Stránka 1 z 2

žhavení

PoslaťNapísal: Štv 2. Dec 2010, 13:58
od velpacer
Ahoj chtěl bych se zeptat jak je to ze žhavením u Picassa 1.6 hdi. Poprvé se mi rozsvítila kontrolka teď když bylo pod nulou. Myslel jsem že to žádnou nemá.
Je možné že to žhaví až od nějaké teploty nebo to je nějaká chyba. Auto mám první zimu tak nemám žádnou zkušenost.

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Štv 2. Dec 2010, 14:22
od MP
Předpokládám že to je stejný jak u 2.0 HDi a k němu jen toto:


Plně elektronicky přímé čtyřbodové vstřikování pod velmi vysokým tlakem, umožňuje optimální řízení dávkování směsi palivo-vzduch za všech provozních podmínek. Také dochází k extrémně jemnému rozprášení paliva v komoře, a tak dochází ke kompletnímu a homogennímu spalování. Navíc optimalizace architektury motoru, odlehčení některých komponentů (zejména pohyblivých), a snížení tření silně přispělo ke snížení spotřeby, emisí a hlučnosti. Před výfukovým potrubím je montovaná ohebná část s délkou 220mm.Umožňuje pohyby agregátu vůči karosérií. Při venkovních teplotách nad bodem mrazu se motor startuje bez nažhavení právě díky vysokotlakému vstřikování.

Já mám HDi taky první zimu a kontrolka problikla až při mínusových teplotách ... Při mínus devíti svítila cca 2-3 vteřiny . Po zhasnutí se může startovat , nesignalizuje dobu žhavení - ve skutečnosti žhaví déle .

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Štv 2. Dec 2010, 17:47
od velpacer
Dík za odpověď. Jsem rád že to mám v pořádku.

žhavenie

PoslaťNapísal: Ned 21. Júl 2013, 10:11
od milan.kucma
kto mi poradi -po umyti auta vapkou som nemohol naštarzovať motor točil dobre len nenaštartoval Po zapnuti kľuča do druhej polohy kontrolka žhavenia preblykla a nesvietila.Po opakovanom štartovani motora asi 6x s velkym kudolom dymu z vyfuku motor naštartoval Pri opakovanom štartovani všetko fungovalo tak ako to ma.Ma žhavenie nejake relatka a kedˇ tak kde sa nachadza diky

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Ned 21. Júl 2013, 17:27
od betom
To jsi myl vapkou motor? Jestli ano tak děkuj Pánu bohu, že ti ještě jede. :ooo:

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Ned 21. Júl 2013, 18:38
od mio
TD má relé (pojistky) žhavení za předním L. světlem.Ale už jsem ho ale taky viděl přišroubované zezadu na kaslíku baterie (od brzd. posilovače) spolu z ovládáním EGR, jako to měly 306.

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Ned 21. Júl 2013, 21:24
od empík
Žhavenie pri týchto "veľkých" teplotách nie je zvlášť potrebné. Ja po prvom umývaní motora som mal vätšie problémy s oživením motora.Tu sú aj tabulky s dobou žhavenia podľa teploty.
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=8706&p=124779&hilit=doba+%C5%BEhaven%C3%AD#p124779

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Pon 22. Júl 2013, 10:05
od milan.kucma
vápkou som umýval karoseriu ale pred mesiacom som vystriekal aj agregát ale tam som mal vybratu bateriu z celym kástlikom aby som sa dostal k prevodovke,alternator a štarter som zabalil igelitom koľko sa dalo .Pri striekani som daval pozor na tu časť kde su poistky a nejake relatka asi po hodine kedˇ vonku bolo asi plus 25°C som motor natočil na prvý krát vtedy my žhavylo par sekund. teraz my kontrolka len preblikla tak isto my preblikla aj kontrolka ktora je nad žhavenim je tam znazorneny kľuč

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Pon 22. Júl 2013, 10:24
od viteon
konektory jsou pouze vlhkuodolné, ne voděodolné - wapku nebrat :!:

Relé žhavenia

PoslaťNapísal: Pon 16. Sep 2013, 14:16
od nero150
Zdravím

Prosím vás, kde sa nachádza relé žhavenia na xsare 2.0HDi r.v.: 2001 90koní??
ideálne s obrázkom. je to niekde pri baterke predpokladám, ale neviem presne kde.
Ďakujem za každú radu

Re: Relé žhavenia

PoslaťNapísal: Pon 16. Sep 2013, 15:04
od baffy
Ak som trafil motor DW10TD ,tak by si ho mal nájsť tak ,ako je v tom červenom krúžku

Obrázok

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Ned 17. Aug 2014, 12:04
od tatkokuric@azet.sk
[quote="MP"]Předpokládám že to je stejný jak u 2.0 HDi a k němu jen toto:


Plně elektronicky přímé čtyřbodové vstřikování pod velmi vysokým tlakem, umožňuje optimální řízení dávkování směsi palivo-vzduch za všech provozních podmínek. Také dochází k extrémně jemnému rozprášení paliva v komoře, a tak dochází ke kompletnímu a homogennímu spalování. Navíc optimalizace architektury motoru, odlehčení některých komponentů (zejména pohyblivých), a snížení tření silně přispělo ke snížení spotřeby, emisí a hlučnosti. Před výfukovým potrubím je montovaná ohebná část s délkou 220mm.Umožňuje pohyby agregátu vůči karosérií. Při venkovních teplotách nad bodem mrazu se motor startuje bez nažhavení právě díky vysokotlakému vstřikování.

ZDRAVÍM, Jak to chápem správne tak teraz /august/ kontrolka ani nemusí zasvietiť mal som stres

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Ned 17. Aug 2014, 16:03
od MP
Chápeš to dobře . Teď se nerozsvítí .

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Uto 15. Sep 2015, 16:09
od jimmivonstarsi
Ahoj vsem.
Mam 1,9TD a chtel bych se zeptat jestli se da nastavit doba zhaveni po startu?
Resp kterym cidlem,dratem,konektorem je tato doba rizena?
Po startu v tomto pocasi 15-20°C to jeste dve minuty zhavi nez se rele odpoji. Jezdim kratsi trasy a dobijeni s tim ma celkem problem, navic se mi zda, ze ta doba zhaveni po startu se prodluzuje...
Dekuju
Jimmi

Re: žhavení

PoslaťNapísal: Pia 2. Okt 2015, 12:41
od jimmivonstarsi
Vyreseno.
Zapojil jsem zelene cidlo za palivovym filtrem rovnou na kostru a vypina to zhaveni asi 10sec po startu.
Jimmi