Stránka 2 z 5

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Ned 17. Júl 2011, 17:53
od mio

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Štv 25. Aug 2011, 20:52
od knaj
Podložku jsem sehnal,ele ten sajrajt se tam asi zapekl a ten vstřikovač nejde ven!Asi to chce nějaky spec.zvedak co? Poradi mi někdo nebo musim rovnou do CITROENU?DIK ZA KAŽDOU RADU!

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Ned 11. Sep 2011, 22:06
od knaj
V Patek jsem si přivezl auto od Mechanika,kteremu když jsem popsal muj problem,tak hned věděl o čem mluvim,což mě docela uklidnilo!(neděla to poprve)!POPIS ZHRUBA:Vyměna provedena u všech 4 vstřiku!Přefrezovani,nove podložky,(o něco širši), nove gufera,těsněni!RAD ODPOVIM NA KONKRETNI DOTAZY! :?: :D

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Pon 12. Sep 2011, 18:49
od jackalllll
Nevíte někdo utahovací moment na takový ty držáky vstřiků na 2.0 hdi 66 kW?

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Pon 12. Sep 2011, 19:27
od baffy
Ak sa nemýlim tak by to mohol byť motor DW10TD .Snad ti to pomôže:
utahovacie momenty.JPG
utahovacie momenty.JPG (49.37 KiB) Zobrazené 19620 krát

Diagnostika vstrekovačov 2.0 HDI

PoslaťNapísal: Ned 15. Jan 2012, 14:15
od empík
K otvoreniu tejto témy ma priviedol hlavne príspevok od Lumpíka.
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=7562&p=83598&hilit=diagnostike#p83598
Porovnávaním diagnostiky vstrekovačov som zistil, že hodnoty sú veľmi podobné s mojimi až na stanovenú veľkosť vstrekovanej dávky, čo však pripisujem tomu, že oni to merali na studenom motore pretože hodnoty na voľnobehu sa u mňa pohybujú na hodnote 7 alebo 8 mm3 na zdvih. Teraz k veci: Jedná sa mi o hodnotu vstreku č 3 pretože tento vykazuje odlišné hodnoty oproti iným vstrekom. Tak isto je to aj u mňa a brúzdaním po nete som zistil aspoň 2 takéto podobné hodnoty u motorov HDI. Ak som správne pochopil, tak vstreky čo diagnostikoval Lumpík boli po repase, čiže mali by vykazovať približne rovnaké hodnoty. Zdá sa mi, že tu už ani nejde tak o náhodu ako skôr o vlastnosť motora HDI. Preto by som Vás chcel poprosiť(tých čo majú vlastnú diagnostiku a motory HDI) o hodnotu vstrekov na diagnostike pri voľnobežných otáčkach.

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Uto 17. Jan 2012, 15:30
od empík
Dnes som premeral korekcie vstrekov a na moje potešenie rozdiely sa zmenšili. Dá sa to asi pripísať 2 vplyvom.
1,Pretesnil som pravý vstrek výmenou medenej podložky
2,Začal som používať VIF pred 3 týždňami
Ešte stále je tam veľký rozdiel, ale niekedy v novembri vstrek č.3 dosahoval hranicu -2.
Prikladám tabuľku a ešte raz vás chcem poprosiť o spoluprácu. Stačí mi vedieť či je aj u Vás tiež taký veľký rozdiel medzi vstrekom č.3 a ostatnými vstrekmi.

