Stránka 11 z 11

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Ned 17. Aug 2014, 20:29
od Venca.6
Docela by mi zajímalo to dodelani intercooleru, na kolik to vyšlo a je poznat rozdíl? Není velký turboefekt než se to natlaci? Už mám chip a ve vedrech je znát úbytek výkonu oproti tdi.

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pia 22. Aug 2014, 10:11
od Stefs
také by mne to zajímalo + fotografii, (máš simensie nebo bosche) , pravda je , že jsem ve vedrech také zpozoroval snížení výkonu jako bych ztrácel chip. Nějaké rady čím by to mohlo být a zda intercooler pomůže? Díky.

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pia 22. Aug 2014, 19:56
od Venca.6
Já osobně mám siemens a co jsem četl tak ten ic sníží lehce tlak turba a muselo by se to poladit na ty membrane, ale popravdě se mi do toho moc nechce.

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Ned 24. Aug 2014, 20:32
od XsaraTV
Ahojte, tak dorobenie IC vyšlo na cca 250eur (samotny IC,silikonove hadice,spojky,redukcie,nerezove rury a kolena priemer 51mm a hore pri motore hlinik 51mm priemer.Co sa tyka turboefektu,resp. turbodiery ,tak ta sa nezmenila.Dôležité je ,ak sa robi vedenie vzduchu,tak co najkratšie,a čo najmenej pružných častí(silikonovych kolien,spojok) aby sa system velmi nerozpinal a čo najlepšie spoje,aby tlak nikde neunikal.Na brzde som s tym este nebol,ale ten IC tam citit je.Predsa je rozdiel,ci ide do sania vzduch co ma takmer 100stupnov a ked ma teplotu menej ako polovicnu.Auto na stlacenie pedalu akceleruje o trosku lepsie,a vstrekovanie mam takisto Siemens.Nechcem sa s chipom ponahlat,pretoze chcem ist do ineho turba,ked uz,tak poriadne(prave riesim jednotku ECU a zapojenie solenoidu pre ovladanie variability turba, chcem ist do nejakeho VGTčka).Ak by ste chceli nejake foto,mam ich niekolko,tak kludne mail do SZ :wink:

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Ned 24. Aug 2014, 21:56
od Venca.6
No ja právě prvně nechal dělat chip a přijde mi ze to dost kouří, teď jak je přes den kolem 20 tak to nic vidět není maximálně trochu v nízkých, ale jak je horko a někde trochu přišlápnu, tak jsou za mnou oblaka.. Tak nevím jestli by ten cooler pomohl když by to salo chladnější vzduch.

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pon 25. Aug 2014, 15:24
od XsaraTV
ja chip mám urobený ešte pred dorobením IC,ale teraz po dorobení IC a výmene turba chcem dať znova novú mapu.Pred IC som to mal na 86kW a 280Nm.Octavke 2.0tdi 103kw som stihal v poho,aj otcovej byvalej novej C5ke tiez 103kW.Avsak pri ostrom "provoze" velmi rychlo vyletela teplota motora a pri vonkajsej teplote nad 30°C uz veru bolo citit,ze motor straca dych,tak som isiel do IC a teraz setrim na inu,väcsiu turbinu a pravdepodobne aj palivovu pumpu,ktora zhltne dalsich zopar sto eur
EDIT: a prave preto to dymi jak lokomotiva, aj tebe,aj mne,aj inym,ze je bohata zmes- tam uz turbo nestaci,resp. je na nom nizky tlak a preto,aby bol dosiahnuty vykon taky,aky je,je vstrekovana velka davka paliva.Ak by si mal lepsie turbo,ktore pri nizsich (rozumej cca 130tis.) otackach dosiahne rovnaky tlak,ako nase povodne turbo uz po "pretlakovani" tzn. vyraznom zvyseni pracovnych otaciek turbiny(cca 160tis. a viac),tak pri rovnakom vstrekovanom mnozstve paliva by si dosiahol vyssi vykon vzhladom k pomeru vzduch:palivo. To je na tom,priatelia,to najdolezitejsie.Mozes mat dobre ,vykonne turbo,ked mas male mnozstvo vstrekovaneho paliva - co je obmedzene jednak vstrekmi a palivovou pumpou.A naopak,mozes mat dostatocnu palivovu pumpu a vstreky,ktore este maju urcite rezervy,ked mas sucasne turbo,ktore je uz na limite a zvysit na nom plniaci tlak by mohlo mat destrukcne ucinky... asi tak :) ide to ruka v ruke jedno s druhym :)

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pon 25. Aug 2014, 23:08
od Venca.6
Za ty prachy mi to nestojí, to si ty peníze radši schovam na silnější auto nebo na starší tdi který je na ty úpravy mnohem lepší.

motor 1.9TD DHY žere 10litru

PoslaťNapísal: Str 8. Okt 2014, 11:30
od martin.fazekas
Zdravim chlapi..vyměnil jsem snad už uplně všechno co mě napadlo.vstřikovaci čerpadlo lucas,vstřikovaci trysky,všchny hadice od nadrže až po čerpadlo včetně fitru a spon i plovák v nadrži jsem vyměnil s matici.vzduchový fitr vyměněn-bramboru ve vyfuku taky nemám.brzdy mě nevaznou..děkuji všem za rady a odpovědi

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Str 8. Okt 2014, 14:50
od MP

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Str 8. Okt 2014, 19:30
od martin.fazekas
ano to je ono

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Ned 22. Feb 2015, 22:10
od empík
Po kratučkých niekoľkokilometrových trasách som konečne mohol "vypáliť katalyzátor". Urobil som trasu niečo cez 300 km, možno tretinu po zľadovatelých cestách a tak spotreba 5,7l/100 km sa mi zdá byť dosť dobrá.

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pon 17. Okt 2016, 11:17
od Seldi
Měl bych dotaz na někoho, kdo má picasso 2.0 HDI. Včera jsem si všimnul, když jsi nechal zapnutou aktuální spotřebu, tak při brzdění motorem jsem se snad nikdy nedostal na nulu. Vždycky to klesalo hrozně pomalu a nejníž jsem se dostal asi na 0.3l/100. Je to normální nebo mam někde hledat problém? :)

Re: Spotřeba naftových motorů

PoslaťNapísal: Pon 17. Okt 2016, 20:06
od Cvrček
Máme to shodně. Neřešil bych to.