaté,která podle tvého podpisu asi stejná. Jenže zatím nebylo kdy a cokoliv napsat z mého pohledu,protože tu se dává velká váha té Bio naftě. Jo,ta sice asi byla špatně. Ale pokud jsi svěsil nádrž,kuli čistění,tak si prověř tu elektrickou cestu.
Jinak mě v tvém problému motá jedna věc. Kabel od halogenů. Nejdříve jsem si myslel,že myslíš hlavní světla a pak podle dalšího popisu to jsou mlhovky? Mohl by jsi to upřesnit?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998