Příklad z našeho bývalého Breaku. Kamarádovi to na konci zimy divně chytalo. Koukli jsme na žhaviče a druhé žhavičky z prava byla doslova spálená izolace. A první z prava vůbec nežhavila. Stalo se to,že u toho druhého žhaviče došlo k poškození vodiče a zvýšení přechodového odporu a jak se to hřálo,tak se nakonec spálila izolace.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Zdravím Když jsem Xsaru před lety koupil tak jsem taky zjistil,že mám izolaci mezi první a druhou žhavičkou opálenou.Vyměnil jsem žhavící svíčky (zbytečně byly skoro nové)a vše pořádně poutahoval a už dvě zimy OK,ale chystám se ty dráty vyměnit až změřím průřez drátu tak se nato vrhnu.Musím ještě dodat,že jsem dal novou silnější baterku od varty.
Xsara 2.0 HDI 66 Kw hatchback do provozu 3 ledna 2003 u frantíků - XSARA - dobrá volba
vsetko prehliadnute nikde nic spalene ... kontakty som povolil precisty dotiaol . skusil a nic .. rele sa my zda ze spina.. takze vyzera ze zhavice .. zajtra s ana to pozrem ale nevieeeem ..
Citroen Xsara Break 66kw r.v.2001.. 151 000km.. system Common Rail BOSCH
Zdar, tuto temu sledujem uz dlhsie a kazdym dnom sa chystam vymenit zhavice, ale este som sa nedozvedel akym momentom je potrebne utiahnut tie zhavice. Ma niekto nejaky tip??? Dakujem
Měnil jsem je na Breaku (1,9TD) i na Picasse (2,0HDi) a vždy bez momenťáku. A přiznám se,že mě toto ani nenapadlo řešit. Prostě utáhnout ,aby to drželo. Čili rozumě. Né,že se to vezme "na krev".
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Výměna není většinou problém - dělal jsem to na 1,9 TD několikrát. Ale teď jsem narazil - koupil jsem HDi, kde se asi na žhavičky nidko nikdy nepodíval. 2 byly špatný a jedna z nich se tak zapekla, že mi spodek zůstal v motoru.
Jestli se ho nepovede dostat ven, tak se bude muset sundat hlava.
Nedávno dělal kolegy Zbyněk motor po tom co se takhle rospadl žhavič na hdi, ryhy ve válci a dělal se druhý motor.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex XSARA II Baffy 0 Viteon 0 Kleki 0
Řeším stejný problém utrhlá žhavička na 3 válci, ale je utržená pod tim osazením na klíč takže kousek kouká. Poctivě jsem zalil červenou brzdovkou, zítra zopakuju a v pátek zkusím navařit migem matici a zkusím vytočit, když se nepovede půjde hlava dolu.
Suzuki vitara, stejný problém, navařila se matka a šlo to vytočit. A přitom svíčky dva roky staré, nastříkamé uvolňovačem, naklepnuté a prostě jedna povolila.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex XSARA II Baffy 0 Viteon 0 Kleki 0
Zdravim Vas. Kedze nie som mechanik, ale len uzivatel, tak by som si chcel nechat vymenit zhavice, len by som si chcel niekde pozriet vyhodnejsiu cenu a preto prosim niekoho ochotneho aby mi poradil, aky typ zhavicov si mam pozerat, bo neviem ci to podla nejakeho cisla alebo staci iba typ vozidla, aby som nekupil sprostost.Dakujem Mam Xsaru Break 2,0 HDI 66Kw, r. v.2000
ještě je tu jedna šance na vytažení nebo odvrtání nabízená zde: http://www.vytahovanivstriku.cz/ ale kdyby se na to musel vymontovat motor, tak je asi stejně lepší sundat hlavu
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy. Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství. Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.