od MP » Štv 2. Dec 2010, 14:22
Předpokládám že to je stejný jak u 2.0 HDi a k němu jen toto:
Plně elektronicky přímé čtyřbodové vstřikování pod velmi vysokým tlakem, umožňuje optimální řízení dávkování směsi palivo-vzduch za všech provozních podmínek. Také dochází k extrémně jemnému rozprášení paliva v komoře, a tak dochází ke kompletnímu a homogennímu spalování. Navíc optimalizace architektury motoru, odlehčení některých komponentů (zejména pohyblivých), a snížení tření silně přispělo ke snížení spotřeby, emisí a hlučnosti. Před výfukovým potrubím je montovaná ohebná část s délkou 220mm.Umožňuje pohyby agregátu vůči karosérií. Při venkovních teplotách nad bodem mrazu se motor startuje bez nažhavení právě díky vysokotlakému vstřikování.
Já mám HDi taky první zimu a kontrolka problikla až při mínusových teplotách ... Při mínus devíti svítila cca 2-3 vteřiny . Po zhasnutí se může startovat , nesignalizuje dobu žhavení - ve skutečnosti žhaví déle .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.