od Sleemak » Uto 19. Okt 2010, 13:58
Přímo k technicukým parametrům nic neporadím, pač tomu nerozumím, ale podotknu to co tady zmiňoval Cvrček, že přestavba motoru se asi nevyplatí z jednoho docela zásadního hlediska a to je technická prohlídka a fízli. Nevím jak je to s načipováním, tam si myslím že by snad problém být neměl. Ale pokud do auta, do něhož má od výroby patřit 66 kW motor dáte jiný typ motoru než ten, který je pro vozidlo určen je to v případě dopravní nehody docela průser, protože od vás dá pojištovna ruce pryč. Ono taky možná záleží co všechno tam člověk vymění, pokud zůstane morot stejný a vymění se pouze zmiňovaný intercooler, turbo, řídící jednotka možná by to nešlo poznat, ale jak se v tom začne vrtat při ohledání auta nějaký odborník tak to může být průser....Takže na zváženou
1.8i 66kW Break rv.98
červená s bílou nálepkou "FR"
(freeride.cz) na zadku a bílýma zástěrkama
vysněný stroj Specialized SX Trail II