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Uto 17. Jan 2012, 15:45
od baffy
Rád,ale momentálne mám skapatý notebook a tým pádom aj Dialbox :cry:

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Uto 24. Jan 2012, 21:51
od baffy
Takže nejaké hodnoty pre empíka v písomnom a aj v grafickom prevedení

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Str 25. Jan 2012, 11:18
od empík
Ďakujem :jup:

vstřikovací trysky 2.0HDi, 1.9TD aD

PoslaťNapísal: Uto 14. Feb 2012, 16:16
od sup7sup7
vlastní vstřikovací tryska je skoro stejná u všech těchto motorlů nebo u HDi je podstatně jiná? jsou tam větší tlaky? koli u jakýho motoru tedy jeho vstřiku? U HDi je navíc u vstřikovače elektromagnetický ventil který ho ovládá jinka by to mělo z mechanického hlediska vlastní tryska být to samé ne tedy až na případnou jemnost otvoru či přesnost dílů? Rozumí tomu někdo? nějaký řez vstřikem by byl z nějaké chytré knížky?

dík:)

Výměna vstřikovačů

PoslaťNapísal: Ned 25. Mar 2012, 20:29
od sedljiri
Přeju dobrý večer,
na pikáskovi ,MOTOR 2.0 HDI 66 KW (RHY) mně již delší dobu zlobí patrně jeden vstřik. (cvrlikání při akceleraci) mám teď možnost zkusit vyměnit za jiné. Zajímalo by mě, jestli je potřeba vstřiky zapisovat do řídící jednotky, nebo podobný zásahy přes diagnostiku,nebo jestli je to na mým autě ještě "jedno". A jestli je tam nějak určeno pořadí? Taková bonusová otázka by byla, jestli je možné nahradit vstřikama z 2.2 Hdi. Mechošovi z citroenu se totiž vizuelně jeví úplně stejně jako na dvoulitr. Byl na nich proveden kompletní repas, takže by to byla značka ideál :-)
Děkuji za odpověď.

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2012, 10:49
od empík
Klasickou diagnostikou (Lexia) vieš len čiastočne skontrolovať vstreky. Vstrek sám o sebe nemá žiadnu komunikáciu s ECU, takže sa mení jednoducho kus za kus.Poradie nie je určené, všetky sú navzájom zamenitelné. Pokiaľ sú mechanicky zhodné tak snáď je aj možná zámena 2,2HDI za 2.0HDI staré, ale v tomto prípade všetky 4 ks aby boli rovnaké. Nikto ti však nezagarantuje, či auto nebude mať vätšiu spotrebu a pod. ECU jednotky je totiž nastavená na originál vstreky. Toto všetko by ti však mal najlepšie vysvetliť mechanik z Citroenu - je to jeho práca. To, že na pohľad vstreky vyzerajú rovnako neznamená nič. Rozdiely veľkosti vstrekovacieho otvoru ťažko budú okom rozoznatelné. Je možné, že na 2,2 HDI sa dávajú úplne rovnaké vstreky ako na 2.0 HDI a zmena je len v nastavení ECU, zistiť by si to mohol podľa objednávacích čísiel. Ak by bola tá možnosť asi najlepšie by ich bolo odskúšať a hneď by si vedel na čom si.

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Pon 26. Mar 2012, 11:06
od sedljiri
Děkuji za odpověď,
on je mechanik přes dodávky(Jumper,Boxer). Osobáky dělá jen tak jako bokovku po večerech doma.
Proto jsem zvolil raději metodu, víc hlav - víc ví.
Vyzkouším a dám vědět.
Ještě jednou díky moc!

Re: vstřiky

PoslaťNapísal: Ned 1. Apr 2012, 0:22
od e-certik
Kazdy jeden vstrik ma nejake vlastnosti (propustnost, rozprach, zpozdeni pri zavirani, otevirani. Znaci se kombinaci alfanumerickych znaku. Ty je treba zadat pri vymene do RJ motoru, aby dokazala KOREKTNE korigovat tyto vlastnosti, a spravne ridila vstrikovani paliva. Pokud to neudelas, auto pojede, jen bude pravdepodobne hlucnejsi motor, rychlejsi zanaseni sazemi a mensi, nebo vetsi vykon (dusledek ne uplne dobre rozprasene ne uplne presne davky paliva v ne uplne presny okamzik)