No ja som ho dal komplet repasovat jednemu poliakovi. Motor mi vydaval taky divny elektricky zvuk. Aj sa ma pytali, ci mam xsaru s elektrickym pohonom
Zvysovalo sa to z otackami a bolo to dost neprijemne. Auto bolo pocut uz z dialky, ani som ho nemusel vidiet. Po asi 3-4 mesiacoch mi zrazu, ked som prebiehal nejake auto, pri 110 a vyssich otackach na 4, pipla kontrolka dobijania baterie a kym som neznizil otacky, tak stale svietila. Dovtedy som nevedel presne, ci to robi servo cerpadlo alebo alternator.
Po repase je vsetko v poriadku. Vraj uz boli vydrate uhliky aj zle lozisko. Vymenil som ale aj servo cerpadlo, pretoze pri startoch islo obcas dost tazko, kym sa nerozhybalo.
Xsara I, r.v 2000, Hdi 2.0, plaisir, elektrony, cira optika na svetlach- no proste raketa- predana
Citroen C5 2.0i