Stránka 3 z 3

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Sob 14. Júl 2012, 17:46
od robo27
Tiež mi padala nafta - ale tak zvláštne, niekedy áno a niekedy nie. Podozrenie som mal na teleso filtru a spätný ventil ktorý je pri motore DW8 súčaštou telesa filtra - nevýhoda oproti staršiemu motoru XUD..... Kúpil som na vrakovisku celé teleso filtra + som vymenil všetky prepadové hoadičky medzi vstrekmi. Vyzerá že závada bola odstránená....

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Uto 11. Jún 2013, 20:13
od michal30
Tiez mam ten isty problem s padanim nafty ze raz to urobi a raz nie (teda myslim ze to bude padanie nafty)Uz som to jednym casom skusil aj tak ze som natankoval do plna a startovalo to bez problemov ale dnes mi to urobilo a pritom mam plnu.Asi to budem musiet vyskusat s vymenou tej rucnej pumpy len neviem ako to urobit pretoze ta stara co je tam zabudovana je asi sucastou plastoveho obalu filtra alebo sa mylim?Treba to vymenit komplet alebo sa da vymenit len ta pumpa za ten balonik?Mam 1,9D r.v2000

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Str 12. Jún 2013, 8:49
od pj
Pozn: udajne existuji zpetne ventily, ktere se daji strcit mezi trubky (k dilu kde je netesnost). Oprava tak vyjde na zlomek ceny (aspon v mem pripade kde byla spatna membrana v telese filtru). Toto mi rekl jiny mechanik po vymene celeho kose za novy (3500,-).

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Str 12. Jún 2013, 21:00
od michal30
Ja som bol dnes s tym u mechanika chytil hadicku ktora isla od cerpadla do filtra odpojil ju a zapchal prstom tu koncovku na plastovom obale s filtra a zacal tahat s pumpou citil tam tlak a ked dal palec prec tak nafta odtial vyprskla a podla tochto mi povedal ze v tej pumpicke teda v spatnom ventile v nej nieje problem.Tak ja teda neviem ci to predsa len skusit prelozit na ten balonik alebo hladat chybu inde?

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Ned 25. Aug 2013, 21:47
od Holand19D
Tak jsem se po dlouhem rozhodovani rozhodl a něco zkusil ... jel jsem na vrakovistě u kadaně (Prunéřov) tam koupil plasovou nadobku na naftový filtr ....z přívodu hadice jsem dal černou hadici - pak balonek - černou hadici do filtru - z filtru černou hadici do řídící jednotky Lucas ..... hadici z predchozího filtru z pumpou ktera vedla okolo motoru a vracela se na T od svícky do hadice nadrze zpět jsem zlikvidoval a nechal tam jen tu hadici ze svíčky ...je to ted pod tlakem nastartování rešim spojka a plyn a pak celý den bez plynu ...filtr je nejspis stejnej u straršího modelu xsara break 99 ale je stejnej jako u peugeot 306 TD ...takže testuji a kaslu na predchozi pumpu jen me zarazi ze balonek je stale plnej a u predchozi pumpy s filtrem,,kde jsme již mel balonek jsem videl bublikny z Lucase jak šli do filtu a vrchem se vracely do nadrže...snad to už pomůže pak jedine výměna jednotky Lucas za BOSH :kec:

-- přidáno pon 26. srp 2013, 15:43 --

Je to stále stejné balonek je plnej , ve filtru nafta je a z Lucas se ztrácí nafta a je tam vzduch po natočení spojka plyn to naskočí a pak to chcípne balonkem to ani neumacknu a tocim tocim baterka dostava naprdel a pak to naskočí ..jeste rano zkusim 2x nažhavit ..jedná se jen o prvni natočení když to stojí dele jak 15-18hodin v rovině ....
Pokud by mi někdo dokazal poradit děkuju bud je problem ten Lucas nebo svíčky jinak už nevím :nasr? -happybot-

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Uto 27. Aug 2013, 16:30
od mio
Stačí menší netěsnost na čerpadle a už padá nafta.Pořádně zkontroluj všechny šrouby (duté) a hlavně dosedací podložky ,popř víčka čerpadla i gufera na hřídelkách .Musí těsnit nesmí být ani trošku vlhký.Stačí opravdu málo a je problém.

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Uto 24. Dec 2013, 12:48
od Holand19D
Tak a vyřešil jsem to
Nová bateka
Seřízení ventilů, vačka, svíčky a vše presvorkováno :drie:
Výměna filtru za Peugeot 306 bez pumpičky
Nový balonek
a nepadá :D :jup:
foto
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Str 5. Nov 2014, 13:54
od zozo
menil jsem prepadove hadicky na vstrikach a od te doby kdyz auto stoji jeden den tak je problem aby se nastartovala.myslim si ze mi pada nafta hadicky nejsou spuchrele a nafta nikde netece

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Str 5. Nov 2014, 13:59
od jmlcoch
zkontroloval jsi těsnost hadiček? pokud by tam byla nějaká netěsnost - o malinko větší hadička nebo "chlup" v jedné přepadce...vzduch by tam vlezl a nafta prostě steče dovnitř.

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Str 5. Nov 2014, 14:08
od zozo
dobre jeste jednou to prohlednu a dekuju

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Štv 17. Dec 2015, 15:27
od Mison
Tři měsíce jsem řešil padání nafty (špatné ranní starty),za tu dobu jsem vyměnil žhavící svíčky,naftový filtr,nechal zkontrolovat vstřiky,tlaky,přetěsnit čerpadlo,vyměnil přepadové hadičky, teď už i novou baterku a stále nic.......ráno načepovat pumpičkou naftu a nastartovat (manželka odmítala otevírat kapotu o:)) ještě jsem se chystall vyčistit nádrž a sítko sání a koupit novou nárdžku na palivový filtr s pumičkou a zpětným ventilem...poslední pokus jsem učinil,když jsem koupil zpětný palivový ventil 130kč a namontoval ho na ulici po práci s baterkou v hubě před kastlík s palivovým filtrem na hadičku vstupu nafty do pal. filtru....světe div se STARTUJE NEEEEEEEEEEEEEpadaaaaaaaaaa (tak vím,že mi padala nafta přes zpětný ventil v nádobce na pal. filtr) :driv:

Re: Padá nafta

PoslaťNapísal: Uto 12. Dec 2017, 16:05
od koc_pet
Po delší době oživím toto téma. O víkendu jsem nemohl nastartovat motor (1,9D WJY). Dřív se mi při startování objevoval bílý kouř a nepravidelný chod motoru, pokud jsem nepřidal plyn, tak i půl minuty. Předpokládám, že se jedná o nespálenou naftu. Takže včera jsem se pustil do výměny žhavicích svíček. Zjistil jsem, že žhavicími svíčkami to není, všechny v pořádku. Nastaroval jsem po napumpování (ale než mě to napadlo, tak to fakt trvalo). Mám několik dotazů, pokud má někdo zkušenosti a podělí se, budu moc rád. Nejsem si totiž jistý, jestli je to jediná závada způsobující problémy se startem.

1) Když napumpuju, motor nechytne na brnk a chvilku jde nepravidelně, pokud nepřidám plyn, tak i půl minuty. Z výfuku jde bílý kouř. Přitom normálně žhaví a aku je v pohodě. Je možné, aby toto bylo způsobené zavdušněním palivové soustavy?

2) Když pumpuju manuální pumpou u pal. filtru, nejdou mi bubliny (po delším pumpování se objevila jedna, která měla tendenci cestovat spíš z čerpadla k pal. filtru).

3) Při pumpování man. pumpou u pal. filtru byla válcová stěna plunžru (nebo pístu?) mokrá od nafty. Je to v pořádku? Pokud to netěsní odsud, proč nešly vzduchové bubliny při pumpování do čerpadla?

4) Původní majitel dle jeho slov přetěsňoval čerpadlo sám už jedenkrát. Jaká je pravděpodobnost, že to chce udělat znovu? Nevšiml jsem si, že by někde kolem čerpadla prosakovala nafta. Ale taky na to čerpadlo nevidím ze všech stran.

Jinak když se rozjedu, auto pak už neblbne a táhne (silné slovo pro tak slabý motor) tak jak má. Na dálnici tachometrových 160 není problém. Takže čerpadlo asi nebude špatné že?